Pidän idiootteina niitä keskustelijoita, jotka puhuvat Nico-Pettereistä
Kuvaa aika hyvin sitä, miten itseä pidetään niin paljon parempana kuin muita ja toki omat lapsetkin on paljon parempia kuin nämä Nico-Petterit. Vaihtasitte vaikka sitä nimeä siinä välillä, onko se aina pakko olla se Nico-Petteri? Kai niitä muitakin (teidän mielestä) lähiönimiä on?
Ja ennenkuin kukaan ehtii väittämään mitään, niin minulla ei ole tuon nimistä lasta :)
Kommentit (23)
Joka ikinen kerta, kun eksyn tanne, joku vakisin vaantaa juttua naista Nico-Pettereista. Alkaa meneen yli hilseen.
Niin, eika meillakaan asu Nico-Pettereita.
Tosi tyhmää käyttää jotain tiettyä nimeä tuollaisena " vitsinä" .
Miksei sitä voisi edes vaihtaa välillä? Keksisitte jonkun toisen nimen?
Ja se joka kysyi siitä pidänkö itseäni parempana kuin näitä idiootteja.. Osui ja upposi, taisinpa pitää :) Tuo nyt vaan ärsyttää, kun puhutaan Nico-Pettereistä ja av-mammoista eikä sitten ymmärretä, että sitä on itsekin juuri se av-mamma, kun täällä av:lla pyörii!
t. ap
ä.
Turha alkaa syyllistämään tätä palstaa tai sillä kirjoittajia tuosta nicopetteri-ilmiöstä, kun se ei todellakaan rajoitu pelkästään tänne.
Vierailija:
Tosi tyhmää käyttää jotain tiettyä nimeä tuollaisena " vitsinä" .
jo joka paikassa. En kehtaa enää itse sanoa käyväni tällä palstalla.
Vierailija:
Miksei sitä voisi edes vaihtaa välillä? Keksisitte jonkun toisen nimen?t. ap
ei kuule paljoa auttaisi jos Me keksisimme täällä jonkun uuden nimen. sitäpaitsi, jotakuta kaltaistasi se kuitenkin loukkaisi
vaikka viikon päästä taas uudet nimet käyttöön. Ymmärrätkö, miksi Nico-Petter on ja tulee aina olemaan Nico-Petteri?
Vierailija:
Mulla on ainakin sellainen nimi jota lähinnä käytetään elokuvissa ja kirjoissa alkoholistin tai huoran nimenä. Juu eikä loukkaa vaikka näin on. Nimi on vain nimi. Ei se ole minun yksityisomaisuutta. Monella muulla on se sama nimi. Sen voisi ajatella rikkovan paljon enemmän minun yksilöllisyyttäni.
Opetetaan että joku nimi, oli se sitten Nico tai mikä tahansa tekee kantajastaan sellaisen ihmisen, jota on lupa pilkata. Näin te menettelette, sitä ette voi kiistää. Varmaan tällaiset ihmiset käyttävät muutenikin pilkkanimiä esim eri kansallisuuksista, eri värisistä ihmisistä jne. Ja siirtävät asennettaan lapsilleen.
Vierailija:
vaikka viikon päästä taas uudet nimet käyttöön. Ymmärrätkö, miksi Nico-Petter on ja tulee aina olemaan Nico-Petteri?Vierailija:
Miksei voi puhua vain lapsista? Pakkoko on väkisin käyttää jotain nimeä kuin yhtä hyvin voidaan puhua lapsista tai (jos ihan välttämättä haluaa) lähiölapsista?
t. ap
Paljon helpompaa kun sille on nimi! Nico-Pettereitä on suomessa vain 14kpl. Joten ottakaa opiksi ja älkää antako sitä nimeä!
Vierailija:
Miksei voi puhua vain lapsista? Pakkoko on väkisin käyttää jotain nimeä kuin yhtä hyvin voidaan puhua lapsista tai (jos ihan välttämättä haluaa) lähiölapsista?
t. ap
koska kyse ei ole " lapsista" eikä edes " lähiölapsista" , vaan ihan tietynlaisesta tapauksesta, Nico-Petteristä.
Varmaan olisit ihan tyytyväinen, jos oman lapsesi nimestä tehtäisiin pilkan kohde ja sitä kautta myös lapsesi kantaisi tietynlaista leimaa päiväkodissa, koulussa, joka paikassa. Häntä kiusattaisiin nimen takia. Sinä vain hymyilisit ja sanoisit lapselle: Ei se ole vakaa, se on vaan vitsi. Ja jatkaisit itse samaan tapaan sen oman lapsesi nimen käyttämistä negatiivisessa mielessä. Siinä onkin ajatusta! Jokainen ottakoon oman lapsensa nimen pilkkakäyttöön!!!
Mun nimi on Miina, enkä silti ole itkemässä, että älkää nyt pliiiis viittikö kutsua niitä räjähtäviä juttujanne miinoiksi, ja et hei kauheeta kun sanotte koirankakkaa liukumiinaksi. Olet kyllä harvinaisen tosikko tapaus kun jaksat tästä aiheesta loputtomiin täällä valittaa. Vai etkö vain ymmärrä tällaisia sanontoja, niin kuin " matti kukkarossa" ja " yrjötä" ?
Miina
ihan vaivattomasti. Yleensä lapset homottelee toisiaan, mutta ei täällä olla sellaisesta lainkaan huolissaan, että homoseksuaalisuuteen liitetään negatiivinen leima, mutta 14 Nico-Petteriä saa kauhean parun aikaiseksi.
Vierailija:
Mun nimi on Miina, enkä silti ole itkemässä, että älkää nyt pliiiis viittikö kutsua niitä räjähtäviä juttujanne miinoiksi, ja et hei kauheeta kun sanotte koirankakkaa liukumiinaksi. Olet kyllä harvinaisen tosikko tapaus kun jaksat tästä aiheesta loputtomiin täällä valittaa. Vai etkö vain ymmärrä tällaisia sanontoja, niin kuin " matti kukkarossa" ja " yrjötä" ?Miina
t. ei-ap
Onkohan av-palstan ansiota, että ko. nimen " suosio" on lopahtanut?
Ehkä et ole Nico-Petterin äiti, mutta varmaan vähintään Nicon, kun noin asiasta olet tuohtunut.