Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pk-seudulla saa parhaitena apua psyykeongelmiin?

Vierailija
02.07.2007 |

Olen jo yli vuoden kärsinyt, ravannut aurorassa uuden reseptin olen aina saanut jne. Sitte tuli osastojakso kun mun oma terv. keskus lääkäri kirjoiktti niin hyvän lähetteen että pääsin sisään.

Siellä mut kotiutettiin melko pian kun olin niin reipas (meikkasin, pukeuduin omiin vaatteisiin, shoppailin , kävin lenkillä, uimassa, tapsin perhettäni).

Nyt avohoidossa n. 1kk käyn höpöttelemässä ja 2 kertaa nhnyt 6kk aikana lekurin. Koen etten saa riittävää hoitoa, jatkuvasti ahdistaa, itsemurha on päivittäin mielessä vanhat traumat kiduttaa päivin öin, kesällä kaikki paikat on kiinni.

Miten te olette saaneet kunnon avun, pitääkö pistää iha överiksi, olaa pesemättä tukkaa ja mennä trikoissa laulamaan virsiä aurooraan?

Ahdistunut, todella

Ja kiitos jos saan asiallisia vastauksia/ kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat vain tilannettani, että en romahda täysin vaikeasta elämäntilanteestani.

Haluatko minusta juttukaverin, etsin sellaista?

Vierailija
2/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa tuonne etsin kaveria (tai sinäkin) ilmoituksen, mun täytyy luoda anonyymiosoite ensin.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetan. Laitan tähän hakusanaksi murkku niin löydän tämän ketjun uudestaan huomenna tai joku toinen päivä. Palataan asiaan.

Vierailija
4/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin on kursseja, löytyy vertaistukea, kuulet muiden kokemuksia saada apua ja ehkä vinkkejä aloituksessa tekemiisi kysymyksiin, ehkä löydät uuden ystävänkin, jne

Vierailija
5/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen terapeutin turvin. Kahdeksi ekaksi vuodeksi sain kelalta osan rahoista takaisin ja kolmannen kävin kokonaan omalla rahalla.

Myös lääkityksestä oli paljon apua.

Näin ylös vaikeasta masennuksesta. Vaikka sitten lainan turvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi