Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Finlandersin ' oikeesti' Mistä voisin löytää sen nuotit?
27.05.2007 |
Sanat löytyi netistä, mutta nuotit on hakusessa. Osaako joku auttaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Uudesta biisistä tehdään demo, jonka perusteella muusikot opettelevat soittamaan sen. Samoin laulaja opettelee laulun demon avulla. Nuotteja ei käytetä missään vaiheessa. KUKAAN ei siis sävellä kevyttä musiikkia nuoteilla. Sen takia nuotit tulevat vasta perästäpäin jos joku viitsii ne tehdä.