Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko alapäänne löystyneen synnytysten jälkeen?

Vierailija
30.06.2007 |

Taitaa olla asia mistä ei paljon puhuta...Useimmat hehkuttavat kuinka seksi on vain parantunut lasten tulon jälkeen. Toiset sanovat, ettei mistään huoma vaikka olisi 3-5 lasta alakautta synnyttänyt! Ai jaa, itse ainakin muistelen kaiholla aikaa, jolloin alapää oli tiukka ja puristusvoima tallella. Henkisellä tasolla seksi toki on hyvää. Ei taida enää edes lantionpohjalihasharjoitukset auttaa tähän, lapsia on kolme ja viimeisestä synnytyksestä vuosi.

Sanokaa edes JOKU, ettei ole enää entisensä! Enhän ole ainoa??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin käytin näitä palloja vaan satunnaisesti, ja huonoin tuloksin. Tästä on hyvä jatkaa reenausta, ja ilman välipäiviä.

Vierailija
2/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä tieten miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristusvoimaakin on hyvin jäljellä kun muistaa välillä treenata.

Vierailija
4/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden päästä jo huomaat eron.

Vierailija
5/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tosin taisin jaksaa jumpatakin lihaksia...

Nyt viisi vupotta myöhemmin, kun olen raskaana onkin yllättäen lirahdellu :(

varmaan siis myös ikä tekee tehtävänsä...

pitää alkaa jumpata, mutta miten en saa aikaiseksi

Vierailija
6/18 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kolmen lapsen jälkeen NAUTIN seksistä, olen kostea ja miehen kalu menee sisään irvistelemättä. ;)

ollaan kyllä molemmat sitä mieltä, että tuntumaa piisaa ja seksi luistaa. oli löysä tai ei. :)

Vierailija
7/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa että toosa näyttää hirveältä! Häppärit on isot ja venyneet ja ruman väriset. Jumppaan säännöllisesti eli ihan löysää ei pitäisi olla mutta mikään nakin kokoinen penis ei tunnu missään..

Vierailija
8/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reenaamalla on tiukentunut. Enkä kyllä ole koskaan reenannut ennen lasten syntymää, joten uskallan väittää että tiukempi on. ulkonäkö ei kyllä silmää hivele, eli ihan tosta aukolta on löysä, siihen kun ei auta se reeni. 200 euroa maksaisi tiukennus, ja se tiukentaa juuri tuota kohtaa, mitä ei pysty reenaamaan.

Vierailija
9/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ihan tohjonakaan. Väljempi on kuin ennen synnytyksiä, jumpata voisi tietysti varmaan enemmän, esim. ostaa ne kuulat.

Seksi on parempaa kuin ennen koska se on harvinaista herkkua. Sen kerran kun hommaan ryhtyy, niin kivaa on. Väsyttää iltaisin niin paljon, että yleensä haluaa vain nukkumaan.

Vierailija
10/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen olikin niin tiukka, että seksi teki kipeää.

Lantionpohjanlihasjumppa pitäisi opettaa tytöille samaan aikaan kun alkaa kuukautiset. Itse olen tehnyt harjoituksia (palloja ei todellakaan tarvita) murrosiästä asti ja puristusvoima on edelleen tallella vaikka tavara on löystynyt.

Vierailija
11/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka seuraava harjoitus.

Kuvittele emättimesi olevan hissi. Vedät sitä lantionpohjalihaksilla ylöspäin. Teet kahdenlaisia harjoituksia. Nopeita ja sitten sellaisia, että pidät tiukennuksen. Pakarat ei siis puristu vaan emättimen lihakset ja peräaukko.

Ei kai se sen kummempaa ole.

Vierailija
12/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantionpohjalihakset.

Vierailija
13/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole huomannut löystymistä. Puristusvoimaa löytyy. Miehen mukaan on jopa tiukempi suulta. Meinasi kerran laittaa kiitoskortin repeämät ommelleelle lääkärille ;) Omasta mielestäni meni liian tiukalle, sillä yhdyntä pitää aina aloittaa varovasti, koska muuten sattuu.

Saapa nähdä mikä on tilanne kun toinen syntyy.

Vierailija
14/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kun on tuntunut, että sitä tuputetaan joka tuutista.. Onko yhtäkään naistenlehteä, joka ei olisi asiaa käsitellyt? Montako lehtistä neuvolasta ja synnäriltä aiheesta sai? Miten tuolta tuputukselta on voinut välttyä?

Vierailija
15/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko siitä, että välilihan ompelun yhteydessä ommeltin tiukemmaksi tai, että mahdollinen arpikudos on tehnyt suuaukon joustamattomammaksi. Miies tykkää, minä en, koska yhdyntä sattuu toisinaan...

Vierailija
16/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäneillä naisilla on emättimen etu- tai takaseinämän heikkoutta. Ja jos naiselle on tullut paljon raskausarpia, niin se on varma, että kudostyyppi on sellainen,e ttä laskeuman korjausleikkaukseen jossain vaiheessa päädytään, vaikka kuinka jumppailisi.

Vierailija
17/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eroa.

Neljä alatiesynnytystä takana.

Vierailija
18/18 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mutta... alapää on jotenkin " tunnoton" . Seksi ei tunnu miltään. 2 lasta alatiesynnytyksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme