Iltalehden ilonassa otsikko " Lahes kaikki naiset teeskentelevat sangyssa" ...Tehdaan nyt kasi sydamella galluppi aiheesta, niin nahdaan av:n prosentit =)
Eli teeskenteletkö tai oletko joskus teeskennellyt orgasmia sängyssä?
Oletko tehnyt sitä nykyisen miehesi kanssa?
Ei tarvitse sen enempää selitellä miksi ja kuinka usein. Lasketaan vaan av-tilasto, että teeskenteleekö tosiaan lähes kaikki naiset joskus. Se on mielestäni niin huvittavaa, että joka paikassa sanotaan näin olevan (siis että lähes kaikki naiset ovat joskus näin tehneet), ja silti kukaan miehistä ei usko sen osuneen omalle kohdalle tyyliin " MINÄ kyllä olisin huomannut, jos joku olisi teeskennellyt" ...
Ja minä vastaan rehellisesti edellämainittuihin kysymyksiin, että olen ja olen.
Kommentit (26)
Vierailija:
Mä en ole ikinä saanut rakastelun aikana tai edes miehen kanssa millään lailla, vain yksin.
Takaapäin, itse nojaat olkapäillä patjaan, tyyny etumuksen alle ja käsi tyynyn päällä hierot ITSE klittaasi samalla (liukuvoide jes) kun mies työntelee.
Joskin nykyisen miehen kanssa kyse on ehkä 1-3 kerrasta. Edellisen kanssa lähes aina.
akset ja koko takapuolen " tärisemään" . Olen siis feikannut orgasmeja (ja tämä ei tarkoita, etten saisi oikeitakin ja usein), eikä mihet ole koskaan huomannut eroa. Feikkaukseen on ollut monia syitä, enkä koe seksielämääni huonoksi siksi, että olen joskus myös feikannut. Jopa ne yhdyntäkerrat ovat voineet olla tosi nautinnollisia muilla kuin orgasmin saamisen tasoilla.
Eli olen ja olen (tosin vain muutaman kerran nykyisen miehen kanssa ja nekin suhteen alkuaikoina, nykyään se tuntuisi pahasti valehtelulta ja petokselta).
terv: hyvä näytteljiä
Joskus muinoin olen jokusen kerran teeskennellyt. Mutta ei tarvetta nykyään.
Kyllähän asialle pitäisi tehdä jotain jos ei saisi tyydytystä seksistä. Lääkäriin mars ja miehen kanssa paljon hellyyttä ja juttelua ja HARJOTTELUA jos se olisi niin kiven alla se aito nautinto.