Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri surffailee palstalla hetken - haluaisitko kysyä jotain (muuta kuin vaivoista)? ;-)

Vierailija
30.06.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/36 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkoja? Siis että työkavereilla on keskenään paljon suhteita? Ja että hoitsut jahtaa lääkäreitä?

Vierailija
24/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vain, kun entinen kälyni joka on lääkäri näki vauvani ensikertaa tuntui samalla tutkivan hänen heijasteensa jne...

Vierailija
25/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmeno siis oli maaliskuussa, ja sen jälkeen ihan säännölliset, mutta todella runsaat kuukautiset. Side vaihdettava puolen tunnin välein.

Ennen km:ää menkat kestivät vain pari päivää ja todella niukat.

Vierailija
26/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on aika antoisaa ja olen sellaisella erikoisalalla että hätätilanteita ja niiden hoitoa tulee päivittäin - pelastuksia ja menetyksiä. Se on sellaista tunteiden vuoristorataa.

Mutta kun homma sujuu hyvin, minä ja hoitajat ja koko tiimi puhalletaan yhteen ja tehdään parhaamme ja jos joku vielä sitten saa siitä avun, niin kyllä se tuntuu aina tosi kivalta.

ap

Vierailija
27/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä fifty-fifty minun kavereista, jotka on lääkäreitä, ovat lääkärin kanssa naimisissa.

Mitään hirmu kuhinaa en ole töissä havainnut (tai sitten olen niin tyhmä etten huomaa...). Mutta onhan se mukava tehdä söpön (mies)hoitajan tai lääkärin kanssa töitä, myönnettävä se on!

ap

Vierailija
28/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainita ammatti. Olisit vain sanonut, että haluaako joku kysyä minulta jotain. Ei minusta ole merkitystä siitä pitääkö esim suolakurkuista lääkäri vai suutari.

Vierailija
29/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan minä vaan. Ja tutut tietää sen eikä yleensä kysele kauheasti. Joskus jotain. Niin on hyvä.

ap

Vierailija
30/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7-

Vierailija
31/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lasten kanssa kotona ja yrittänyt päiväunien aikaan nukkua itsekin.

Harmikseni huomaan nyt iltaa kohti virkistyvän joten on varmaan vähän hankala saada unen päästä kiinni...

ap

Vierailija
32/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muutkin sanoneet ammattinsa ja sitten on jutusteltu niitä näitä - eikä aina pyydetty vastaamaan asiantuntijana kysymyksiin. Minusta tämä on ihan mukavaa.

En minä pidä itseäni erikoisempana kuin muut, jos sitä ajattelet.

ap

Vierailija
33/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle edettyään.

Jos jostain syystä tuollaista mietit, kehotan hakeutumaan omalääkärin vastaanotolle pikimmiten. En tietenkään pysty sitä tässä sulta toteamaan eikä se olisi korrektiakaan. Toivon että saat apua asian selvittämisessä (onneksi se haimasyöpä on aika harvinainen).

Yst terveisin ap

Vierailija
34/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku esittäytyy täällä putkimieheksi. Itse sinä tuot asenteissasi esille sen että lääkäriys on automaattisesti jotain erikoista ja hienoa. En itse ajattele niin. Se on ammatti muiden joukossa ja tällaisia aloituksia on täällä muitakin.

Oon kuule elämäni aikana tehnyt niin monenlaista hommaa että osaan arvostaa ammattia oli se mikä tahansa. En ole syntynyt kultalusikka suussa. En kai minä tätä omaa ammattia ala anteeksikaan pyytämään.

Huh huh sua.

ap

Vierailija
35/36 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitkälle edettyään.

Jos jostain syystä tuollaista mietit, kehotan hakeutumaan omalääkärin vastaanotolle pikimmiten. En tietenkään pysty sitä tässä sulta toteamaan eikä se olisi korrektiakaan. Toivon että saat apua asian selvittämisessä (onneksi se haimasyöpä on aika harvinainen).

Yst terveisin ap

eli ei mitään muita oireita kuin laihtuminen, niska- ja selkä- ja kylkikipuja, epämääräisiä vatsavaivoja, kävi lääkäreillä eikä kukaan osannut mitään epäillä, sillä kaikki verikokeet olivat ihan normaaliarvoisia. Sairaalalääkäri oli itsekin aika poissa tolaltaan ja sanoi ettei ole tuollaista aikaisemmin nähnyt...

Vierailija
36/36 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi