Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämää ilman ystäviä

Vierailija
03.07.2007 |

Ennen minulla oli ystäviä ja kavereita, mutta nyt ei enää ketään.

Minusta on tullut äiti, kavereilla on kaikilla aivan erilainen elämäntilanne, joten heitä ei enää meidän perheen elämä kiinnosta.

Miksi uusien ystävien saaminen on niin vaikeaa? Yksikin hyvä ystävä riittäisi, ja olisin hänestä todella kiitollinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei miestäkään ole, niin yksinäisyys on tuntuvaa. Koitin kuitenkin ajatella asian niin, että ainakin kaikki aikani menee lapselle... Hyvä asia jossain mielessä, mutta nyt tuntuu, että jos aikuisia tapaa, niin haluaisi silti vain kuluttaa aikaa oman lapsensa kanssa...

Jotenkin on tullut niin araksi, pelkäsin pitkään, että ne uudet tututkin sitten katoaa. Nyt kun olen vain ajatellut, että katoavat jos ovat kadotakseen, niin on taas helpompi tutustua ihmisiin :)

...ja muuten, hiekkalaatikolla lapsiläppää heittävät äidit tekevät sitä luultavasti siksi, että silloin liikutaan varmoilla vesillä: molemmilla osapuolilla on asiaan jotain sanottavaa. Sitten kun on pidempään saman ihmisen kanssa jutellut, niin voi jutella muustakin... Näin olen huomannut... :)

Vierailija
22/25 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamia hyviä ystäviä, mutta aina mielelläni tutustun uusiin ihmisiin! Olen aluksi vähän ujohko.. Jos se ei haittaa? Ikää 29 v ja reilu 1,5-vuotias tyttö.

Kirjoitan illalla jos joku haluaa laittaa tänne osoitteensa. Omassa osoitteessani näkyy nimeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös keski-suomessa, ollaan melkein samanikäisiäkin, ja jos lähekkäin asutaan, niin minusta saa varmasti kaverin puistoon, kahville ym! :)

mullekaikkiheti @ luukku .com

Vierailija
24/25 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään mansesterin lähistöltä?

Vierailija
25/25 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo yhden kivan kaverin saanut tältä palstalta, joten katotaan jos olis lisää juttuseuraa. Olen aika yksinäinen kotona yksin pojan kanssa, enka ole saanut ystäviä kerhoista tai muista. Olen 32v., kiva ja positiivinen ihminen, tykkään puida puuta heinää. Olemme muuttamassa Suomeen 1-2v päästä, joko Pohjois-Karjalaan tai Kuopioon, joten sieltäpäin olisi kiva saada kaveri, mutta ihan mistäpäin maailmaa vaan käy.

Ps. oliko joku manchesterissä? En ole ihan niin pohjoisessa mutta samassa maassa. :)

Jos kiinnostaa niin meilaa tomblyboo@luukku. com :)