Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden oireeton virtsatientulehdus??

30.06.2007 |

Minulla nyt siis viikkoja 9+1 kasassa ennen juhannusta torstaina oli eka neuvola ja sillä harmiksi paljastui tulehdus. Tosiaan mitään oiretta ei ole ollut ja sain siihen viiden päivän kuurin, mikä on nyt loppu. Mutta nyt minusta jälkeen päin pissaaminen on ollut hieman omituista pissa ei tule kunnolla vaikka tuntuu, että pissattaa. Mistä sitä voi sitten arvailla onko tulehdus taltutettu seuraava neuvolakin on vasta 25.7. kannattaisiko ensi viikolla mennä lääkäriin tarkistuttamaan, kun eikös nuo tulehdukset ole hieman vaarallisia raskaana??

kokemuksista kiitollinen:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ikäni sairastanut vt-tulehduksia välillä enemmän välillä vähemmän. Raskausaikoina on ollut tulehduksia sekä alussa, että lopussa, oireilla ja oireettomina. Itse menisin terveyskeskukseen ja pyytäisin saada virtsanäytepurkit kotiin ja lähetteen labraan jos oireita tuntuu edelleen. Ja vaikka ei tuntuisikaan, niin yleensä voi viedä kontrollinäytteen joka tapauksessa ja varsinkin, kun se oli sinulla alun perin oireeton. Itsellä raskausaikaiset tulehdukset ovat oireilleet supistuksina ja sanotaan, että pahimmillaan vt-tulehdus voi aiheuttaa keskenmenon, joten kontrollinäyte ilman muuta, jos mietityttää on tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla