Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.

Vierailija
30.06.2007 |

Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja normaalipainoiset eivät ole yhtään vähemmän ihania, sydämellisiä ja leppoisia kuin rumat ja lihavat. Suurimmalle osalle miehiä visuaalisuus on tärkeätä. Naisen luonteen merkitys korostuu ulkokuoren rapistuessa.

Ts. hyvä ulkonäkö korvaa henkisiä puutteita tiettyyn rajaan asti.

Mussukkainen, vaikka palstan aihe on seksi, se ei tarkoita, että puhutaan vain ulokkeista. Joillekuille, niin miehille kuin naisillekin, seksi on huomattavasti laajempi asia. Pusuja ja haleja sulle kuitenkin, taidat olla niiden tarpeessa. :)

Vierailija
182/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja normaalipainoiset eivät ole yhtään vähemmän ihania, sydämellisiä ja leppoisia kuin rumat ja lihavat. Suurimmalle osalle miehiä visuaalisuus on tärkeätä. Naisen luonteen merkitys korostuu ulkokuoren rapistuessa. Ts. hyvä ulkonäkö korvaa henkisiä puutteita tiettyyn rajaan asti.

Mussukkainen, vaikka palstan aihe on seksi, se ei tarkoita, että puhutaan vain ulokkeista. Joillekuille, niin miehille kuin naisillekin, seksi on huomattavasti laajempi asia. Pusuja ja haleja sulle kuitenkin, taidat olla niiden tarpeessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkutus.

Vierailija
184/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naitaessa pesemätön haiseva persvako.

Hyöh

Vierailija
185/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hoidin tosiaan kotona pientä lasta ja voin oikein kuvitella kuinka mieheni vaan mietti löystynyttä alapäätä.

mä aina mietin mitä voisin tehdä itselleni, ottaisiko silikonit? kävisikö kiristämässä alapään?.Kun ei vaan näytä kelpaavan.

Jumppaan,käyn salilla, pidän huolta kaikesta,rakastan,hoidan lapsen

Menin jopa fysioterapeutille jonka jälkeen sain oikeat ohjeet alapääjumppaan.

Ei se oma nainen kelpaa kun ei vaan kelpaa. Kun se oma nainen on ihan kyllästyttävä, kun se on se sama!

Vierailija
186/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oma nainen kelpaa kun ei vaan kelpaa. Kun se oma nainen on ihan kyllästyttävä, kun se on se sama!

Vierailija
187/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessani olen aina vain onnellisempi siitä, että oma mieheni on likimain 30 kiloa ylipainoinen. Eipähän ole paljon varaa mainita minun ulkonäöstäni mitään....=D

Vierailija
188/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä olikin loistava syy pysyä roikkutissisenä läskiperseenä.

Vierailija
189/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmie pyörittely ja sen yhteydessä toisen ajatusten, juttujen tms dissaus.

Haukkuminen.

Maailmannapa marttyyriasenne kotiäitinä ollessa, jalat ristiin jos mies ei tee juuri niin kuin minä haluan.

Ystävä kun kertoo salaisuuden = minun ja miehen salaisuus, salaisuus pitää kalkattaa heti miehen korville myös. Onneksi mies sentään ei kalkata sitä eteenpäin...

Ulkonäöstä, ehkäpä se epäsiisteys on pahinta.

t: Läskiperse ja roikkutissi nainen ja vieläpä ylpeä siitä mitä on :)

Vierailija
190/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aiheenahan oli nimenomaan mikä naisessa ällöttää ja sitten tässä on listattu rehellisesti että hoitamaton ja rupsahtanut ulkonäkö ällöttää. Ei nainen voi vaan vetäytyä sen äidin roolin taakse ja puolustella sillä vetelää olomuotoaan. Ainakaan jos haluaa miellyttää miestään. Onko joskus joku mies vedonnut siihen että " olen tämmöinen plösö mutta koska olen kahden pienen lapsen isä se on ihan OK..." . Tai että " lapsen mukana tuli 30 kiloa lisää mutta se on pieni hinta meidän pikku vekkulista." Ehkä eniten naisessa ällöttää se asenne että lapsia saatuaan voi unohtaa sen fyysisen naisellisuuden, kelvatkoon miehelle tai ei.

No miehen ei myöskään tarvitse lihoa niiden 9 raskauskuukauden aikana eikä synnyttää eikä imettää. Valitettava tosiasia on, siis jos haluaa terveen lapsen, että normaalipainoinen nainen lihoo noin 10-15 kiloa raskauden aikana. Eli jos se kroppa ei ole heti synnytyksen jälkeen missimitoissa niin ei se ole pelkästään asenteesta kiinni vaan tälläiseksi luonto on meidät luonnut. Jos vaimon selluliitit ärsyttää, niin varmaan kannattaa vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
191/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on suomalaiset miehet ihania: empaattisia, ymmärtäväisiä ja vaimojaan arvostavia. He ymmärtävät että vartalo muuttuu ajan myötä ja äitiys on useimmiten melko raskas homma.

Tiedoksi muuten, että läskiperseelle voi itse tehdä jotain, riipputisseille ei (paitsi tietysti kirurgin veitsellä). Itse asiassa homma menee niin että mitä enemmän treenaat ja laihdut, sitä tyhjemmiksi (roikkuvammiksi) rinnat muuttuu.

Meinasin muuten revetä kun huomasin kirjoitustyylistä, että se sama vaimonsa värkin väljyydestä valittaja on mesonnut aiheesta jo vuonna 2007 :D Ja edelleen kommentoi jokaiseen naisen alapäätä koskevaan keskusteluun. Olisikohan aika vaihtaa vaimoa, oikeasti?

Vierailija
192/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin luulet myös, että sikiöllä ei luusto kehity ellei äiti juo maitoa. No tiedoksi sinulle, että sikiö ottaa kaiken tarvitsemansa äidin kropasta, kalkkia myöten. Äiti "lihoo" lapsiveden, lapsen ja istukan painon verran. Myöskin jonkinlaista turvotusta, nesteiden kertymistä on usein. MUTTA: 15-20 kg painon lisäys johtuu yksinomaan mielialasyömisestä. Äidillä on muka tarve ja oikeus mässyttää kaikki mahdolliset suklaat ja wienerit. Syödä kahden edestä vaikka kehittyvä sikiö ei todellakaan tarvitse mitään extramääriä ruokaa. Herää jo!!!

Valitettava tosiasia on, siis jos haluaa terveen lapsen, että normaalipainoinen nainen lihoo noin 10-15 kiloa raskauden aikana.

Vierailija
193/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo että pitää lihoa 10-15 kiloa jotta saa terveen lapsen. Ei kai kukaan vakavissaan väitä tuollaista?

Vierailija
194/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalipainoinen nainen lihoo n. 10-15 kg raskauden aikana terveen lapsen saamiseksi."

Niin siis tarkoitetaanko nyt lihomista vai muuta painon nousua? Toki paino nousee kohdun koon ja sisällön kasvaessa, ja varsinkin raskauden lopussa voi esiintyä nesteen aiheuttamaa turvotusta, joka sitten synnytyksen jälkeen häviää.

Mikäli nainen synnytyksen jälkeen painaa 15 kg enemmän kuin ennen raskautta, kyse on jostain muusta kuin "terveen lapsen" saamiseksi vaadittavasta rasvasta.

Itse olen vielä lapseton, mutta ystäväni eivät ainakaan ole lihoneet 10 kg tai yli läskiä odottaessaan lasta.

Vierailija
195/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää vähän läskiä olla. Sellaine 30 painoindeksi on sopiva. Se pyöristää kauniisti peppua ja mahaa ja tissitkin kasvavat.

Vierailija
196/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää vähän läskiä olla. Sellaine 30 painoindeksi on sopiva. Se pyöristää kauniisti peppua ja mahaa ja tissitkin kasvavat.

Vierailija
197/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekäs ulkomuoto. ei meikkiä, lyhyet hiukset, lättäpohjakengät ja muodottomat housut.

ulkonäöstään huolehtiva nainen on ok. enkä nyt tarkoita pelkästään sitä kuntosalilla tai lenkillä käymistä.

jotkin riippurinnat eivät häiritse, koska niille harva taitaa mitään pystyä tekemään.

Vierailija
198/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan palstan sisältö. Miehiä ärsyttävät:

1. itsestään liikoja luulevat naiset/sivistyättömät naiset

2.lihavat/luuviulut

3.meikkaavat/meikkaamattomat

3."tyhjät" tissit,roikkutissit,liian pienet

Itseäni naisissa(vaikka myös miehissä) ärsyttää kikattaminen,tätimäinen käyttäytyminen,tuomitseminen ja lihavuus.

Selluliiteille ei ihminen mitään voi,samoin roikkuville rinnoille tai tasapaksulle vyötärölle. Saahan niistä ärsyyntyä,mutta mitään tulosta se ei tuota

Vierailija
199/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin luulet myös, että sikiöllä ei luusto kehity ellei äiti juo maitoa. No tiedoksi sinulle, että sikiö ottaa kaiken tarvitsemansa äidin kropasta, kalkkia myöten. Äiti "lihoo" lapsiveden, lapsen ja istukan painon verran. Myöskin jonkinlaista turvotusta, nesteiden kertymistä on usein. MUTTA: 15-20 kg painon lisäys johtuu yksinomaan mielialasyömisestä. Äidillä on muka tarve ja oikeus mässyttää kaikki mahdolliset suklaat ja wienerit. Syödä kahden edestä vaikka kehittyvä sikiö ei todellakaan tarvitse mitään extramääriä ruokaa. Herää jo!!!

Valitettava tosiasia on, siis jos haluaa terveen lapsen, että normaalipainoinen nainen lihoo noin 10-15 kiloa raskauden aikana.

Mutta sanoohan sen jo maalaisjärkikin, että normaalipainoisen naisen on myös korvattava tuo menetys jollain, tai äiti itse kärsii siitä. Tällä tosin en tarkoita sitä, että äidin pitäisi mässätä wienereitä ja lihoa 50 kg vain siksi, että on raskaana. Itseasiassa minun mielestä äidin pitäisi nimenomaan entistä tarkemmin seurailla syömistään raskausaikana. Lisäksi varsinkin hoikkien naisten kohdalla usein neuvolassa kiinnitetään erityisesti huomiota painonnousuun, siis siihen että se nousee, eikä tämä johdu pelkästään siitä, että painonousun hidastuminen/pysähtyminen kertoisi lapsen kasvun häiriöstä. Mulle neuvolan täti selitti aikoinaan, että naisella pitäisi olla rasvaprosentti noin se keskivertoinen, normaali (valitettavasti en tätä lukua muista), jotta synnytys on turvallinen. Liian alhainen (mutta myös ylhäinen) rasvaprosentti kasvattaa komplikaatioriskiä synnytyksessä ja sen jälkeen nimenomaan äidin kohdalla. Tälläkään en tarkoita, että itsensä saisi hyvällä omallatunnolla syödä sinivalaaksi, vaikkakaan en kyllä ymmärrä, mitä hemmetin väliäkään sillä on. Kroppa on lopullisesti pilalla joka tapauksessa.

Ja se, paljonko lapsivesi, lapsi ja istukka äitiä lihottavat, on hyvin tapauskohtaista. Lapsiveden määrä ei ole mikään vakio, sitä on toisilla äideillä enemmän kuin toisilla, istukan koko ja paino ei ole vakio, ja varsinkaan lapsen paino ei ole vakio.

Vierailija
200/214 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joo en mä voi jättää lapsia yksin ne kaipaa äitiä plääplää..." Yksinhuoltajan arjen ymmärrän, mutta sen verran pitää hommia jakaa kotona että ehtii huolehtimaan itsestään. Se auttaa jaksamaan sitä arkeakin sitten.

Puolessa tunnissa ehdit juoksemaan 6 kilometriä. Jos teet sen kolme kertaa viikossa, tulokset näkyvät kropassa jo muutaman kuukauden kuluttua. Olisiko mies valmis uhraamaan 1,5 tuntia viikossa lasten hoitoon, jos sanot että aloitat vartalon kiinteyttämisen? Kasvavatko lapset kieroon jos ovat 90 minuuttia viikossa ilman äitiä?

Enemmän realismia ja vähemmän selittelyä, siitä se lähtee!

Nyt yksinhuoltajana pääsen liikkumaan. Exäni kanssa en päässyt minnekään ilman lapsia tai olin menossa pettämään. Oli järjettömän mustasukkainen ja vahti menemisiäni, jo lenkille pääsyä piti kerjätä ja aikaa ei koskaan saanut sopia tarkalleen etukäteen vaan joskus meinasi että "huvittaisko sua NYT lähteä lenkille, kun sitä aina puhut?". Jos ei huvittanut NYT lähteä, oli varmistus siitä, että "lenkkini" tarkoittaa tapaamista.

Parisuhde ei tosiaankaan takaa vapaata kulkua harrastuksissa tai edes säännöllistä pääsyä sinne lähipururadalle... Ja perheellisen opiskelijan budjettiin ei todellakaan mahtunut maksut sellaisille saleille joissa on lapsiparkki! (eli olisin saanut esiliinani mukaan).

Naurettavia nämä jotka aina jaksavat palata kertomaan että koska Heidän elämässään tämä onnistuu, onnistuisi se varmasti kaikilla muillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi