Keksi kysymys ja siihetn tyypillinen av-vastaus
Eli keksitään tähän ketjuun kysymyksiä ihan mitä vaan ja siihen sitten joku tyypillinen vastaus tai vaikka muutama, jotka jos oikean ketjun ko. kysymyskelle perustaisi tulisivat varmasti vastaukseksi..
joo joo on tylsää ;)
Kommentit (23)
Joo mun kaverikin aina sanoo että kaikki miehet katsoo ihailevasti vaikka oikeasti on v*tun ruma lehmä.
Vastaus: Raskaaksi tulemiseen tarvitaan yleensä useampi kerta.
-Lähiönimiä molemmat.
-Voi lapsi parka, ei kumpaakaan, varsinkin, jos sukunimi on Meikäläinen
Jos et hoida itse lapsiasi, niin miksi olet niitä tehnyt.
V: Urpo, etkö osaa edes äidinkieltä kirjoittaa? Tässä nähdään taas av:n sivistyksen taso.
Tai: suomi on uusi maailmanmestari -> Suomi kirjoitetaan ISOLLA!!!
Kysymys: mitä teen pettävän miehen kanssa?
Vastaus: jätä se sika ansaitset parempaa
V: olisit vitun lehmä miettinyt sitä aiemmin! miks teit lapsen jos et imetä? LOOSERI!!!
K: Mikähän on, kun lapseni [ihan mitä vaan lapsen käyttäytymiseen liittyvää]?
V: Sillä on ADHD tai Asperger, äkkiä neuvolaan!
Vastaus: Voi jukolauta kun teidän täytyy aina märehtiä sensaationhakuisena kaikkee, mitä se teille kuuluu.
Mene vauvakuumeelle! Täällä jakseta noita pupuiluja ja possutteluja!!
EI!
Lapsi saa traumoja loppuiäksi.
En jaksa enää. Vauvani vain itkee ja olen valvonut puoli vuotta. En jaksa enää edes hakea apua. Voisinkohan saada äitini yhdeksi yöksi vauvaa hoitamaan.
V: Kannattaisi miettiä etukäteen mihin on ryhtymässä. Pitää jaksaa, minulla on kuule viisi lasta vuoden ikäerolla. Jo on kumma kun et selviydy yhden lapsen kanssa. Ja yhtään yötä ei ole muut hoitaneet eikä joudu minun lapset yökylään ennen rippikoulua. Minä satun rakastamaan lapsiani. Etkö sinä tosiaan rakasta lastasi?
KYSYMYS 2:
Miten menee laulun X sanat?
V: On taas vittu laiskaa porukkaa KVG!!!
ja vastauksena on seuraavan maksupäivän pvm tai sitten ihmettelyä miten jollekin lapsilisät on niin tärkeä asia jne jne jne
V: Niin, katos läskeiltä saa herkästi pillua.