onko se AINA niin että kun nainen on synnyttänyt
niin se on automaattisesti löysä? tapahtuuko se jo ekassa synnytyksessä vai pitääkö vanha vitsi viiden lapsen äidistä paikkansa...? onko synnytyksen määrillä mitään merkitystä? entä sectiolla synnyttäneet, onko heillä aina tiukka?
Kommentit (11)
että nuorella iällä saadut lapset olisi eriasia, ja jos synnytysten välillä on vuosia, että on kerennyt parantumaan edellisistä.
Mutta kai se synnyttänyt on aina löysempi, näin olen miehiltä kuullut...
Vierailija:
Mutta kai se synnyttänyt on aina löysempi, näin olen miehiltä kuullut...
Mikäli nainen käyttää aikaa ja vaivaa jumpatakseen lihakset kuntoon, niin on jopa parempi kuin nuorilla naisilla.
Synnyttäminen tuo naiseen tietynlaista " hehkua" turha kainostelu poistuu ja oppii nauttimaan seksistä ja ennen kaikkea osaa halutessaan myös antaa. Tähän kun yhdistetään hyvin treenatut alapään ja myös yläpään lihakset niin siihen ei tyttösillä ole samalle viivalle asiaa.
Minulla on pitkäaikainen kokemus neljän lapsen äidistä ja en häntä kyllä mihinkään tytösiin vaihtaisi.
se on ihan se raskausaika(kin) mikä löysyttää jos niikseen on, ei niinkään se synnyttääkö vai leikataanko. Kasvava kohtu, lisääntynyt verimäärä ja kaikki muu painaa lantionpohjalihaksia ja aiheuttaa mahdollista hetkellistä löystymistä joten ihan turhaa todeta että alakautta synnyttäminen olisi ainoa tekijä.
Miten jaksaa kyseiset paikat jumpata.
Meillä 4 lasta ja kaikki alateitse syntyneet 6v sisällä. Ei vois timmimpää kampetta vaimolle toivoa!
ja ihan sekin auttaa, että harrastaa liikuntaa. Lajeja joissa pakko hallita syvät vatsat ja lantionpohja, spinde siihen loistava laji:)
mun mielestä toi on jotenkin kamalaa, että synnytyksestä annetaan tollanen kuva, että nainen on automaattisesti huonompi tai löysempi kuin lapseton nainen... mun mielestä on naista loukkaavaa se vitsikin että " säälikää isää laittakaa yksi tikki lisää"
lasta, revennyt ja leikelty... Mut silti mun 23 vuotias mies-ystävä sanoo et mulla on tosi tiukka ;) Jumpalla saa senkin paikan timmiksi
tietysti. Sanotaan vaikka niin, että seksuaalisesti aktiivinen mies kyllä huomaa onko partneri synnyttänyt vai ei. Ei tietenkään aina jos paikat ovat palautuneet/hyvin jumpattu tai miehellä pitkä tauko takana.
Luulin silloin tokan synnytyksen jälkeen seksielämän olevan ohi löysyyden takia. Sitten vaan aloin treenaamaan alapäänlihaksia kuulien avulla. Nyt seksi vaan aina parempaa ja orkut mahtavia.
kolmatta odottava
Ikä kyllä löystyttää, mutta aika merkityksettömästi verrattuna yksilölliseen vaihteluun. Vaimoni on tiukempi 40v kolmen lapsen jälkeen kuin yksi 17v tyttö. Mutta kyllä se mukava kun nainen on tiukka - siis sellainen, jota ei tulisi mieleenkään naida ennen kunnollista lämmittelyä.
ja olen teinistä asti treenannut lihaksia joka päivä(n.15.v)auttoi synnytyksessä kummasti vaan 3 ponnistusta ni ei kerenny paikat venyy:)Saa nähdä miten tässä toisessa käy.....
Ja ikä tekee tepposet lapsettomallekin naiselle.
Minä sain esikoisen 16 vuotiaana enkä silloin löystynyt yhtään.