Kyllä mä olen kade noille yrittäjien lapsille, jotka saavat omaisuuden verottomasti..
Yksikin tuttavaperhe tekee niin, että ostaa yrityksen nimiin kiinteistöjä yms., jotka sitten jätetään tälle tytölle. Yritys on tosi iso, ja tyttö saa kaiken verottomasti.
Ja mitään ei suostu sen yrityksen eteen tekemään, ei edes helppoja toimistohommia. Ja kaiken saa tarjottimella eteensä.
Kyllä tuo perintövero pitää poistaa kaikilta, ei vain yrittäjiltä..
Kommentit (25)
Vierailija:
Ei ole niin yksinkertaista, kun ei töitä vaan ole. Sinäkin otat oman lapsen töihin ja valitat, ettei muut ole töissä. Juuri siksi ei monet saa töitä, kun hyvin monet kesätyöt menee suhteilla. Mites sitten teet mitään työtä, kun haet 20 paikkaan ja mihinkään ei pääse??Vierailija:
Sitä en kyllä käsitä että, lapsia ei opeteta tekemään työtä. Meillä tulee esikoinen ensi kesänä töihin, oppii sen että raha ei kasva puissa. Tosin tuntuu toi tietävän sen jo nyt.Ymmärrän hyvin että jokaiselle lapselle ei löydy kesätöitä. Mutta jos sellainen on tarjota omalle lapselle omassa firmassa, niin miksi sen lapsen pitäisi vaan vetelehtiä, kun töitäkin on.
Kaikki kunnia niillekin lapsille jotka edes hakevat ja haluisivat tehdä töitä, siitä se lähtee. Harmi että kaikille ei paikkoja löydy!
Tiedättehän, että yrittäjän km-korvaus on vain puolet palkansaajan korvauksesta, sosiaaliturva huonompi, koska perustuu kuvitteellisiin eläkemaksuihin, joita kukaan hullu yrittäjä ei maksa. Yrittäjä maksaa veronsa etukäteen verottajan mielivaltaisen arvion mukaisesti, ja jos ei maksa niin yritystoiminta loppuu siihen. Jne.
asunto joita vuokraavat ja minä saan maksaa sievoisen pennin kun saan ne perinnöksi.