Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mielestäni abortti on murha ja jokainen joka tehnyt abortin on murhaaja

Vierailija
03.07.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on laillinen keino, keskeyttää ei toivottu raskaus, ja mulle on aivan sama mitä joku av-mamma siitä on mieltä.

Ja lisään vettä myllyyn: tekisin sen toistekin ja vielä kerran, ja vielä kerran jos itse niin haluan. =)

Vierailija
22/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tekevät töitä sunnuntaisin, naiset rukoilevat pää paljaana, esiaviollista seksiä harrastetaan, syödään katkarapuja ja muuta aivan villiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 " Saatte syödä kaikkia merien, järvien ja jokien eläimiä, joilla on evät ja suomut. 10 Mutta teidän tulee inhota ja karttaa kaikkia evättömiä ja suomuttomia pikkueläimiä, joita liikkuu merissä, järvissä ja joissa, ja myös kaikkia muita vesieläimiä, joilla ei ole eviä eikä suomuja; 11 ne olkoot teille iljetys. Älkää syökö niiden lihaa ja pysykää loitolla niiden raadoista. 12 Kaikki evättömät ja suomuttomat vesieläimet olkoot teille iljetys.

Vierailija
24/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Abortti on laillinen keino, keskeyttää ei toivottu raskaus, ja mulle on aivan sama mitä joku av-mamma siitä on mieltä.

Ja lisään vettä myllyyn: tekisin sen toistekin ja vielä kerran, ja vielä kerran jos itse niin haluan. =)

Vierailija
25/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö se? Entäs se äiti, joka ei lasta halua? Mitä veikkaat, kumpi kärsii enemmän?

Vierailija
26/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut ehkäsystä?Eka on ok mutta toka ja useampi todella omaa tyhmyyttä!

Vierailija
27/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä..

Vierailija
28/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lisääntykää ja täyttäkää maa." Minun mielestäni tämä maapallo on jo aikaa sitten ollut täynnä!

Vierailija:

Ootko kuullut ehkäsystä?Eka on ok mutta toka ja useampi todella omaa tyhmyyttä!

Vierailija
29/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan tiesit myös sen, että mikään ehkäisy ei ole 100% varma?

Eli kyllä jos nainen maksaa siitä, että ei tule raskaaksi, hänellä on oikus myös tehdä abortti.

Mulle on kuitenkin ihan sama, mitä te olette asiasta mieltä, se on teidän oma mielipide, ja sellainen saa olla evvk.

Itkekää sitten kun tyttärenne tulee raskaaksi 15v jonkun hiv-somalin raiskauksen uhrina..

Vierailija
30/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli kyllä jos nainen maksaa siitä, että ei tule raskaaksi, hänellä on oikus myös tehdä abortti.

Mulle on kuitenkin ihan sama, mitä te olette asiasta mieltä, se on teidän oma mielipide, ja sellainen saa olla evvk.

Itkekää sitten kun tyttärenne tulee raskaaksi 15v jonkun hiv-somalin raiskauksen uhrina..

Vierailija
31/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
32/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en hyväksy että jos yksi abortti on tehty niin ei tajua että ehkäisyt on keksitty ja tekee toisenkin abortin. Sellaisia jotenkin halveksun.

Vierailija
33/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää sä ajattelemaan et miks joku tekee useamman abortin??

Ei voi käsittää- mutta ehkäpä tosiaan parempi niin

Vierailija
34/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani murhaaja tai, että olisin murhannut jonkun. Olen kyllä lapsirakas ja olen onnellinen lapsistani, mutta koen, että elämämme olisi pilalla jos en olisi tehnyt aborttia.

Vierailija
35/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tarvinnut useampia abortteja tehdä joten pidä sä se suus kii

Vierailija
36/36 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa ne tähän maailmaan syntyneet lapset ensin kunnolla ja paneutukaa sitten maailman täyttämiseen (jossa on kohta liikaa ihmisiä, eikä kaikille riitä puhdasta vettä eikä ruokaa)