Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla " ylimääräistä" 40 tuhatta euroa. Ehdottakaa mihin käyttäisin.

Vierailija
08.07.2007 |

Kämppä ja kesämökki on (velattomia) ja matkustella en jaksa nyt kun lapset vielä ihan pieniä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on ostaa tuolla rahalla + lisää lainaa sijoitusasunto ja sen tuotolla maksat sekä lainan, verot että yhtiövastikkeen. Näin kartutat ihan kivasti omaisuuttasi.

Vierailija
2/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oltii häissä ja lapset sai kätevästi hääpaikallaan ja nukkumaan ja itse pystyi seurata häät loppuun. Ja lapset rakastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin heti leikkauttamaan tämän ällöttävän mahani, josta on tullut mulle pakkomielle:(

Sen jälkeen matkustelisin, ottaisin lapsille hoitajan mukaan.

Nauttisin elämän iloista.

Yh,na tää on mulle mahdollista vain mielikuvituksen avulla, koetan kuitenkin lotota ahkerasti, jos vaikka onni potkaisisi:)

Vierailija
4/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan laittaisin nykytilanteessa ihan vaan korkeakorkoiselle tilille kasvamaan korkoa (saa yllättävän hyvän koron ja on riskitöntä verrattuna vaikka osakkeisiin) ja kun asuntojen hinnat tippuis 20-30%, niin sitten ostaisin puoliksi omalla puoliksi velkarahalla sijoitusasunnon. Nyt tuskin on hyvä aika ostaa...

Vierailija
5/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä.

Vierailija
6/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoitusvaihetoehtoja (enkä varmaan ymmärtäisi puoliakaan mitä pankin täti selittää), mutta ehkä tosiaan kannattaisi siirtää pois tavalliselta tililtä.

Asutaan aivan landella, joten " sijoitusasuntoja" ei täällä ole. Mutta ehkäpä joku sijoitustalletus sitten ja pesämunaa lapsille kasvamaan.. (ja joku matka sitten, kun yöt vauvan kanssa alkaa sujua..)

Vierailija
7/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille pitäis keksiä joku käyttö??

Vierailija
8/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan tavalliselta pankkitililtä saat ehkä 0,25% korkoa... Joten pelkästään korkeakorkoiselle siirtämällä voit saada kevyesti yli 4% korkoa. Se on vuositasolla jo 1600 euroa lisää. Jos pankkiin ottaa yhteyttä, niin niillä monesti vähän sellaisia " oma lehmä ojassa" ratkaisuja eli esim. puolet menee johonkin korkotilille ja puolet johonkin heidän omaan hienoon vakuutukseen tai osakkeisiin ja " niistä voi saada jopa ties miten ison tuoton" . Jos ei siis jaksa olla kauhean kiinnostunut asioista, niin tuollainen korkeakorkoinen syö edes sitä inflaation vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän