Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks isokokoisilla on " oikeus" arvostella laihojen syömisiä

Vierailija
04.07.2007 |

mutta toisinpäin se on epäkohteliasta? Tuttu, jättilaiskokoinen (reilusti yli 100 kiloa, 150?) nainen kyseli syömisistäni keskellä sukujuhlia, jotenkin tuntui että se on sallittua, mutta jos itse olisin kysynyt hänen ruokailutottumuksistaan keskellä noita kaikkia kakkuja ja sukulaisia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin automaattisesti oikeus kysyä!

Vierailija
2/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaveri meni painonvartijoihin. Itse olin tuolloin hyvin hoikka ja harrastin balettia monta kertaa viikossa. Ja söin ´varmaan aika terveellisestikin.

Kun kaveri sitten laihdutti (ei erityisen lihavan oloinen), hän puhui koko ajan ruoasta. Ja mikä ärsyttävintä, hän aina huomautteli minun ruoastanikin (söimme opiskelijoiden ruokalassa tavallista ruokaa...) ja valitti, kun käytän justoa leivän päällä jne.

Sitä kesti tosi kauan.

Ja mietin silloin sama, että hän voi valittaa minulle, mutta koskaan minulla ei tullut mieleenkään valittaa hänen viinerivalinnistaan (ennen Painonvartijoita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan, mutta en ehkä halua samankokoiseksi kuin asiasta höpöttävät ja asioihini puuttuvat. Mulla on hyvä näin, eikä se kuulu kenellekään. Ei ruoka ole elämän pääasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän