Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.
Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.
Kommentit (214)
Asiasta kolmanteen: maripaidoista puhuvien viestit ei voi olla muualta kuin naisen näppiksestä lähtöisin.
Vierailija:
Kuka muu kirjoittaa Vauva-lehden seksipalstalle kuin joku säälittävä pervo, joka ei kykene minkäänlaisiin ihmissuhteisiin?
Ovatko tänne kirjoittavat selittelijä-äiditkin säälittäviä pervoja? Näin nopealla katsauksella nimenomaan naisethan täällä viihtyy.
Vierailija:
Tänne kirjoittelee ne suurimmat epäonnistujat, ne mitkä lie psykopaatit, joille nainen on vain esine.
No luepa ketjut, joissa naiset kertovat mikä miehessä ällöttää. Kyyti on kylmää ja ne ulkonäköä koskevat arvostelut sata kertaa yksityiskohtaisempia.
Ei ihminen ole psykopaatti, jos ei pidä selluliitista, roikkuvasta lihasta ja ylipainosta. Eihän ko. ominaisuudet omaavat naisetkaan niitä ota ilolla vastaan. Sen sijaan, että tekisivät asialle jotain, käännetään se hällä väliä asenteeksi tai haukutaan mies pinnalliseksi.
ovat myös niitä, jotka ei oikeasti kykene luomaan pitempikestoista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.
Naiset ei ikinä suhtaudu yhtä alentavasti miehiin, kuin tämän ketjun pahimmat kirjoittajat. Uskon, että edes ette kelpaa naisille ja siksi teihin on tullut tuollainen vihamielisyys. Kuka oikeasti haluaa viettää sellaisen miehen kanssa aikaa saati edes rakentaa suhdetta, jolle joku virheetön vartalo on se ainut asia naisessa, joka miestä kiinnostaa.
Ostakaa joku pumpattavan Barbaran ja tiskikoneen yhdistelmä, siinä teille naista kylliksi. Täyttää täydellisesti tarpeenne.
Olen aina tiennyt, että monet naiset on pinnallisia, mutta miehetkin.
Ja jo nyt on kumma jos ei saa ääneen sanoa mikä ällöttää, kun sellaista kysytään.
Hyvä vartalo ei ole ainoa tärkeä asia naisessa ja parisuhteesassa, mutta kuitenkin asia johon kiinnittää huomiota. Ja jos naisen asenne " vittu minä ketään ala miellyttämään, painukoon ukko helvettiin jos en kelpaa tällaisena 60 kiloa ylipainoisena" niin ei hänkään arvosta miestään pätkän vertaa eikä ole kehumisen ja rakastamisen arvoinen.
trimmatkaa itsenne kondikseen, niin ehkä se pieni kalukin kelpaa. jollekin läskille eukolle - omalle?
Olen 40 v yh ja lapsiparkitkin on keksitty kuntosaleille. Käyn säännöllisesti urheilemassa ja kroppani on parempi kuin monilla parikymppisillä. Useasti baarissa miehet aina kuolaa perään ja on perseessä kiinni. Mutta millaiset kropat on oman ikäisillä miehilläni? Maha roikkuu vyön päällä, kuntosalia ei olla nähtykään ja voi sanoa että läskiposket roikkuu ja kaulaa ei näy tai rinnat on isommat kuin omani. Missä on ne timmit kundit? Itse joutuu kuolaan nuorempia kundeja ja onneksi niitä löytyy vielä 30 paremmalta puolelta että itsekin saan seuraa..
Tämä oli vastaveto ap:n kyssärille. Mun mielestä läskit on miehellä pahempaa kuin naisella.
Listataanpa vähän " Mikä miehessä ärsyttää ja ällöttää" -ketjun parasta antia (vaikkei siinä paljon vastauksia olekaan).
- liian lyhyet
- liian laihat, liian paksut, liian bodatut, urheilua harrastamattomat
- kaljut, pienet hartiat, huono ryhti
- nössykät, sovinistit, naismaiset, liian itsevarmat
- pieni muna
Tässä tulee mieleen vanha ketju, jossa käsiteltiin miesten ympärileikkausta. Kun mies vetää herneen nokkaan siitä, että naisesta leikattu muna on parempi, niin se on itsetunnon puutosta ja nainen ilmaisee vain rehellisen mielipiteen. Mielenkiinnolla seuraisin ketjua, jossa miehet pitäisivät ehdottomana paremmuutena leikottua pillua. Olisiko edelleen kyse huonosta itsetunnosta ja mielipiteen ilmaisusta.
&%(/#¤&&%" ! sentään...
Life sucks and then you die...if you' re lucky...
Vierailija:
Naiset ei ikinä suhtaudu yhtä alentavasti miehiin, kuin tämän ketjun pahimmat kirjoittajat.
Missähän pullossa sinä elät...?
On ihan yleisesti hyväksyttävää todeta asioita tyyliin " miehet on sikoja" , " miehet ajatelee vain mulkullaan" . Kiihkofeministileirissä löytyy vieläkin karumpia juttuja. Siinä sitä empatiaa, yleistämisen välttämistä ja sielun suuruutta.
Ero on se, että tässäkin ketjussa lauotut mielipiteet ovat sellaisia, että livenä niistä saisi mies itselleen tosi ikävän maineen ja yliestä paheksuntaa. Naisten " totuudet" ovat ihan ok ja nainen on vain rassukka uhri. Yäk.
Terv. Nainen 35 v. joka ei kuvittelekaan olevansa miehensä ihannenainen ulkonäöllisesti, mutta ymmärtää, että silti mies voi pitää minua parhaana (mahdollisuuksiensa rajoissa saatavilla olevana) puolisona.
ukot kitisee et eivät saa pillua kotona... No ei taatusti kun mollataan imetyksessä venyneitä tissejä ja raskauden repimää vatsaa... Hah, kattokaa vinkujat peiliin... Onks teillä varaa kitistä kaljamahojen ja mies-tissien kanssa, Häh???
Ottakaa se venakko tai virokko akaksi niin alko totuus valkenee...
Ja muuten mä olen mies ja rakastan naistani vaikka hällä on riippuvat tissit, löllömasu ja selluliitti-pepa, mut enpä oo itekkään mikään mister universum... Ja saan ihanaa seksiä kotona koska osoitan koskettelulla ja hyväilyillä että vaimoni on se ihana ja seksikäs olento joka saa mut kuumaksi
Ehdottomasti naisen tyhmyys / junttius.
Jos naisen yleissivistys on jostain 7-päivää lehdestä, mitään lehtiä tai kirjoja ei lueta ikinä ja naisesta paistaa läpi se että ei oikeasti tiedä mistään mitään, niin se on kyllä ehdottoman ällöttävää ja ehdoton turn-off.
Huom! Tämä ei missään mielessä ole mikään koulutustasokysymys, nainen voi olla fiksu vaikka se ei olisi käynyt kuin peruskoulun.
Useimmiten tähän liittyy vielä tupakanpoltto.
Tarha on niin kaukana, että kävellen menisi aikaa ihan kohtuuttomasti. Lapset ovat aina nälkäisiä, kun heidät haen, joten jo ajatuskin sitä, että pitäisi heidän kanssaan kävellä kotiin - juu, ei kiitos.
Kiva, että sinulla on mahdollisuus viedä lapset tarhaan unille harrastuksiesi ajaksi. Suurimmalla osalla tätä mahdollisuutta ei ole.
Normaalisti suurin osa on töissä 8 - 16. Haet lapset tarhalta klo 17. jo kahdeksalta lasten pitäisi olla sängyissään. Tuossa on siis kolme, ihan maksimissaan 4 tuntia välissä. Jos siitä kolmesta tunnista uhraat tunninkin urheiluun, niin aika vähiin jää aika lasten kanssa.
Kuntolaitetta ei meillä ole, eikä mahtuisi.
Lasten kanssa liikkuminen ei ainakaan vielä toimi.
Onneksi minulla on kuitenkin mies kotona. Harrastuksissa käyn klo 21 jälkeen.
Vierailija:
ukot kitisee et eivät saa pillua kotona... No ei taatusti kun mollataan imetyksessä venyneitä tissejä ja raskauden repimää vatsaa... Hah, kattokaa vinkujat peiliin... Onks teillä varaa kitistä kaljamahojen ja mies-tissien kanssa, Häh???Ottakaa se venakko tai virokko akaksi niin alko totuus valkenee...
Ja muuten mä olen mies ja rakastan naistani vaikka hällä on riippuvat tissit, löllömasu ja selluliitti-pepa, mut enpä oo itekkään mikään mister universum... Ja saan ihanaa seksiä kotona koska osoitan koskettelulla ja hyväilyillä että vaimoni on se ihana ja seksikäs olento joka saa mut kuumaksi
Voisitko ystävällisesti lopettaa miehenä esiintymisen.
Hieman itsetuntoa elämäänne, ei tarvitsen jokaista sanaa ottaa niin henkilökohtaisesti.
nainen itsekin..
mailto:
Hieman itsetuntoa elämäänne, ei tarvitsen jokaista sanaa ottaa niin henkilökohtaisesti.
nainen itsekin..
Juuri nyt ärsyttää kaikki. Ei pitäisi yleistää, mutta kyllä minulla on erittäin negatiivinen asenne koko hameväkeä kohtaan juuri nyt. Ihan jokapäiväisestä arjen toiminnasta makuuhuoneen puoleen.
Olen juuri todistamassa itseni kohdalla, miten parisuhde ajaa ihmisen alkoholismiin. Ja alkoholismiin nimenomaan miehen kohdalta.
Rehellisesti laiskuus, lihavuus ja haluttomuus.
mikä on naisen yleisin syy haluttomuuteen. Epävarmuus omasta kropasta ja alapäästä. Nainen muuttuu raskauden aikana, ja synnytyksessä. Iho venyy, rinnat roikkuu. Suomessa kauneusleikkaukset eivät ole niin yleisiä kuin muualla. Välimeren maissa jne on aivan yleistä saada silikonit 18v lahjaksi, ja silikonit eivät ala roikkua esimerkiksi imettäessä. Vatsanahan kiristys on myös hyvin tavallista sekä rasvaimut lantioon ja vatsaan.
Muualla naisen kroppa on suuremmassa arvossa kuin kotosuomessa. Täällä yleisesti arvostetaan naista kokonaisuutena, äitiyttä, pysyviä parisuhteita. Missään muualla ei ole niin pysyvää perheorganisaatiota kuin Suomessa. Kulttuurikysymys!
Toki jokainen nainen tekee oman kroppansa eteen kaikkensa, omien voimiensa mukaan. Naiset kantaa kuitenkin syyllisyyttä kaikesta mahdollisesta, ajasta lasten kanssa, työ-koti paineista, haluttomuudestaan, KAIKESTA! Hellittäkää ja rakastaa itseänne edes hetken.
N27
Kyllä itku tuli kun luin viestisi. Arvostat todella omaa naistasi. Mahtavaa että kaltaisiasi miehiä on. Vaimosi on todella onnekas ja varmasti ihana ihminen, kun häntä noin kovasti rakastat.
Mitä antaisinkaan kuullakseni vastaavaa oman mieheni suusta..