Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitteko jättäneet (mi,nä jätin) 3v. pojan mummolaan kuukaudeksi

Vierailija
02.07.2007 |

isovanhemmat on 70v. Jaksaavatkohan ne?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes sun vanhempia siis lapsen isän vanhemmat kyseessä. Tunnetko heidät kovin hyvin ?

Miksi isä ei voi hoitaa lastaan ?

Vierailija
22/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koin sen siten , että vanhempani hylkäsivät minut. Olin niin kaukana sairaalassa, etteivät päässeet katsomaan . Kummittelee vieläkin mielessä vaikka olen jo keski- iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin muistelen sitä kamalaa hylätyksi tulemisen tunnetta. :(

Vierailija
24/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan isovanhempien pyynnöstä. Mulla olisi sopinut esim. 2 viikkoakin, mutta isovanhemmat haluavat pitää kuukauden, heidän mielestä lapsella on parempi olla heidän kanssa kun päiväkodissa koska lapset ja hoitaja vaihtuvat näin kesä aikaan useasti. Se miksi lapsen isä ei oysty hoitamaan, ei kuulu teille. ap

Vierailija
25/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun oltiin kaksi viikkoa ystäväperheessä lapsena kun vanhemmat olivat ulkomailla niin siitä jäi siskolleni trauma.

Toki sinä olet ratkaisusi tehnyt ja puolustat sitä, kuitenkin kysyit mielipidettä asiasta ja olet saanut paljon tuomitsevia kommentteja - päättele siitä jos kykenet mitä mieltä ratkaisustasi ollaan.

Vierailija
26/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään katsoa omaa 3 vuotiastani. Max yhdeksi yöksi olen jättänyt. Kuukaudeksi en voisi jättää, sen verran meillä on vielä napanuoraa jäljellä:) Ihmettelen jos ei ikävöi.

Tiedän yhden yh: n joka jättää lapsensa aina viikoksi kerrallaan vanhemmilleen eikä edes soita kertaakaan viikon aikana miten menee.. :(

Vierailija
28/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa koska mulla ilta/aamu vuoroja peräkkäin, en saa lasta pois iltavuorojen jälkeen , koska mulla aamu perään, vaikea uskoa etteikö se jättäisi traumoja koska kyseessä vara päiväkoti. ap

Vierailija
29/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi tuntuu kovin pitkältä ajalta pois kotoa.

Vierailija
30/59 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä voisi kuvitellakaan jättäväni häntä noin pitkäksi aikaa hoitoon. Toi on ihan sairasta!!! Ja vielä noin pitkä matkakin?!?

Oikeasti, hae lapsesi pois. Tulet huomaamaan kuinka iloisena juoksee syliin. Hän varmasti ikävöi aivan kamalasti ja aivan varmasti tämän kuukauden jälkeen tulet kuulemaan häneltä kommentteja seuraavaan tapaan:

-ethän enää koskaan jätä mua yksin ?

-miksi olin niin kauan mummolassa?

-missä sinä olit kun minä olin mummolassa?

ym.

Lapsesi ei varmasti ikinä halua jäädä mihinkään ilman sinua. MIETI SITÄ!

Vierailija
31/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka on tässä tilanteessa mummola. Nyt kesällä ryhmissä on liikaa lapsia ja se on myös aivan totta että hoitaja vaihtuu näin kesällä usein.

Älä kanna syylisyyttä, äitinä teit oikean ratkaisun.

Vierailija
32/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan harkita alan vaihtoa?

Vierailija
33/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa lapsella on ikäistään seuraa sekä ammattitaitoiset hoitajat jotka ikänsä puolesta jaksavat vielä katsoa lasten perään.

Vierailija
34/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa sattumaan, että molemmilla vanhemmilla olisi joka ainoa päivä sama työvuoro.

Vierailija
35/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinne kyllä mielellään halua mennä saatika odotan sitä päivää kun joutuu jäämään yöksi. Onneksi oma äitini joka on tosin myös vanha yli 70 v, on luvannut hoitaa monet yöt että lapsen ei tarvi olla sijaistarhassa.

Uskon että hyvin pärjää ja kait sulla on jotain vapaapäiviä jolloin voit mennä kattoon sitä?

Vierailija
36/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitte vähän fiksumpia, tajuaisitte varmaan että on muutakin asioita olemassa miksi isä ei pysty hoitamaan kun nämä päihde/mielenterveys jutut ja niistä ei todellakaan ole kysymys.

Vierailija
37/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:hän se siellä taas puolustelee.... niin läpinäkyvää!

Vierailija
38/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan lapsianne. ap

Vierailija
39/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppi kuumaa sekä ihana AV!

Vierailija
40/59 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti että aivan sama mitä täällä kirjoittaa mikään ei ole hyvä. Mielestäni ap teki oikean ratkaisun.