Onkos sitten äidille pettymys jos perheessä VAIN poikia?
Hah, ei kuulkaa ihmiset ole ihan noin aina. Älyttömiä nämä yleistykset. Itse olen ikionnellinen poikien äitinä. Lisää lapsia haluaisin mutta poikia edelleen toivoisin.
Kommentit (9)
ja voi että heitä rakastan ja onnellinen olen =). Tytöistä toki olisin myös, mutta poikia minulla on. Ihanaa näin!
mutta tiedän että (aivan kuten edelliselläkin kerralla) lapsen sukupuolen varmistettua se on ihan yhtä toivottu kuin tyttökin. jotenkin tuntuu että tämäkin on poika.. Eikä siis hirvitä, hymyilyttää lähinnä.
Mulla on 5 pikkusiskoa, nuorin heistä on nyt 8 vuotias, omat lapseni ovat poikia ja iältään 1v ja 5v. Kolmonen syntyy Tamikuussa, ja toivon kovasti poikaa!
Olen ihan superonnellinen pojistani (ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö tyttökin olisi kelvannut)
Itsellään on 4 poikaa ja kaikki lapsenlapsen (yhteensä 7) on tyttöjä. Varmaan toimii toisinkin päin :)
Vierailija:
Itsellään on 4 poikaa ja kaikki lapsenlapsen (yhteensä 7) on tyttöjä. Varmaan toimii toisinkin päin :)
Itse lapsettomuudesta kärsineenä olen ollut ikionnellinen ylipäätään siitä kun vihdoin on saanut sen LAPSEN! Ehkä sellaiset joille raskautuminen on helppoa eivät ymmärrä kuinka onnekkaista ovat?