Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.
Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.
Kommentit (214)
Vai oletko kotirouva? Yleensähän viikonloppuisin meikkaus jää...
normaalisti en meikkaa arkisin.
Oletko perheellinen? Siis menette lasten kanssa arkisin ravintolaan? Vai onko arkisin syömään linjaa hese/mäkkäri? Et normaalisti meikkaa arkisin? Oletko töissä jossain pimennossa, et ihmisten ilmoilla?
Olen perheellinen, käymme joskus lasten kanssa arkenakin syömässä ulkona, lähinnä aikuisten synttäreitä juhlistamassa tai jonkin muun jutun nimissä. Tai huvikseen. Hesessä ja mäkkärissäkin kyllä, mutta en tarkoitanut noita, vaan oikeita ravintoloita. Aika harvoin misssään gourmet-paikassa, mutta siltä väliltä. Ketjuista en tykkää ja paikallisia tuskin tiedät, vaikka nimiä antaisin.
Ja totta, en meikkaa arkisin, olen asiantuntija-ammatissa, ei varsinaisia asiakaskontakteja, mutta kokouksia yms. yhteistyökumppaneiden kanssa kyllä on välillä. Iltatilaisuuksiin yleensä laittaudun enemmän.
Minulla on ihan hyvät väri naamassa ja vaikka pohjustus ja ripsiväri parantaakin pleksiä, en katso sen olevan vaivan arvoinen suoritus aamulla. Kyllä mä tukkani laitan, samoin pukeudun siististi (farkkuihin kyllä välillä). Huolehdin hygieniastani, tuoksun hyvälle ja (pakko mainita täällä) ajelen puskat pois. Normaalipainoisena, hyvällä kropan mallilla ja kohtuullisella naamalla siunattuna ei tarvitse niin kamalasti panostaa ;), eikä se miehellekään ole kovin merkittävä asia.
siis arjen vastakohtana tarkoitin juhlaa tai muuta vastaavaa, en viikonloppua. En meikkaa viikonloppunakaan kotioloissa.
Ärsyttää eniten:
Naisten kaksinaamaisuus, ei voida sanoa mitään suoraan ja epäillään aina, että muut tarkoittavat "rivien" välistä jotain muuta kuin sanovat. Juoruillaan vähintäänkin miehelle salaisuudet.
Hikeennytään, jos miehet pohtivat naisten ulkonäköä, vaikka itse arvioidaan toisten ulkonäköä VÄHINTÄÄN yhtä paljon ja ulkonäön perusteella tehdään arviot ihmisistä, erityisesti toisista naisista.
Loppujen lopuksi joka tapauksessa yhtä lailla naiset ja miehet arvioivat toisen ulkonäköä, kukapa haluaisi miehen, jonka olkapäät roikkuu, pää yltää naisen rintoihin saakka, vaatteet ovat epäsiistit ja housuissa käyrä pieni nakki ja suu haisee pahalle? No vain, jos on tosi rakastunut ihan niin kuin nuo riippurinnat ja läskiperse menee sitten naisellakin.
sellaiset rukkaset on aika hirveet mutta ei vedä vertoja kunnon sellureisille ja pyllylle ja kun viellä ihan valkoiset niin aaarg heh.
että tuli iskettyä baarista nainen joka todella hyvän-näköinen, hyvä perä, suurehkot rinnat. Päädyttin naisen luokse, ja kun aloin häntä riisumaan niin todellisuus oli taruakin ihmeellisempää. kauneus ei kadonnut mutta se peppu oli roikkuva sellua täynä ja rinnat todella riippusellaiset ja tyhjät, melkei navassa roikkui. kiinnostus kaikkosi ja lähdin pois. Hirvee vitutus.
vaatteilla tehdään ihmeitä.. asiansa osaava pilluhaukka toki osaa nähdä nuo asiat jo tanssilattian hämärissä ja välttää pahimmat sudenkuopat.
naisissa ärsyttää vaikka mikä mutta jos nyt ulkonäöstä puhutaan niin se että vyötärö puuttuu.. sitä ei korvaa mikään. jos on tasapaksu pötkö niin kaikki puuttuu, ei voi mitään
Toivottavasti olette itse täydellisiä adoniksia, niin teillä on varaa arvostella. Oli muuten neloselle ihan oikein että vitutti. Vittuunnu vain ensi kerralla ihan itseesi, niin menee oikeaan osoitteeseen.
t. kaunis ja timmi nainen, joka ei onneksi ole joutunut sänkyyn kaltaistenne kanssa
ei enää imetyksen jälkeen ole kovin terhakkaat. Mä olen siis teidän kaikkien painajainen.
Elämä on aika tylsää jos naiseus on kiinni tisseistä ja perseestä :)
Mä oon aivan saletti että jokaisella ukolla ja akalla paikat riippuu jossain vaiheessa elämää, se on kattokaas aivan luonnollista...
Täällähän arvostellaan ihan ulkonäköä! Nyt kilpaa vetelemään herneitä nenuun. Nro 6 on jo aika katkera, pistäkää paremmaksi.
Kysymys kuului, mikä naisessa ärsyttää eniten? Ja äijät puhuu perseistä ja tisseistä... Kuule poju, tulee vielä sekin aika elämäsi, jolloin et muuta näekään kuin riippuvia sitä ja tätä. Ja saat olla onnellinen jos edes sitä.
Olisinpa mies. Olisi elämä todella yksinkertaista!
Ei seksipalstalla saa puhua tisseistä ja pepuista!
Katkeruusmittari värähti taas, hyvä meininki :)
mutta miehet voisivat joskus ajatella sitä että nainen voi oikeasti , aidosti ja syvästi surra sitä että lapsen saaminen vei vartalon. Sille ei voi mitään, se on väistämätöntä. Riippurinnat tulee imetyksestä ja raskaudesta ei omasta välinpitämättömyydestä.
Minä itkin monta kertaa kun katsoin peiliin, nyt olen sopeutunut. Ja olen vetäytynyt " markkinoilta" koska tiedän ettei riippurintoja ja selluliittia hoikassa kehossa voi kukaan sietää. En minäkään sietäisi.
reps ja kops... Kiva tietää
Luonne ei merkkaa mitään kunhan paikat on kohdallaan :D
13 on oikeassa, tai ainakin minä olen samaa mieltä. Paitsi että minä OLEN katkera. Tosiaan joka kerta kun katsoo peiliin, tulee mieleen ettei tuo vatsareppu ole kolmessa vuodessa kadonnut mihinkään, eikä niitä " omia rintoja" enää takaisin saa. Ajattelen kuitenkin niin, että se on pieni hinta kahdesta upeasta lapsesta.
Mutta: Miksi vartalon muuttuminen ei saisi ärsyttää miestä, jos se ärsyttää minuakin?? Ihan kuin miehet ei saisi asiasta edes keskustella..
ja 14: Eiköhän täällä suurin osa kirjoittele omasta puolisostaan, perheellisiä kun ovat. Toivottavasti oma mies ei kirjoita että ärsyttää joku luonteen piirre.. mielummin sitten roikkuvat tissit, eikö?
Mua ärsyttää löysä perse ja reidet. Rinnat ja vatsa ei niinkään, koska niille on vaikea tehdä mitään.
Se ärsyttää todella, että mikä siinä oman painon tarkkailussa on niin vaikeaa?? 55 -> 60kg lihoaminen näkyy jo todella hyvin perseessä. Jos itelle tulee painoa lisää 70 -> 72kg teen heti asialle jotain. Muuten sen eteen saa tehdä töitä tosi paljon. En vaan tajua miten paino voi nousta 10% " vahingossa" .
ensin kysytään mikä naisessa ärsyttää niin sitten kun sanoo niin jo hyökkää rukkastissiarmeija kimppuun niin että selluperseet lotisee. yrittäkää nyt kestää tai eihän näitä ole pakko lukea. aloittakaa uusi minimuna ketju tähän perään niin helpottaa taas. Luonne ja luonne. Luonteen tärkeydestä voi keskustella luonne -palstalla. Täällä mittaillaan ulokkeita. kele.
Mie-s
kun naiset nostattaa/kasvattaa niitä riiputissejä nuilla push-upeilla/geeliliiveillä ym. ym.......sit kun ne ottaa ne pois nii rukkaset sieltä löytyy, on aika paha pettymys ja viilis siinä menee.... pitäsköhän rueta käyttämään alasuojia nii sais naiset sen kuvan et on iso kalu ja siinä kun sit päästäs hommiin nii saattas naisellakin viilis laskee ku haaroista löytyy prinssinakki =).....
et ollaan ihan semmosia kun ollaan eikä muuteta tottuutta, ei sitä kaikkia tarvii mielyttää.....mulle ei ulkonäkö ole se tärkein vaan koko paketti....
t: L
Oletko perheellinen? Siis menette lasten kanssa arkisin ravintolaan? Vai onko arkisin syömään linjaa hese/mäkkäri? Et normaalisti meikkaa arkisin? Oletko töissä jossain pimennossa, et ihmisten ilmoilla?