Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätit pitkäaikaisen kumppanin?

Vierailija
10.12.2022 |

Suositun ketjun miksi päätit tapailun Innoittamana. Mistä syystä jätit kumppanisi, pitkäaikaisen seurustelusuhteen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen petti

Nainen syytti minua pettämisen syyksi

Naisen kaverit ja ystävät asettui naisen puolelle

Ja lopuksi luin netistä eri foorumeilta kuinka naiset ajattelevat, eli on miehen syy, jos nainen pettää

Dumppasin naisen

Nyt olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja en voisi olla onnellisempi :]

Vierailija
2/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kroonisesti masentunut ja muuttunut sen kautta erittäin itsekeskeiseksi. Kaikki pyöri hänen tarpeiden ympärillä ja koskaan ei mikään ollut hyvin. Vetäytyi joko kokonaan omaan kärsimyskuplaansa tai uhkui sellaista mustaa raskasta energiaa, joka vei kaiken valon, ilon ja kepeyden. Tuin häntä niin paljon kuin pystyin, laitoin hänen tarpeensa omieni edelle (virhe), otin enemmän ja enemmän kannettavakseni (virhe). Kunnes uuvuin ja aloin jo itse masentumaan. Minun oli pakko pelastaa itseni ja kaksi lastamme.

19 vuoden avioliitto, viimeiset 6 vuotta kokeilin kaikkeni, että liitto oltaisiin saatu vielä pelastettua. Lapset olivat 10 ja 13 kun erosimme.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani kontrolloi, kohteli huonosti, mykkäkoulutti, sai raivateita, ei hoidattanut mielenterveyttään vaikka olisi voinut, ei ollut kiinnostunut lopussa lainkaan läheisyydestä ja intiimielämästä, ei tehnyt osaansa kotitöistä, käyttäytyi itsekkäästi, jos olin sairaana, ja lopulta etsi lennosta uuden kumppanin. Nämä olivat minun syyni, hänen tarinaansa en tiedä, koska hän ei myöskään puhunut ja keskustellut.

Vierailija
4/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteli minua huonosti, tunnekylmä, erittäin paljon narsistisia piirteitä.

Vierailija
5/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli mulle ilkeä. Vähätteli kaikkea mitä tein ja vei ilon elämästä. Kaikesta piti riidellä ja mikään ei ollut ikinä hyvin. Olin oikeasti ihan täydellinen ja kiva vaimo. Mutta hän ajatteli että kun olen niin kiltti, mua voi kohdella miten haluaa.

Olen sellainen että pitkään olen kärsivällinen ja yritän löytää positiivisia puolia. Mutta sitten kun mitta tulee täyteen, se on siinä. Heivasin miehen ulos elämästäni yhdessä viikossa.

Mun elämä on nyt mahtavaa, miehet juoksee perässä ja mulla on ihana vapaus.

Vierailija
6/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui kaikki tunnetasolla, joten myös muilla tasoilla. En oikeastaan päässyt irti, tai pystynyt irtautumaan mitenkään alusta alkaenkaan. Koin myös jatkuvaa painostusta pysyä suhteessa, lähipiiristä. Oli aina olo, että vaikka itse olisin lämmin, toinen ei siihen pysty. Olen todella kyllästynyt kylmyyteen.

Vierailija
7/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies loisi vuosia lompakollani ja samalla onnistui unohtamaan, miten kotitöitä tehdään. Kaiken kruunasi sivusuhde, jonka mainingeissa mies vaati minua jättämään sukulaiseni, jos hän joutuu jättämään sivusuhdenaisensa. Ero tuli silti ex-miehelleni täytenä yllätyksenä ja kyynelsilmin mies kyseli, miten rakkauteni oli noin vain voinut loppua.

Vierailija
8/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi, että hän oli käyttänyt tytärtään hyväkseen. Tämä seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
9/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi liian passiivista. Avovsimoani ei seksi kiinnostanut ja minua kiinosti, joten minä olin aina aloitteellinen. Avovaimo antoi kyllä mutta kipinä loppui kun oli niin passiivinen eikä häntä seksi kiinnostanut vaikka antoikin mun jyystää. Lahna mikä lahna

Vaikea innostua, jos mies joka kerta jättää ilman orgasmia. Niin niitä "lahnoja" luodaan. Yksikään nainen ei kieltäydy tajunnanräjäyttävistä orgasmeista.

Vierailija
10/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin miehen, koska jotenkin se pieni muna häiritsi. Lisäksi tykkään enemmän sellaisista miten nyt kuvailisin "jännistä" miehistä.

-Emma

Kiitos. Sain sinun jäljiltäsi suurimman aarteen. Maailman ihanimman miehen, joka kunnioittaa naista, on naiselleen paras ystävä, täysin tasa-arvoinen parisuhde, hauskaa, turvallista, luotettavaa, huolehtii naisensa tyydytyksestä...

Vierailija
11/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi liian passiivista. Avovsimoani ei seksi kiinnostanut ja minua kiinosti, joten minä olin aina aloitteellinen. Avovaimo antoi kyllä mutta kipinä loppui kun oli niin passiivinen eikä häntä seksi kiinnostanut vaikka antoikin mun jyystää. Lahna mikä lahna

Ehkä toi sun jyystäminen oli just se syy, miksi vaimoasi ei enää kiinnostanut. Huono mikä huono.

Vierailija
12/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin katosi henkinen yhteys, sitten loppui seksi elämä, ja lopuksi alkoi lähinnä jo naamakin kyrsimään.

M52

Vierailija
13/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoholisoitui, ja mielenterveys alkoi oireilla. Vuosia elämä oli ainoastaan miehen ongelmien selvittelyä, ja oma elämä jäi elämättä. Menin liikaa mukaan siihen vyyhteen, ja aloin itsekin oireilla. Eron jälkeen miehellä diagnosoitiin skitsofrenia, joka nyt pysyy jotenkin aisoissa lääkityksellä. Alkoholiongelmaa on edelleen. Erosimme 15 vuotta sitten.

Vierailija
14/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo petti, ihastui ja kun yritin selvittää asioita MEIDÄN suhteessa, hän alkoi tilittämään sydänsuruistaan uuden ihastuksen suhteessa. Olisi halunnut minusta kuuntelijan, jolle tilittää, kun toinen mies pyörittää häntä. Sai etsiä kuuntelijan muualta.

Vierailija
15/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljasti, että oli äänestänyt salaa muuta puoluetta kuin Vasemmistoliittoa, vaikka olen tehnyt selväksi, että vihaan paskaporvareita. Lensi ulos samantien.

Vierailija
16/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paljasti, että oli äänestänyt salaa muuta puoluetta kuin Vasemmistoliittoa, vaikka olen tehnyt selväksi, että vihaan paskaporvareita. Lensi ulos samantien.

Huono provo, mutta yhden pitkäaikaisen kumppanini jätin osittain siitä syystä, että hän alkoi lähettämään minulle perussuomalaisten ajatuspieruja tekstiviesteinä. Edes mitään omia muokkauksia ja pohdintoja viestit eivät sisältäneet. Pelkkää copy-pastea.

Vierailija
17/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kestäminen akan toimesta toteutettuun aivan järkyttävään henkiseen väkivaltaan ja minun mitätöintiin! T: mies

Vierailija
18/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska v itu tti.

Vierailija
19/73 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että miehellä on epävakaa persoonallisuushäiriö jota ei halunnut hoitaa vaan jotenkin nautti siitä itse. Siksi pelastin itseni ja jätin miehen. Nyt parin vuoden jälkeen tasapainoisen lento-alan miehen kanssa suhteessa. Mies on kuin peruskallio. Vakaa, rehellinen ja luotettava.

Vierailija
20/73 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska v itu tti.

Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan