**Etsin kaveria-ketju**
Tässä on ketju kaikille niille, jotka etsivät kaveria. Kerro mistä olet ja mitä etsit. Jos tasaisin väliajoin nostellaan muutama päivä niin luulisi edes jonkun löytävän itselleen kaverin.
Kommentit (174)
vailla ystävää/viä. Minussa virtaa hullua pohojalaas verta ja olenkin hankkinut mieheni lisäksi kolme karvaista lemmikkiä. Niin no, nythän tuossa pyörii lisäksi kuusi pentua. Lapsista en jaksa raatata mutta eläimistä, niistä juttua riittää. Oma vauva on masussa aluillaan ja harmittaa kun ei pääse nollaamaan pollaa. Tupakalle haisen harvoin mutta valitettavasti osa harvoista ystävistäni on tupakoivia. Koiran kuselle haisen toisinaan. (sekin tarttuu) Olen yrittäjä eli harrastukseni on työ, olen omistanut hevosen, käynyt kuntosalilla ja lenkillä mutta tällä hetkellä kävelytän koiria. Semmosta länsi tampereelta!
Pinja
Jos tällanen itsensä välillä vanhaksi tunteva ja kiukkunen akka kelpaisi juttuseuraksi, niin täällähän minä Tampereelta länteen.
Mitä karvaisia sinulla on 6 kappaletta?
Olen 38v ja kaksi lasta, asumme Hommaksessa. Kiinnostaako?
t. timmimami
Niin, mahdatko olla ihan liian vanha? Muita elukoita ei oo kun koiria eli niitä koiranpentuja tuossa pyörii:) Kiukkuisuus on plussaa, kerroppas hiemen lisää:)
Pinja
työssäkäyvälle äidille.
zar00 (a)suomi24.fi
vaatimukset mailikumppanille: hengittää!
Vierailija:
Kirkkonummi hoi! Lenkkikaveri olisi täällä!!!!
Olen 38v ja kaksi lasta, asumme Hommaksessa. Kiinnostaako?
t. timmimami
Ja erityisesti sinä 2 apsen yh.
Toki voidaan joku pävä tavata esim leikkipuistossa, asutaan keskustan liepeillä.
laita vaikka mailia mulle:
pistepirkko miukumauku netti piste fi
t. toinen vaasalainen yh
Olen 32v työssäkäyvä perheenäiti Länsi-Helsingistä.
Kaipaan seuraa kävelylenkille, terassille, kahvilaan, shoppailemaan yms. Ennenkaikkea juttuseuraa.
Toivon että olet samaa ikäluokkaa ja asut pääkaupunkiseudulla, muuten saat olla millainen vaan
Otan postia vastaan osoitteessa:
onnenavain@ luukku. com
Laitoin jo aiemmin sähköpostini,muttei sinne ole mitään ilmaantunut,höh!
Eli erilaisen vakaumuksen omaava,mutta avoin ja reipas ei-tuputtuja kaipaa arkipäiviä piristyttämään mese yms kavereita!
Ikää 26v ja lapsi,toiveista huolimatta ainoa, 4v. Naimisissa,tällä hetkellä työtön (koulua odotellessa).
nunju80 @ gmail. com
Minulle voi laittaa postia osoitteeseen perheystavat at luukku piste com
Laittakaa joku e-mailosoite, käyn aina välilä kurkkaamassa tätä ketjua!
Hei muhun täsmää nuo samat kriteerit. Joko löysit kaverin, vai kelpaisko yksi lisää?
Vierailija:
Perustelkaa!!!! Hyvät jutut täs mielessä on, ei sen kummempaa!No mut ne lohjalaiset, jotka tääl aiemmin oli, mkehitelläänkö jotain muuta?
tulin töistä, ja ei oo ainakaan viel postirotasta kuulunu mitään?!
Onko muut Lohjalaiset?
T. Se Lohja as. suunnasta oleva
huhuu...
Ei tainnu se postirotta oikeen toimia.
Mitens jatkettais?
T.Se Lohja as. suunnasta oleva
T: PIRTTIHIRMU