Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulee, auttakaa kiltit ihmiset

Vierailija
01.07.2007 |

VOi apua et oon sekasin

Onhan tässä hankalaa ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt selvisi jotain sellaista, ettei paluuta enää ole. Anteeksi ei voi antaa.

Meillä 2 pientä lasta, poika just täyttänyt 3, tyttö 8kk.

Meillä on yhteishuoltajuus, onko lapset pakko antaa isälle viikonlopuksi, jos hän haluaa? Vai käviskö " päivätapaamiset" ? Eli toisi illalla kotiin. Vauvaa hän tuskin edes haluaa koko päiväksi. Mutta toisaalta, hän ei haluaisi erota, ja osaa olla todella inhottava suuttuessaan, joten voi ihan kiusallaan vaatia mitä vaan.

Käytännössä olen koko ajan ollut " yksinhuoltaja" , niine tavallisine pikkulasten yh:n arjen ongelmineen (miten saa vietyä roskapussit ulos, 4. kerros, ei hissiä, vauva kainalossa ja toinen pitää kädestä kiinni, jne..), eli mies ei oikeasti ole koskaan ollut päivääkään lasten kanssa, joskus pääsen 1/2 tunniks yksin ulos (lue:ruokakauppaan), kun isompi mummulassa ja pieni päiväunilla..

Nyt oon vaan niin v***n sekasin, oksettaa ja itkettää ja raivostuttaa

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en usko että 90% miehistä tietää tuota mainitsemaasi asiaa.

Vierailija
82/84 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin mitä se otsikko " eläinseksi" sitten pitää sisällään: äijä runkkaa saunan takana ja orava katselee puun oksalta - näinkö se menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on maailma mallissaan.

Vierailija
84/84 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies olisi vahingossa lataillut ko. filmejä miksi ihmeessä hän olisi jättänyt ne konelle? Tai jos elokuvat sisältävät jotain muuta miksei muuta niiden nimiä sisältöä vastaavaksi? Ei savua ilman tulta ja poliisille voi ihan hyvin ilmoittaa epäilyistään. ne tutkii asian ja jos kaikki on laillista ei toimenpiteitä seuraa. Mutta jos mies alkaa kinaamaan lapsista on hyvä olla mustaa valkoisesta niin saat automaattisesti huoltajuuden itsellesi.

Vierailija:

64. vastaa vielä että ei niin, mutta kun teen sex videotkin on vielä aivan eri juttu kun kasapäin jotain isä raiskaa tyttären ladattuja tiedostoja, en tiedä muista mutta ainakin minun mielestäni. En haluaisi lasteni isän fantasioivan nimellä isi vetää pikku tyttöään...yök yök! Kukaan " normaali" mies ei myöskään vaikka vahingossa olisi koneellensa sellaisia saanut ei jättäisi niitä sinne, sekin tosin vain minun mielipiteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän