Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.
Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.
Kommentit (214)
Kaikilla kroppa ei mene pilalle, tosin ei se paremmaksikaan muutu. Pilluhan saattaa muuttua herkemmäksi joillakin naisilla ts. he kokevat yhdynnän nautinnollisempana kuin ennen synnytystä. Kaikille ei tule edes raskausarpia.
Vaimollani ei tullut, tosin vatsanahka löystyi ja tissit roikkuvat.
Tälläkään en tarkoita, että itsensä saisi hyvällä omallatunnolla syödä sinivalaaksi, vaikkakaan en kyllä ymmärrä, mitä hemmetin väliäkään sillä on. Kroppa on lopullisesti pilalla joka tapauksessa.
Mutta kun tässä samalla keskustellaan raskauden aikaisesta painonnoususta. En tiedä, mutta olettaisin painon nousevan myös imetykseen valmistautumisen vuoksi. Tuntuisi luonnolliselta, että nainen kerää varastoon "ruokaa" vauvalle.
Onpa kiva olla rakastunut. Saa elää edes hetken siinä luulossa että oma naisystävä on täydellinen. Ja kun otan vaaleanpunaiset rillit nenältäni, oivallan että edessä on jonkintasoisia kommunikaation ongelmia seksin suhteen ja eräissä muissakin asioissa. Toivottavasti osaan osaltani tehdä keskustelun helpoksi.
Kiskaisen vaaleanpunaiset lasit takaisin nenälleni. Naisessani ei ärsytä minua mikään. Älkää häiritkö minua vielä hetkeen!
"Mina olen nainen ja olen kylla naiden miesten kanssa samaa mielta siita, etta on ihan itsesta kiinni milta se kroppa nayttaa esim. vuosi synnytyksen jalkeen."
Ymmärrän kyllä sen, että läskin määrä vuosi synnytyksen jälkeen on ihan itsestä kiinni mutta entäs kaikki muut seikat vartalossa?
Olen neljän lapsen äiti ja vatsanahka on kurttuinen, raskausarpinen pussi. Itse asiassa se vain laihtumisen myötä muuttuu ryppyisemmäksi ja rumemmaksi. Tietenkin kauneusleikkauksella sen saisi jotenkin korjattua, niin että sikäli se on itsestä kiinni. Leikkaukseen ei vaan ole varaa.
Ja sama koskee tissejä. Näillä lapuilla on imetetty yhteensä jo jokunen vuosi ja aika lerpahtaneet ovat. Koskaan tissini eivät ole olleet järin isot mutta nyt ne ovat alakuloisen näköiset lärpäkkeet. Ei auta rintalihasliikkeet, kokeiltu on. Joo niin, silikonia vaan tisseihin, sekin on ihan itsestä kiinni...
Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.
minua ainakin vituttaa äärettömästi se, että vaimo on syönyt itsensä ällöttäväksi valaaksi. Lähetyssaarnaajakin on vaikeaa, koska maha on tiellä.
ärsyttää se, että kotona ei tee juuri mitään. Äitiyslomalla on ja tiedän että lastenhoitokin on rankkaa mutta kai silti jotain voisi tehdä kun katsoa aamusta iltaan telkkaria? Itse hoidan aika paljon kotona töitä, ruokaa en laita mutta muuten, siis töissä käynnin ohella.
Toinen on haluttomuus tai lähinnä että ei kerro mitä haluaa tai mitä ei. Viime kerrasta on useampi kuukausi. Itse yritän kaikella mahdollisella tavalla sytyttää, kosketella, hieroa; mikään ei auta. Monesti häntä miellyttääkseni olen nuollut hänelle orkun (vaikka alapää ei aina ihan "nuolenta" siisti olekaan) mutta ei juurikaan mitään vastakaikua. Itse pidän kyllä omasta hygieniastani/karvoituksesta huolta.
Kuitenkin rakastan omaa vaimoani niin paljon, että en ikinä haluaisi mitään muuta. Ehkä jotkut vaan ovat erilaisia kuin toiset.
ärsyttää se, että kotona ei tee juuri mitään. Äitiyslomalla on ja tiedän että lastenhoitokin on rankkaa mutta kai silti jotain voisi tehdä kun katsoa aamusta iltaan telkkaria? Itse hoidan aika paljon kotona töitä, ruokaa en laita mutta muuten, siis töissä käynnin ohella. Toinen on haluttomuus tai lähinnä että ei kerro mitä haluaa tai mitä ei. Viime kerrasta on useampi kuukausi. Itse yritän kaikella mahdollisella tavalla sytyttää, kosketella, hieroa; mikään ei auta. Monesti häntä miellyttääkseni olen nuollut hänelle orkun (vaikka alapää ei aina ihan "nuolenta" siisti olekaan) mutta ei juurikaan mitään vastakaikua. Itse pidän kyllä omasta hygieniastani/karvoituksesta huolta. Kuitenkin rakastan omaa vaimoani niin paljon, että en ikinä haluaisi mitään muuta. Ehkä jotkut vaan ovat erilaisia kuin toiset.
Noilla tiedoilla olisin huolissani vaimosi mielentilasta. Kannattaisiko käydä juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa, vaikka lääkärin.
Suosittelen jotain parikymppistä kandia esim.
Ne ymmärtää ainakin. Lääkärit on muutenkin kaikkitietäviä.
Kannattaisiko käydä juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa, vaikka lääkärin.
Suosittelen jotain parikymppistä kandia esim.
Ne ymmärtää ainakin. Lääkärit on muutenkin kaikkitietäviä.Kannattaisiko käydä juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa, vaikka lääkärin.
Tosiaan kunnan/kaupungin seksuaaliterapeutti vois tietää asiasta vähän enemmän. Jos saat vaan naisesi sinne lähtemään. Sit voi olla hankalampi, jos koko asia ei häntä kiinnosta yhtään. Kannattaa kuitenkin yrittää.
M34
pääsisinkö edes kerran viikossa jumppaan. Lapset nyt 6kk ja 3 v. Jupisi että "on tämä tasa-arvo mennyt liian pitkälle, mies on luotu metsästämään eikä hoitamaan lapsia".
Miksi olette vuodesta toiseen yhdessä mustasukkaisten ja hankalien ääliöiden kanssa. Eikö yksin olisi helpompaa.
Mustasukkaisen ja hankalan ääliö:n synonyymi = Nainen.
Olisihan se helpompaa yksin. Harmillista on, että miehelle ei ole tehty pillua, ja sen takia nämä hanakasti tarttuvat satiaiset tulevat roikkumaan mukana.
Ymmärrän miehiä jotka käyvät huorissa. Kerrassaan mukavaa palvelua, saa mtä tuli hakemaan ja nainen ei lompakossa suhisevasta enempää takerru jalkoihin.
Tällä tavalla eläessä myös rahallista omaisuutta karttuu huomattavasti enemmän. Ei kaikki rahat sujahda yhteistilin kautta vaimon vatsaan.
Lapsia saa tehtyä vahinkolapsina tai kulissi-avioliitoissa, jopa elatusmaksuissa syntyvät kustannukset ovat vain murto-osa avioliitossa syntyviin verrattuna.
änkeänpä kuitenkin mukaan. monien (miesten) on varmasti tätä vaikea uskoa, mutta nyt kolmekymppisenä & lapsen saaneena olen tyytyväisempi ulkonäkööni kuin ikinä. kyllä vain, kaikkine a-kupin raitarukkasineni ja lättäpyllyneineni . kerrottakoon vielä, että käyn säännöllisesti kampaajalla ja meikkaan, vaikka olisin vain kotona koko päivän ..
pääsisinkö edes kerran viikossa jumppaan. Lapset nyt 6kk ja 3 v. Jupisi että "on tämä tasa-arvo mennyt liian pitkälle, mies on luotu metsästämään eikä hoitamaan lapsia".
Että näin. Ja mies on tähän asti ollut ihan fiksu. Ilmeisesti kahden lapsen hoidon työläys teki hänestä ehdan sovinistin. No, lenkkeilen toki lasten nukkumaanmenon jälkeen mutta järjettömän väsyttävää se on, kun öisinkin heräilen monta kertaa eikä saa päivisin edes pientä hengähdystaukoa.
Jos mieheni vielä tulee valittamaan että en ole tarpeeksi timmi niin voipi olla että heitän jollain painavalla esineellä.