Pvä Tukholmassa, mitä keksiä lasten kanssa?
Äiti haluaisi vähän shoppailla mutta jotain muutakin haluttais tehdä, lapset 4, 6 ja 8 vuotiaat. Mitä lapsia kiinnostavaa Tukholmasta voisi löytyä mihin päivä Tukholmassa risteilyn aikana kerkiäisi? Kokemuksia, vinkkejä ja suosituksia!
ps isä kulkee kyllä mukana...
Kommentit (22)
Metrolla pääsee ihen hyvin. Itse olen jopa kävellyt lasten kanssa tuon matkan Siljalta Djurgårneniin, suora tie.
Edelleen ollaan Djurgårdenilla, ainakin meillä lapset olivat innossaan.
Ottakaa esim laivaln oma kuljetus keskustaan. Sieltä pääsee lautalla Djrgårdenille, bussilla pääsee myös ja joskus jopa sinisellä museoratikalla. Me olemme kauniilla ilmalla kävelleetkin.
Vierailija:
Ottakaa esim laivaln oma kuljetus keskustaan. Sieltä pääsee lautalla Djrgårdenille, bussilla pääsee myös ja joskus jopa sinisellä museoratikalla. Me olemme kauniilla ilmalla kävelleetkin.
ja mene itse 8v:n kanssa shoppailemaan :)
Vierailija:
ja mene itse 8v:n kanssa shoppailemaan :)
Viihtyykö Junibackenissa myös 8v poika?
keskustassa on myös iso BR-lelujen kauppa. sielläkin kuluu aika lapsilla :)
Shoppailuvinkkejä kaipailen myös!
Pohjolan villieläimiä,apinatalo,miniautoja jne
Mistä kannattaa etsiä äitiysvaatteita? Onko niitä parempi valikoima kuin Suomessa?
Nykyisin vähän tylsää, kun Suomessakin alkaa olemaan kaikki samat liikkeet kuin Ruotsissa. Ennen muinoin 80-luvulla oli juhlaa kun pääsi Tukholmaan ja Hennes&Mauritzille ;D!
en nyt muista nimeä, joku aquaria tai jotain sen tapaista... ei siis skansenin sisällä oleva akvaario, vaan erikseen oleva, tien toisella puolella. siellä on sademetsäilmasto, sademetsän kasveja ja kaloja ja sitten vuorokaudenajat ja säät vaihtuu, tulee esim. pimeetä tai aurinkoista, tai ukkosta tai sadetta. siellä ainakin ennemmin ollut myös haita, ja sen haialtaan alla pieni tunneli mihin lapset sopii kattomaan. erillinen huone myös missä hämähäkkejä yms. pikkutyyppejä, jotain käärmeitäja sammakoita oisko ollu. niin ja piraijoita oli siinä sademetsäosiossa. jokaisen lipun hinnalla pelastetaan olikohan se nyt neliömetri sademetsää.
Sinne saapui maailmanmuoti melkeinpä vuoden ennemmin kuin meille. Enää tällaista eroa ei ole. En jaksa enää Tukholmassa shoppailla muualla kuin Gamla Stanissa.
siinä skansenin vieressä sekin, muistaakseni
http: // www. sammakkolampi. net/ kirjoitelmat/ aquaria. html
löytyy kun laitat paikan nimen googleen, eka tulos sieltä.
paikka on aika pieni, mutta kiehtova. hyvää matkaa!
viihtyi talvella 24-vuotias nainen ja 29-vuotias mies. Ollaan vissiin jotain outouksia kun mentiin sinne ilman lapsia;)
Vierailija: