Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö totta että saa syödä suklaata kun on kuukautiset?

Vierailija
01.07.2007 |

;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syntymättömyyspäivinä myös :)



(Muistathan Liisan Ihmemaassa, siellä juhlittiin syntymättömyyspäiviä.)



Ai niin, pitäähän syntymäpäivänäkin jotain hyvää saada, vaikkapa ... hmmm... mitä se voisi olla ... Suklaata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme