Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.

Vierailija
30.06.2007 |

Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haksahtavat renttu-ukkoihin, joita ei kiinnosta muu kuin tissit ja perse. Ukot saattavat olla lösömahaisia, epäsiistejä, olutaddikti turilaita.

Koulutausta max ammattikoulu ja sekin läpäisty nippa nappa.

Vierailija
122/214 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain kokeile, onko mies pyyteettömästi henkisesti miellyttävä vai siksi, että saa sinut tekemään paljon seksuaalisen miellyttävyyden puolella? Suuri osa naisista jotka ei esimerkiksi harrasta mitään liikuntaa, luulee sen olevan ok, jos mies ei asiasta mainitse. Ja jos mainitsee, niin sittenpä vasta on ääliö ja röyhkeä mies.

Naisten mielestä kaikki on ok, ellei kukaan valita. Monet naiset on tyhjäpäisiä, kiinnostaa vain vauvanvaatteet ja telkkariohjelmat. Ei sellaisia tee mieli miellyttää. Seksi on sellaisten kanssa vain eturauhasen tyhjennys. Henkistä tyydytystä siitä ei saa. Ni.

Itse oon valmis tekemään seksuaalisen miellyttävyyden puolella paljon, kun mies tekee henkisen miellyttävyyden puolella, eikä ole veltto. Monet miehet on vaan sen verran epäempaattisia ja tylsämielisiä, ettei niitä tee mieli miellyttää. Seksi on pelkkä suklaan korvike jos ukko on huono, ni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain kokeile, onko mies pyyteettömästi henkisesti miellyttävä vai siksi, että saa sinut tekemään paljon seksuaalisen miellyttävyyden puolella? Suuri osa naisista jotka ei esimerkiksi harrasta mitään liikuntaa, luulee sen olevan ok, jos mies ei asiasta mainitse. Ja jos mainitsee, niin sittenpä vasta on ääliö ja röyhkeä mies. Naisten mielestä kaikki on ok, ellei kukaan valita. Monet naiset on tyhjäpäisiä, kiinnostaa vain vauvanvaatteet ja telkkariohjelmat. Ei sellaisia tee mieli miellyttää. Seksi on sellaisten kanssa vain eturauhasen tyhjennys. Henkistä tyydytystä siitä ei saa. Ni.

Olen samaa mieltä myös naisten osalta :D Kai sitten telkkaria katsovat naiset ja miehet voi parhaiten toisiaan (epä-)miellyttää.

On vähän vaikeaa tietää etukäteen, onko kiinnostavuus teatteria vai ei. Jos naisen urheilullisuus on teatteria, niin sitäkin voi kyllä jatkaa kauan, mikäli mies jatkaa esitystään siitä, että nainen voi olla mukava myös kaverimielessä sänkyhommien lisäksi. Monet miehetkin luulee sen olevan ok, että mikään muu kuin kalja ja urheilu ei kiinnosta, ja vaikka nainen epäilemättä sanookin tästä niin se ei vakaata uskoa välttämättä juuri muuta.

Tuolta aikaisemmista jutuista sai sen käsityksen, että jotkut miehet ajattelee sen olevan jotenkin jaloa, että esim vahtisivat lapsia sen aikaa että nainen urheilee. Mitä v.. siis urheilee, jotta mies tykkäisi siitä enemmän, jos naiselle itselleen ei mitään erityistä iloa urheilusta tuu (kerran ei spontaanisti harrasta)?? Ja se on sitten naisen omaa aikaa josta pitäisi olla umpikiitollinen.. vaikka koko homman pointti on vaan näyttää miehen silmissä pantavammalta? Vastaavalla periaatteella naisetkin vois jalosti vahtia lapsia sen aikaa kun mies katsoo niitä naisten seuraamia telkkariohjelmia, jotta niillä olis jotain puhuttavaa makuuhuoneen ulkopuolella..

Vierailija
124/214 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaivan näkemisellä tarkoitan sitä, että vaikka olen ollut saman miehen kanssa pitkään, olen valmis käyttämään kauniita vaatteita ja harrastamaan liikuntaa, jotta olisin hänen silmissään miellyttävä. Itse en niin älyttömästi nauti pynttäytymisestä ja inhoan urheilua. Löhöilisin mielummin verkkareissa. Mutta eihän sitä voi multa mitenkään vaatia että olisin ilman muuta tällaiseen motivoitunut tai että jaksaisin. Positiivinen kierre on se, että ylläpidetään toistemme motivoitumista ja jaksamista nähdä vaivaa myös toisen puolesta. Mieskin tekee monenlaisia asioita, joista uskoisin ettei hän niitä välttämättä tekisi ihan omasta spontaanista toiveestaan.. katsoo muitakin kuin sotaelokuvia, juttelee kirjoista ja lukee mun kanssa yhdessä, ei nalkuta sisustamisesta, lähtee ei-urheilulliselle kävelylle, nukkuu päiväunia mun vieressä.. Vie roskat pyytämättä (tai odottamatta että kiittelisin siitä sen enempää kuin itsekään kiittelee minua) eikä kuvittele että pyykinpesu on mulla jotenkin erityisesti geeneissä vaikka oonkin nainen. Tajuaa, että jos mun olis omien palkkatöiden lisäksi hoidettava kotona käytännössä kaikki, niin voisin siinä vaiheessa olla vähän väsyny tekeen mitään muuta.. eli ei jätä mulle kaikkea. (vaikka miehet ei kyllä välttämättä ihan tajua, mitä kaikkea tekemistä on olemassa jos ei halua asua poikamiesboksissa ;) Tajuaa että siinä missä hänkin tarvii omaa aikaa niin tarvin sitä kanssa, ja että jotain jumppaa ei todellakaan lasketa..

Eihän nyt sillä voi brassailla että harrastaa itsekin liikuntaa, jos kerran tykkää liikkumisesta ja saa siitä energiaa.. se että puunaa ja trimmaa itteään arjen keskellä, on iso uhraus toisen hyväksi jolle pitää löytyä aitoa motivaatiota siitä, että toinenkin näkee vaivaa itselleen ei-niin-mieluisilla tavoilla kuten lasten hoito silloin kun ne kiukuttelee ja vaimo ei edes juuri jumppaa.

Vierailija
125/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se rasittaa, että vaimollani on täydellinen vartalo ja todella mehukas herkkupylly ja en millään saa lupaa työntää mulkkuani kielen jälkeen pyllyyn. Tykkää kyllä kun kieleni seikkailee pyllyssä mutta kalu on sinne kuulemma liian iso. Aiemmat hoitoni ovat kyllä perseeseen antaneet panna ja ovat sitä itse halunneet. Kalu seisoo kivikovana ja tyttöni huokailee kiihotuksesta ja jännityksestä mutta ei vaan antaudu. Onneksi täydellinen suuhoito auttaa paineeseen. Spermaa lentääkin sitten kunnolla.

Vierailija
126/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava näkökanta. On todella epäkiihottavaa, jos nainen harrastaa urheilua ja liikuntaa vain miehen mieliksi eikä saa siitä hyvää oloa itselleenkin.

Tuolta aikaisemmista jutuista sai sen käsityksen, että jotkut miehet ajattelee sen olevan jotenkin jaloa, että esim vahtisivat lapsia sen aikaa että nainen urheilee. Mitä v.. siis urheilee, jotta mies tykkäisi siitä enemmän, jos naiselle itselleen ei mitään erityistä iloa urheilusta tuu (kerran ei spontaanisti harrasta)?? Ja se on sitten naisen omaa aikaa josta pitäisi olla umpikiitollinen.. vaikka koko homman pointti on vaan näyttää miehen silmissä pantavammalta? Vastaavalla periaatteella naisetkin vois jalosti vahtia lapsia sen aikaa kun mies katsoo niitä naisten seuraamia telkkariohjelmia, jotta niillä olis jotain puhuttavaa makuuhuoneen ulkopuolella..

Vierailija
127/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naiset kummallisia. Ei ole väliä, tekeekö mies jotain omasta halustaan. Muistaako merkkipäivinä, tuoko kukkia hääpäivänä. Kunhan tuo, että saa facebookissa hehkuttaa miten ihana mies on. Ja tuollaisia naisia pitäisi sitten haluta muutenkin kuin hyvän perseen ym. takia. SYVÄ huokaus.

Mieskin tekee monenlaisia asioita, joista uskoisin ettei hän niitä välttämättä tekisi ihan omasta spontaanista toiveestaan.. katsoo muitakin kuin sotaelokuvia, juttelee kirjoista ja lukee mun kanssa yhdessä, ei nalkuta sisustamisesta, lähtee ei-urheilulliselle kävelylle, nukkuu päiväunia mun vieressä.

Vierailija
128/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarranaiset on inhokki nro 1.

Tuhannenvoltin kikkarahiukset, nyljettynä lyhyiksi ja värjättynä osuuskauppapunaisella.

Pihtarit, seksillä kiristäjät. Lahnat.

Kotitöissä täysin avuttomat ja aloitekyvyttömät naiset. Jos mies osaa ja tekee kotitöitä, ei se tarkoita että miehen tulisi olla kaikentekevä kotitalouskone.

Vierailija
129/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämä on ongelma nimenomaan miehille, siis sen tajuaminen että aika jättää jälkensä? Estetiikka jne. on paskapuhetta, kaikkihan tietävät että miehiä ei kiinnosta muiden kuin naisten ja autojen ulkonäkö (sisustaminen, taidenäyttelyt jne. ovat "akkojen/homojen hommia") :DD. Pinnallisia paskiaisia...onko ihmekään, että moni nainen kokee itsensä riittämättömäksi kun täällä riehutaan viiden kilon lihomisista(!), roikkuvista rinnoista (joo, minullakin on tuollaiset...luomut tuppaa tässä kuppikoossa roikkumaan, sori vaan!)...

Ensin valitetaan että hyi, lättäperseitä ja roikkurintoja. Sitten kun nainen ehostaa itseään ja pukee päälle kohottavat pikkarit + push-upit: vitun huijari!!!!1 :DDDD Siis kumman te nyt haluatte, aidon naisen vaiko feikin?? Vai eikö ole väliä niin kauan kuin muija on fyysisesti viehättävä? Kuinkahan moni teistä on itse sen Fosters-promon tasolla, jota kuolaatte vaimonne vieressä kassajonossa..?

En enää ihmettele, että nuorempana tahdoin olla lesbo. Miesten pinnallisuus, lapsellisuus ja elämästä vieraantuneisuus on vastenmielisyyden huippu!!

Vierailija
130/214 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaipaavat visuaalisempaa puolta kuin naiset. Naiset panevatkin silmät kiinni. Mies haluaa nähdä, kun kulli uppoaan pilluun ja silmänruokana on herkulliset pakarat. Joten lopettakaa se mussuttaminen.

Kuinkahan moni teistä on itse sen Fosters-promon tasolla, jota kuolaatte vaimonne vieressä kassajonossa..?

Vierailija
131/214 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää että ravintolaan lähtiessä oma muija ehostaa naamaansa kaksi tuntia muttei laittaudu miestänsä varten pätkän vertaa.

Olen suoraan kysynytkin ja vastaus on etteihän sitä nyt kehtaa lähteä minkä tahansa näköisenä. Tosin sitten kun kahdestaan lähdetään vaikka syömään ja viettämään aikaa niin meikit on naamassa 10 minuutissa.

Tulee väistämättä että ihan sama oman miehen seurassa kun on kerran jo koukussa mutta tyttöjen kanssa kun lähtee lihatiskille niin kaikki pitää olla vimosen päälle, eihän sitä tiedä ketä siellä tapaa.

Vierailija
132/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää että ravintolaan lähtiessä oma muija ehostaa naamaansa kaksi tuntia muttei laittaudu miestänsä varten pätkän vertaa. Olen suoraan kysynytkin ja vastaus on etteihän sitä nyt kehtaa lähteä minkä tahansa näköisenä. Tosin sitten kun kahdestaan lähdetään vaikka syömään ja viettämään aikaa niin meikit on naamassa 10 minuutissa. Tulee väistämättä että ihan sama oman miehen seurassa kun on kerran jo koukussa mutta tyttöjen kanssa kun lähtee lihatiskille niin kaikki pitää olla vimosen päälle, eihän sitä tiedä ketä siellä tapaa.

Ei se ihan noinkaan ole. Tyttöjen kanssa baanalle lähtiessään naisella on kaksi tärkeää syytä meikata ja puunata huolella:

1) Se luo fiilistä, sitä tehtiin teininä ja ja edelleen siitä tulee sellainen juhlatunnelma ja odotus. Oman miehen kanssa syömään lähtiessä jännitystä ei ole samalla tavalla, vaikka kivaa se on sekin

2) meikataan muiden naisten takia. Kritiikki on aina läsnä ja läskiyden aste, vaatetus&pleksi arvioidaan välittömästi.

Muille miehille laittautuminen on mukana tietysti sekin, mutta siihen ei tarvita kahden tunnin puleerausta. Tiukka paita ja punaiset huulet riittää ;). Ja useimmat vain nautiskelevat itsetuntobuustista, jonka huomio antaa (erityisesti, jos oma mies ei paljon kehuja jakele), ei sen enempää.

Vierailija
133/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos minä olen mukana niin se ei todellakaan ole ihan sama. Mielestäni se kertoo parisuhteen asteesta ulkopuolisille todella paljon. Ainakin minulle. Parisuhde on väljähtänyt jos nainen kulkee miehen täysin laittautumatta. Varsinkin jos kroppa ja naama sitä vaatisi. Kaikilla ei vaadi, varsinkaan nuorena ja hoikkana.

Ei se ihan noinkaan ole. Tyttöjen kanssa baanalle lähtiessään naisella on kaksi tärkeää syytä meikata ja puunata huolella: 1) Se luo fiilistä, sitä tehtiin teininä ja ja edelleen siitä tulee sellainen juhlatunnelma ja odotus. Oman miehen kanssa syömään lähtiessä jännitystä ei ole samalla tavalla, vaikka kivaa se on sekin 2) meikataan muiden naisten takia. Kritiikki on aina läsnä ja läskiyden aste, vaatetus&pleksi arvioidaan välittömästi. Muille miehille laittautuminen on mukana tietysti sekin, mutta siihen ei tarvita kahden tunnin puleerausta. Tiukka paita ja punaiset huulet riittää ;). Ja useimmat vain nautiskelevat itsetuntobuustista, jonka huomio antaa (erityisesti, jos oma mies ei paljon kehuja jakele), ei sen enempää.

Vierailija
134/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhauttaa ja ärsyttää vaimon tapa yrittää kontrolloida tekemisiäni pihtaamalla. Kaikki se energia ja kiihko joka liittyi seksielämäämmee ennen lapsia, avioliittoa,omakotitaloa yms, on nyt siirtynyt vaimon nalkuttamiseen. Kun pihtaus ei onnistunut nalkutuksen määrä kasvoi. Liene pitää hankkia peltrin kuulosuojaimet jotka vaimentavat korkeaa naisen kimitystä.

Vierailija
135/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhauttaa ja ärsyttää vaimon tapa yrittää kontrolloida tekemisiäni pihtaamalla. Kaikki se energia ja kiihko joka liittyi seksielämäämmee ennen lapsia, avioliittoa,omakotitaloa yms, on nyt siirtynyt vaimon nalkuttamiseen. Kun pihtaus ei onnistunut nalkutuksen määrä kasvoi. Liene pitää hankkia peltrin kuulosuojaimet jotka vaimentavat korkeaa naisen kimitystä.

Tuosta pääsi yli 90% eroon kun rupesin tekee urakalla kotitöitä ja hoitaa lapsia. Nyt muija viilettää illat omissa menoissa ja ai niin se seksi, pihtaa edelleenkin kun on niin väsynyt.

Rupeaa pikku hiljaa valkenemaan että nyt kun lapset on tehty niin voi keskittyä sitten kaikkeen muuhun kuin aviomieheen. Kyllä tässä aika siitossonniksi itsensä tuntee, nyt pitäis enää jonkun taluttaa teurastamolle. :-)

Vierailija
136/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi tuntuu olevan eri säännöt , se mikä on naiselle sallittua on mieheltä kiellettyä, mitään tasa-arvoa on turha hakea, kaiken kukkuraksi mieli muuttuu valoakin nopeammin. annetaan vaatimuksia jotka eivät voi toteutua yhtäaikaa esim: "vie lapsia harrastuksiin" (jota teen mielelläni, olen itsekin kiinnostunut) vs. "vietä arki-iltoja kotona!", miten h*lvetissä tuo on mahdollista jos vien lapsia harrastuksiin ?

kirpputorit kiroan alimpaan helvettiin, se on naiselle lupa ostaa rojua jota ei koskaan tarvitse, vain shoppailun ilosta, senhän voi aina myydä kirppiksellä. mikään kaappi/varastotila ei riitä vaan tavaraa lojuu pitkin taloa (lasten lelut ja vaatteet joita 95 % EI käytetä). kateellisuus ja kauna isä-lapsien yhteisistä harrastuksista ja sitä seuraava nalkutus kun joutuu olemaan yksin. Kun taas ollaan kaikki kotona niin nalkutetaan siitä että lapset villejä eikä saa olla omassa rauhassa.

kuka vie ja tuo lapset hoitoon, kuka tekee ruuat, siivoamisen olen jättänyt vaimolle JA SEN KYLLÄ HUOMAA...ei ehkä kuitenkaan raikkaan puhtaasta kodista vaan villeistä villakoirista.

Muuta en keksi kuin jatkuva hormonaalinen turbulenssi. Ehkä olen perverssi kun jatkan vaimon kanssa?

rahat on yhteistä, samoin omaisuus, minun tulot n 70% perheen tuloista.

Vierailija
137/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken huippu ja kliimaksi vaimon kommenteissa ja ajatusmaailmassa oli kun hän totesi "et vietä tarpeeksi aikaa lasten kanssa!" mitä v*ttua? 5 harratukset viikossa joissa olen mukana, pihafudiskset ja lätkä sekä puutarhatyöt yhdessä lasten (ja vaimon kanssa) + muu puuhailu kotona. miten voisin olla enään enempää?

toivottavasti kaikki naiset eivät muutu tällaiseksi avioliiton jälkeen... meidän perheen äidistä voisi tehdä reality sarjan "hurja mielen muutos"

Vierailija
138/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos minä olen mukana niin se ei todellakaan ole ihan sama. Mielestäni se kertoo parisuhteen asteesta ulkopuolisille todella paljon. Ainakin minulle. Parisuhde on väljähtänyt jos nainen kulkee miehen täysin laittautumatta. Varsinkin jos kroppa ja naama sitä vaatisi. Kaikilla ei vaadi, varsinkaan nuorena ja hoikkana.

Ei se ihan noinkaan ole. Tyttöjen kanssa baanalle lähtiessään naisella on kaksi tärkeää syytä meikata ja puunata huolella: 1) Se luo fiilistä, sitä tehtiin teininä ja ja edelleen siitä tulee sellainen juhlatunnelma ja odotus. Oman miehen kanssa syömään lähtiessä jännitystä ei ole samalla tavalla, vaikka kivaa se on sekin

että en tarkoittanut, ettei oman miehen kanssa laittauduttaisi ollenkaan. Vaan että se fiilis lähteä on erilainen. Ja syy laittautumiseen. Myönnettäköön, että varsinkin arkisin miehen kanssa syömään lähtiessä ulkoasu on vaatimattomampi kuin silloin harvoin, kun lähtee soittoruokaloihin. Meikki ja kivat vaatteet kyllä kuuluu asiaan molemmissa tilanteissa, normaalisti en meikkaa arkisin.

Vierailija
139/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kaikki naiset eivät muutu tällaiseksi avioliiton jälkeen... meidän perheen äidistä voisi tehdä reality sarjan "hurja mielen muutos"

niin eivät muutu. Nalkutukseen en lähde (ja mies toisaalta on sellainen, että kun sanoo vain asiasta, se kuuntelee). Esimerkkinä se, että mies on ollut viikon kotona ja remontoi taloa. Mainitsin maanantaina, että vaikka minä hoidan keittiöhommat muuten, hän voisi laittaa lounasastiansa koneeseen, eikä pöydälle, ettei minun tarvitse aloittaa illaisen tekoa siivoamalla. Eilen olikin kone tyhjennetty (pesi yöllä) ja keittiö siisti ;)

Siivous ja kirpparit ovat pikujuttuja, jotka nyppivät pahasti vain, jos muutenkin ahistaa.

Vierailija
140/214 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noinkaan ole. Tyttöjen kanssa baanalle lähtiessään naisella on kaksi tärkeää syytä meikata ja puunata huolella: 1) Se luo fiilistä, sitä tehtiin teininä ja ja edelleen siitä tulee sellainen juhlatunnelma ja odotus. Oman miehen kanssa syömään lähtiessä jännitystä ei ole samalla tavalla, vaikka kivaa se on sekin

että en tarkoittanut, ettei oman miehen kanssa laittauduttaisi ollenkaan. Vaan että se fiilis lähteä on erilainen. Ja syy laittautumiseen. Myönnettäköön, että varsinkin arkisin miehen kanssa syömään lähtiessä ulkoasu on vaatimattomampi kuin silloin harvoin, kun lähtee soittoruokaloihin. Meikki ja kivat vaatteet kyllä kuuluu asiaan molemmissa tilanteissa, normaalisti en meikkaa arkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme