G: Rumimmat miesten nimet?
Kommentit (10)
Aapo, Reidar, Valio, Uuno, Yrjänä, Pyry
Seppo, Manne, Toimi, Torsti, Sulho, Sippo, Armas, Urmas
Pertti, Rauli, Henri, Urpo ja Yrjö.
Ihan oikeasti, kuka voi antaa lapselleen nimen YRJÖ???
Olen löytänyt täältä jo kaksi lasteni nimeä. No onneksi ei tarttekaan teitä miellyttää.
Eihän näistä suurinkaan osa oo mitenkään rumia, vai mitä RUMAA on nimessä Ville tai esim Janne.
Ymmärrän jos nää ärsyttää, mut nythän oli kyse rumista nimistä.
Varsinaisesti rumia nimiä ei olekaan, mutta ehkä vähän turhan karuja nimiä vauvalle on mun mielestä esim Yrjö, Yrjänä, Olavi...
Vaikka kyllähän se vauvakin joskus mieheksi kasvaa ja eihän näissäkään nimissä silloin mitään vikaa ole.
Minusta esim. Janne on ruma, koska se on naismainen ja nynneröltä kuulostava.
Vierailija:
Eihän näistä suurinkaan osa oo mitenkään rumia, vai mitä RUMAA on nimessä Ville tai esim Janne.Ymmärrän jos nää ärsyttää, mut nythän oli kyse rumista nimistä.
Varsinaisesti rumia nimiä ei olekaan, mutta ehkä vähän turhan karuja nimiä vauvalle on mun mielestä esim Yrjö, Yrjänä, Olavi...
Vaikka kyllähän se vauvakin joskus mieheksi kasvaa ja eihän näissäkään nimissä silloin mitään vikaa ole.
esim. Yrjö ei ole tarkoittanut 50-vuotta sitten oksennusta eikä Jorma kullia.
Kullervo, Uolevi, Silvio, Pellervo, Hieronymos, Piero, Jorma, Jortikka, Osama, Ali, Aatami, Aslak, Paavali, Pietro, Uuno, Calvino, Göran, Orcus, Väinämöinen, Anatolius, Jorge, Addick, Aabrami, Fransu, Augustin, Eugen, Boris, Hermogenes, Hercules, Hermetimos
Aadolf ja kaikki Adolfo väännelmät (kuka haluaa nimetä pienen poikalapsensa Adolfon muiston mukaan?)
+Väännelmänimet naisten nimistä kuten Päiviö, Lyly (mitä ihmettä)