Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.

Vierailija
30.06.2007 |

Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun naiset nostattaa/kasvattaa niitä riiputissejä nuilla push-upeilla/geeliliiveillä ym. ym.......sit kun ne ottaa ne pois nii rukkaset sieltä löytyy, on aika paha pettymys ja viilis siinä menee.... pitäsköhän rueta käyttämään alasuojia nii sais naiset sen kuvan et on iso kalu ja siinä kun sit päästäs hommiin nii saattas naisellakin viilis laskee ku haaroista löytyy prinssinakki =).....

et ollaan ihan semmosia kun ollaan eikä muuteta tottuutta, ei sitä kaikkia tarvii mielyttää.....mulle ei ulkonäkö ole se tärkein vaan koko paketti....

t: L

Vierailija
162/214 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luonne ja luonne. Luonteen tärkeydestä voi keskustella luonne -palstalla. Täällä mittaillaan ulokkeita. kele.

Mie-s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen kertyvä läski ärsyttää. Miten sanot hienovaraisesti, että tuo minihame näyttää sun päällä todella kamalalta.. 5v sitten ei näyttänyt.

Olen yrittänyt sanoa esim. " Jos mulle alkaa kertyä keski-iän ukkomahaa niin sanot heti" ym. vastaavaa. Mikään ei silti tunnu muuttuvan.

Vierailija
164/214 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ns urheiliat sen tekee? Synnyttävät2-3 lasta ja silti perse pysyy kunnossa ja rinnat terhakkaina???? Taitaa olla vaan asennekysymys ja siitä laiskuudesta. Helppo on sanoa että mun pitäis ja pitäis ja pitäis ei se pitäminen kunnossa pidä :) Ja sitten se toinen ryhmä, filmitähdet ja kuuluisat. Muksu pyöräytetään ja kuukauden päästä taas elämän kunnossa?

Vierailija
165/214 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ite harrastaa ku pitää viedä lapsia sinne ja tänne ja seli seli seli.

Koita ite syödä terveellisesti ku mies ja lapset tykkää makkarasta ja pizzasta ja seli seli seli...

Vierailija
166/214 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihavat seisovaltaan kahdella makkaralla olevat mahat, mutta pikku pömppis on vaan seksikäs.

Liian suuret rinnat/roikkuvat rinnat.

Huonosti hoidetut/liikaa laitetut hiukset.

Roikkuvat reidet/sääret, jaloissa täytyy olla muotoa.

Liika meikki ja huono iho.

Tuossa ulkonäöllisiä piirteitä, harvoista noista voin joustaa. Silti persoonahan sen ratkaisee.

Vierailija
167/214 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihavat seisovaltaan kahdella makkaralla olevat mahat, mutta pikku pömppis on vaan seksikäs.

Liian suuret rinnat/roikkuvat rinnat.

Huonosti hoidetut/liikaa laitetut hiukset.

Liika meikki ja huono iho.

Tuossa ulkonäöllisiä piirteitä, harvoista noista voin joustaa. Silti persoonahan sen ratkaisee.

Niin ja perse ja lantio pitää olla vähintääkin miellyttävä.

Vierailija
168/214 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on muhkuraiset reidet, joissa lihakset ovat surkastuneet koska ei harrasta mitään, siis yhtään mitään ei edes hyötyliikuntaa. Valo kun tulee hieman yläviistosta, näky on puistattava: reidet täynnä selluliittia 3-kymppisellä. Perse roikkuu, maha roikkuu, tissit roikkuu, allit roikkuu, naama roikkuu(leuka lähes kadonnut), huono ryhti, huonokuntoiset hiukset, henki haisee paskalta lähes aina. Kaiken kukkuraksi ei pidä huolta alakertansa fyysisestä kunnosta, mikä nyt ei toki yllätä, mutta minun pitäisi kovasti haluta seksiä.

Vierailija
169/214 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies vähä haluaisi hivellä pillua, niin ei taatusti osu halut yksiin naisväen kanssa. Satavarmasti naisen päätä pakottaa, väsyttää tai on äkäinen kuin persiiseen ammuttu karhu. Eihän siinä auta taas muuta kuin kaiva muna omaan käteen, mutta sitäkään ei naisihmiset siedä, että paineitansa ite koittaa helpottaa. Sitten vielä kitistään, jos tippakin putoo spermaa lakanoille.

Vierailija
170/214 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää todella paljon useiden naisten ylimielinen käytös. Ollaan olevinaan niin paljon parempia, nokka pystyssä että vesi sataa nenästä sisään.

Vierailija
171/214 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2011 klo 23:41"]

Miehet kaipaavat visuaalisempaa puolta kuin naiset. Naiset panevatkin silmät kiinni. Mies haluaa nähdä, kun kulli uppoaan pilluun ja silmänruokana on herkulliset pakarat. Joten lopettakaa se mussuttaminen. [/quote]

Eipä yleistetä. Minä naisena haluan myös nähdä sen kalun uppoavan sisääni ja suihin ottaessani katson silmiin, myös niellessäni lastin :)

Vierailija
172/214 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä sen ymmärrän, että oma kroppa vaikuttaa myös omiin haluihin, mutta jotain rajaa. Näiden juttujen perusteella naiset luulee, ettei miehet ei haluu kuin missejä ja naiset ei haluu ketään, jos eivät tunne itseään misseiksi.

Varmasti miehet haluisivat omalle vaimolleen kiinteän, solakan ja kauniin kropan pystyrinnoilla. Ei se tarkoita, ettei joku muukin olisi haluttava. Täällä kysyttiin mikä miehiä naisissa ällöttää. Jostain syystä on päädytty ulkonäkölinjalle. Henkilökohtaisesti enemmän tökkii ne käytösjutu, mutta se siitä. Koittakaa nyt naiset tajuta, että nämä on yksittäisten miesten mielipiteitä eikä mikään yleinen totuus. Jos sun ukkos on kullipystyssä kärttämässä kimppuus, se varmaan pitää sua haluttavana. Makkaroilla, lapasrinnoilla - tai mitä ikinä sulla onkin - varustettuna. Tuntuu oudolta tämä ajatusmalli, että pitää itseään ja toista puutteessa, kun kuvitellaan, ettei se toinen halua. Jos ei se halua, se varmaan vonkaa jotain muuta! 

Ja miksi täällä pitää selitellä, kun kerran niitä mielipiteitä on kysytty?

Vierailija
173/214 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät saisi vastata tähän kyselyyn? Siksikö että vauva-lehden palsta, kuten kaikki muukin lapsiin liittyvä on varattu naisten yksinoikeudeksi? Miehethän ei voi olla aidosti kiinnostuneita lapsista ja perheestä. Ja kun eivät ole kiinnostuneita voi siitäkin sitten haukkua. Voi tätä naisen logiikkaa...

Vierailija
174/214 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ihrassa nyt on niin kauheaa? Minun mieheni oli 72kg kun tavattiin, nyt on 94kg, mikä on tuhat kertaa parempi kuin ennen. En todellakaan haluaisi että mieheni olisi se laiha nuori poika koko ikäänsä. Nyt hän on KASVANUT aikuiseksi, enkä todellakaan himoitse mitään 22v pikkupojan vartaloa. Kiitos ei.

Vierailija
175/214 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 218, asiaa!

Itse kummastelin näitä valitusvirsiä pelkistä riippurinnoista ja läskiperseistä.

Eihän seksi ole pelkkää tissiä ja persettä. Vähän hitosti se kaikki muukin vaikuttaa myös miehille, vaikka varmasti visuaalisempia olemmekin.

Ärsyttävintä naisessa on se, että kuvitellaan miesten olevan ajatustenlukijoita. Jos lähestyn vaimoani, niin yleensä ei huvita, "kun väsyttää ja rasittaa kun lapset koko ajan roikkuu ja säkin tuut siihen roikkumaan kiinni... etkä tajua kun eilenkin sulla olis ollu elämäs tilaisuus saada, mutta herra ei tehnyt mitään".

Jumalauta että tuollainen ärsyttää. Jos teen aloitteen, niin teen sen ihan selväksi, että nyt olisin seksiä vailla. Mutta toisaalta miehen pitäisi jotenkin tosiaan osata lukea ne ajatukset, että nyt vaimoa haluttaa ja olla silloin asialla. Nainen ei voi sanoa suoraan, vaan miehen pitäisi vaan jostain ymmärtää, että nyt olisi oikea hetki.

Tai kun vaimolla on ollut huono päivä tai joku muu syy avautua jostain ikävästä jutusta, niin taas pitäisi osata vaan kuunnella ja nyökytellä ja kommentoida korkeintaan jotain tyyliin "voi kauheeta". Sitten kun esittää ihan konkreettisen ehdotuksen, että miten sitä asiaa vois korjata tai miten tilanne vois parantua, niin kuulee heti, että "et sä tajunnu taas ollenkaan", tai että oikeastaan mitään ratkaisuja ei edes halutakaan, vaan kunhan miehen pitäisi olla vaan jotenkin myötäelämässä tätä kriisiä.

Ja sekin ärsyttää, että naisen pitää tuntea itsensä epäseksikkääksi ja lihavaksi ja siksi ei voi haluttaa. Vittu, jos mä ihan oikeasti haluan vaimoani jostain mahamakkarasta huolimatta ja sanon ja osoitan sen, niin miten ärsyttävää on, kun naista ei vaan huvita silti, kun itse ei tunne itseään kiihottavaksi. Eikö voi tuntea itseään kiihottavaksi, jos toinen seisoo muna kovana vieressä?

Naisessa ärsyttää myös se torjunta. Älä viitti ja äh ja puh, jos menen halaamaan. Jos haluaisin seksiä, niin on pää kipeä ja väsyttää yms selitykset, että töissä on ollut ihan kamala päivä ja lapset tosiaan roikkuneet kimpussa koko illan.

Hei, on ne roikkuneet munkin kaulassa ja jalassa ja hyppineet päällä ja olen leikkinyt niiden kanssa ja tehnyt kotityöt ja kyllä, olen myös ollut päivän töissä. Silti haluaisin ihanan ja seksikkään vaimoni kanssa seksiä.

Mutta miehetkin on ihmisiä, joilla on tunteet. On ärsyttävää olla itse aina se, joka sitä seksiä haluaa. On ärsyttävää, että nainen ei voi kertoa, jos olen ruma tai tyhmä tai köyhä tai haisen pahalle tai en ole hyvä sängyssä tai että mulla on liian pieni kalu.

Miehet käsittäisivät varmaankin paremmin jonkun tuollaisen järkevän, käytännön selityksen kuin noita ainaisia väsymyksiä ja "ei tunne itseään seksikkääksi".

Naisessani ärsyttää se, että minä olen aina se, jonka pitää keksiä kaikki kommervenkit ja hemmottelut ja hieronnat, että rouvan halu saadaan heräämään ja että meillä olisi edes joskus seksiä. Koska viimeksi minua on hierottu? Siitä on vuosia.

Naisessani ärsyttää se, että sitten kun sitä seksiä on, niin hänen on vaikea olla, jos nuolen pillua. Epäilee ilmeisesti, että en voi nauttia siitä oikeasti, vaikka nautin, ja nolottaa kun se värkki on niin ruma. Eikä auta kun sanon, että minä nautin siitä ja tykkään työntää naamani ja kieleni sinne kiihottavan tuoksuiseen ja näköiseen pilluusi.

Suuseksiä ei voi antaakaan. En ole saanut kunnon suihinottoa vuosikausiin. Sekin jotenkin nolottaa. Arvatkaa ärsyttääkö.

Tissejä kun koskettaakin, niin jos ei ne ole arat ja satu, niin sitten lähestulkoon aina kutittaa tai jotain muuta, että niihin ei oikein saisi koskea. Vittu että ärsyttää.

Tuntuu vähän siltä, että ellei lapsia olisi, niin lähtisin kävelemään, kun niin ärsyttää.

M39

Vierailija
176/214 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2007 klo 21:27"]

Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.

[/quote]

Rinnoille ei varmaan mitään voi, se on kudostyypistä kiinni. Mutta muun kropan kiinteydelle voi. Itse olen 50+ imettänyt 2/4 lasta ja vielä kroppa on kuin nuorella naisella (no, parempikin kun katsoo noita 20+ röllyköitä). Ei ole kurttuista nahkaa, sellua vähän, rinnat pyöreät ja kiinteät, vyötäröäkin näkyy  ja paino on normaali. En ole mikään himourheilija todellakaan mutta pidän itsestäni huolta ja näytän kivalta myös omissa silmissäni.

Vierailija
177/214 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun ja eniten naisissa vituttaa:

SELITTELY, SYYN VIERITTÄMINEN MUIDEN NISKOILLE, JOPA OMIEN LAPSIEN JA MIEHEN.

Lopettakaa paskanjauhanta ja painukaa lenkille niin vois miehesikin katsella sua eikä kattoa tai "pitää silmiä kiinni kun tuntuu niin hyvältä"

terveisin, just lenkiltä tullut 2 pojan ylpeä isi.

Vierailija
178/214 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nuo lihomis- ja roikkurintakommentit täysin. Tottakai visuaalinen viehätys on tärkeää seksuaalisen vetovoiman kannalta.

Mutta älkää olko niin julmia toisillenne..

--

Kun sain kolme lastani, en olisi koskaan uskonut miten valtavasti raskaana ja imettäessä nälättää.

Siihen lisäksi huono parisuhde ja masennus.

Lihoin 50kg->89kg neljässä vuodessa kolmen lapsen myötä.

Olin aivan maassa. En saanut itseäni liikkeelle koska häpesin ruhoani niin valtavasti että halusin piileskellä kotona.

Mieheni valitti jos lähdin uimahalliin tms koska joutui olemaan lasten kanssa.

Rääkkäsin itseäni monta kertaa lopettamalla syömisen lähes kokonaan, pitämällä vesipaastoja, oksentamalla aterioiden jälkeen ja laskemalla neuroottisesti kaloreita.

Aina sain pois muutamia kiloja jonka jälkeen tuntui että kaikki on samantekevää ja olin niin nälkiintynyt että aloin taas ahmia.

Vasta erottua miehestäni pääsin ahdistuksestani ja sain pikkuhiljaa elämäniloni takaisin.

Aloin hiljalleen muuttaa ruokatapoja terveellisemmäksi ja vietin paljon aikaa ystävieni kanssa enkä enää paikannut tyhjyyden tunnetta ruualla. Aloin myös liikkua koska sain uudella tavalla aikaa siihen lasten ollessa säännöllisesti isällään.

Tuloksena laihduin 7kk aikana melkein parikymmentä kiloa ja vyötäröltä lähti 14cm ja olen ihmeekseni jollain tavalla paljon paremman näköinen nyt n. 70 -kiloisena timminä kuin 50 kiloisena teinityttörukkana tai onnettomana 89 -kiloisena mammana.

Tarinani tarkoitus oli valottaa syitä monen naisen lihavuuteen.

On ihan todellinen asia että naisilla on erilaisia taipumuksia lihoa/laihtua hormonien vaikutuksesta ja toisilla on voimatas biologisista syistä kumpuava tarve syödä.

Moni ei osaa varoa lihomista tai sitten taustalla on jokin syy mikä tekee sille välinpitämättömäksi. Esimerkiksi juuri masennus.

Joillekin raskaus- ja imetysaika on rankkaa henkisesti ja sekin johtuu hormoneista.

Turha yleistää yhtään millään tavalla lihonutta ja timmiä äitiä koska me kaikki emme ole samalla viivalla olosuhteiden kanssa.

Vierailija
179/214 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaiskohan joku nunnaluostari vielä vastaan tälläisen hairahtuneen kolmen lapsen äidin, mihinkään muuhun musta ei taida enää ollakaan. Varsinkaan, kun oman miehen kanssa liitto onkin sitten loppumetreillä, kun selvisi, että herra on juossut vieraissa vuoteissa pari viimeistä vuotta.

En ole lihonut, päinvastoin laihtunut raskauksien ja synnytysten myötä. Ennen esikoisen raskausaikaa bmi:ni oli 24, nyt viisi vuotta ja kolme lasta myöhemmin se on 18. Imetykset on tehneet rinnoille tehtävänsä, raskaudet on ruhjoneet vatsanahan. Alapää käsittääkseni on ihan jees kunnossa, mutta toisaalta, kuten tältä palstalta on saanut lukea, gynet ei tiedä yhtään mitään mistään eikä varsinkaan naisten alapäistä, ja sitäkin sietää miettiä, mahtaako oma mieskään olla kaikkein rehellisin. Kenenkään muun mielipidettä alapäästäni en ole kuullut, ja tuskin tulen kuulemaankaan.

Mun tuleva ex-mieheni on matkatyöläinen, joten olen ollut aika yh lasten kanssa. Kuntosalille tai jumppiin en ole autottomana päässyt, sellaista kun ei ole tossa nurkan takana. Toisaalta myönnän, ettei olisi edes kiinnostanut mennä, noita lapsia kun saa muutenkin pukea ja riisua ja kanniskella ihan tarpeekseen. Mä kun satun vielä olemaan niin surkea äiti, että mun lapset on tykänneet olla sylissä, eli olen nekin mennyt lellimään pilalle. Niitä on sitten tullut kanniskeltua suurin piirtein 24/7, kun jokaista pitää kantaa erikseen, yhdessä ja vuorotellen. Kai sitä voisi väittää melkein kuntoiluksi, kun kantaa joka toinen päivä hissittömän talon kolmanteen kerrokseen 35 kiloa lapsia ja neljä ruokakassia, varsinkin kun on sitä ennen kävellyt puoli tuntia kauppaan ja puoli tuntia takaisin vaunuja työntäen. Huippukuntoon ei ole tällä päästy kuitenkaan.

Ja ai niin. Mulla on ollut sellainen mies, jolla ei ollut mitään aikomustakaan päästää mua ikinä lenkille tai minnekään edes silloin harvoin, kun kotona oli. Jos kehtasin pyytääkin, tuli a) saarna siitä, miten helvetin rankka työputki hänellä on takana ja miten hän haluaa nyt levätä (kauheeta, hänellä kun oli mahdollisuus nukkua yönsä ihan ilman herätyksiä, sillä aikaa kun minä heräsin 10-15 kertaa yössä jonkun lapsen vuoksi/en nukkunut lainkaan. Mies tosin taisi käyttää yönsä johonkin muuhun kuin nukkumiseen), tai b) motkotus siitä, että kun kerrankin olisi aikaa olla perheen kesken tai kahden kesken, niin mä haluaisin heti karata jonnekin muualle, enkö mä rakasta häntä tai lapsia tai perhettämme... Niin, hän ei jäänyt kotiin lapsia hoitamaan edes puoleksi tunniksi edes siksi, että olisin käynyt lenkillä eikä edes siksi, että olisin sillä kiinteyttänyt kroppaani. Ja kun kotiäidin tuloilla piti pärjätä, ei ollut mahdollistakaan palkata kolmesti viikossa MLL:n hoitajaa. Varsinkaan, kun hoitajalle pitää maksaa vähintään kahden tunnin palkka + matkakorvaukset.

Ja btw., mun aiemmin varsin poikamainen ja olematon lantioni on muuttanut pysyvästi muotoaan synnytysten jälkeen. Ennen lantionympärys oli 69cm, nyt se on kasvanut 10 sentillä, ja lantion luut tuntuvat erilaisilta. Ja huom! Tämä on tapahtunut samaan aikaan, kun painoni on laskenut 25 kiloa ja painoindeksini tippunut 24:sta 18:sta.

Vierailija
180/214 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kysytään mikä naisessa ärsyttää niin sitten kun sanoo niin jo hyökkää rukkastissiarmeija kimppuun niin että selluperseet lotisee. yrittäkää nyt kestää tai eihän näitä ole pakko lukea. aloittakaa uusi minimuna ketju tähän perään niin helpottaa taas. Luonne ja luonne. Luonteen tärkeydestä voi keskustella luonne -palstalla. Täällä mittaillaan ulokkeita. kele. Mie-s

Mussukkainen, vaikka palstan aihe on seksi, se ei tarkoita, että puhutaan vain ulokkeista. Joillekuille, niin miehille kuin naisillekin, seksi on huomattavasti laajempi asia. Pusuja ja haleja sulle kuitenkin, taidat olla niiden tarpeessa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi