Jos olisitte tavanneet miehenne kanssa 10 vuotta aikaisemmin, olisiko teistä silloin tullut mahdollisesti pari?
Kommentit (25)
Voihan olla, että olemme silloin joskus lapsena tavanneet, mutta emme vain muista sitä :)
Olisin ollut 2v ja mies 18!
Ei meistä paria kyllä tullut silloin mun olessa 12v ja miehen 28v. Mutta ajan myötä kylläkin.
7- ja 8-vuotiaita oltiin ja asuttiin ihan eripuolilla suomea...
asuttiin vaan silloin monen sadan kilometrin päässä toisistamme.
oltais oltu kuitenkin " jo" 16- ja 17-vuotiaat, joten ehkä.
Minä hakkasin vielä silloin päätäni seinään ' juoppojen renttujen' kanssa. Onneksi tapasimme kolmikymppisinä suht järkiintyneinä aikuisina - tai ainakin mieheni on sellainen ja minäkin yritän
En olisi 20 vuotiaana mitenkään halunnut 15 vuotiasta pojan kloppia :D
Asuttu eri maissa eikä yhteistä kieltä eli tuskin olisi tullut mitään.
Olisin ollut silloin 20 vee ja mieheni 18 vee, ja mulla oli kyllä ihan erilaiset ihmiset kiikarissa silloin. :) Nykyinen mieheni on tuon aikaisten poikaystävieni vastakohta. Niin sitä ihminen vain viisastuu. :)
Leikin vielä barbeilla siinä iässä ;)
Pojat alkoi kiinnostaa vasta yläasteen jälkeen....
No me tavattiinkin, mutta ei siitä mitään tullut. Ei ollut edes yritystä, vaikka tunnettiin ihan kohtuullisen hyvinkin. 10 vuotta meni välissä ettei tavattu, ja sitten 30v. vanhana kolahti.
Mies seurusteli silloin vielä entisen tyttöystävänsä kanssa, ja oli käsittääkseni aika rakastunut.
koska jos tapaamistamme olisi aikaistettu kymmenellä vuodella, olisimme olleet 3-vuotiaita.
nyt kuitenkin yli 10v yhdessä ja kaksi rakasta lasta <3
kun tavattiin 15- ja 16-vuotiaina. Taisi mies olla tuolloin umpirakastunut tyttöystäväänsä ja minulla oli ihan muut pojat kiikarissa.
Nähtiin satunnaisesti yliopistolla ja ohimennen harrastuksissa, eikä meistä tullut mitään vielä silloinkaan kun tavattiin umpihumalassa baarissa ja päädyttiin tilittelemään kaikenlaista.
Mutta sitten parin vuoden tauon jälkeen tavattiinkin taas ja alkoi tapahtua, taisi yllättää meidät molemmat :)
Mutta kun välissä oli valtameri niin aika epätodennäköistä!!
Kavereita olisimme kyllä voineet olla, jos miehen perhe olisi muuttanut jo tuolloin - mieheni on nimittäin lähes kirjaimellisesti " naapurin poika" .
Ihan ensitapaamisella ei tuolloin teini-ikäisinäkään lempi leihahtanut, mutta muutaman vuoden sisällä siitä kyllä.
8-vuotias ja 18-vuotias ei ehkä ois mikään ideaali match?