Epäilyttävä työpaikka?! Mitäköhän tekis?
Olen ollut samassa työpaikassani 9 vuotta ja nyt mua on kysytty useasti uuteen työpaikkaan. He tarjoavat 1700e lisää palkkaa, mutta en tiedä uskallanko ottaa riskiä ja hypätä heidän kelkkaan (suht uusi yritys)? Pidän paljon työkavereistani, eikä työnantajassakaan ole mitään vikaa. Työn kuvani ei muuttuisi mitenkään. Apua!! Mielipiteitä, please.
Kommentit (6)
kirjattuna työsopimukseesi. Uskaltaisitko sitten?
Olen naimisissa (mieheni) ja pankin kanssa, lapsia on kaksi ja jos nyt astunkin miinaan, niin kusessa ollaan. Mutta se raha houkuttaa valtavasti ja bonuksena uudessakin työpaikassa on entinen, erittäin mukava kollega.
Ja hyvä ettei koskaan edes oikeesti harkkinut lähtevänsä sillä tänäpäivänä sitä firmaa ei ole enää teki konkurssin ja siellä muuten oli töissä mieheni hyvä tuttava joka häntä sinne aina kosiskeli.
Et mieti tarkkaan mitä teet.
Voihan se olla huippuhyvä paikka joka toimii ja ei tee konkurssia
Pienessä kaupungissa ei hirveästi ole minun alalla valinnan varaa. Uudesta työpaikasta en ole kuullut negatiivista, kuin kilpailijoilta. Työntekijät ovat viihtyneet ihan hyvin. Entiselle työpisteelleni käykin sitten huonosti tulevaisuudessa, kun he eivät saa tuuraajaa minulle. Ja siitä voi seurata pahimmillaan kaksi työtöntä vain ahneuteni vuoksi.
Mieti mikä on tärkeintä, oletko suinpäin asioihin hyppäävä tyyppi, vai pidätkö turvallisuudesta?
Itse rakastan rutiinia ja pysyviä asioita, eli pysyisin vanhassa paikassa huonommalla palkalla, mitä sinä valitset?