Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateelliset naiset

Vierailija
19.04.2024 |

Huvittavaa, olen saanut somessa kovasti kehuja ihan luonnollisista kuvistani, siis ihan ilman mitään filtterieitä. Olen ihan perusnätti, nuorempana kaunottareksikin tituleerattu. Nyt selkeästi kateellinen ihminen on laittanut aivan jäätävän epäonnistuneen kuvan työpaikan somekuviin. Kauhea ilme, naama näyttää noita-akalta, ihan kuin ryppyjäkin olisi korostettu. Ja tiedän että tämä henkilö ei pidä minusta, ei ole mitään luulosairautta kohdallani. 

Oletteko huomanneet samaa, onko teistä laitettu epäonnistuneita kuvia someen tai muuten esille?  Vai millaista ilkeämielistä kateutta olette kohdanneet? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/12 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen tarkka somekuvista. Olen jonkun verran valokuvannut aikoinaan ja tiedän, että ihmisistä saa huonoja kuvia tai sitten todella hyviä kuvia. Minulla oli entinen työkaveri, joka halusi minusta kaikista surkeimmat kuvat somepäivitykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole kyse kateellisuudesta kuten luulet. Ehkä hänen negatiivinen suhtautumisensa johtuu nimenomaan siitä, että hän ei pidä sinusta, hänen mielestään et ole mukava. Minusta on aika itserakasta kuvitella automaattisesti, että ihmiset, jotka eivät pidä sinusta, ovat kateellisia. Kannattaa ehkä pysähtyä miettimään omaa käyttäytymistä.

Vierailija
4/12 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei ole kyse kateellisuudesta kuten luulet. Ehkä hänen negatiivinen suhtautumisensa johtuu nimenomaan siitä, että hän ei pidä sinusta, hänen mielestään et ole mukava. Minusta on aika itserakasta kuvitella automaattisesti, että ihmiset, jotka eivät pidä sinusta, ovat kateellisia. Kannattaa ehkä pysähtyä miettimään omaa käyttäytymistä.

Erikoista sinänsä että vaikka hän ei pitäisikään ap:sta, miksi pitää epäonnistuneita kuvia laittaa nettiin?  Ei kovin asiallista käytöstä, oli syy mikä tahansa. 

Vierailija
5/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaista käyttäytymistä, kateuden kohde yritetään nolata laittamalla epäonnistuneita kuvia esille, vähän niin että kattokaa ny, ei se niin kaunis ole, tässä on todellisuus. 

Millaiset naiset tällaista tekevät? Niinpä.

Vierailija
6/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähetetty musta tarkoituksella ihan kamalia pöhnässä otettuja kuvia eteenpäin. Ihme on just sellanen olen ghänääs

Vierailija
7/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo kuva pelkästään sinusta? Jos siinä oli muitakin, ja varsinkin hän itse, niin todennäköisesti hän on valinnut sen missä itse näyttää parhaalta välittämättä siitä miltä muut näyttävät. Ryhmäkuvista on yllättävän hankala löytää sellaiset joissa kaikki ovat parhaimmillaan ja luulisin että kaikilla on siinä kohtaa houkutus vetää kotiinpäin 

Vierailija
8/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa someen ihan kamalia kuvia musta. Ei yhtään huomaa jos mulla on kamala ilme tai punainen naama tms. Hämmästyy kun pyydän poistamaan, tosin poistaa kyllä nopeasti heti kun pyydän. En vain tajua miksi ei yhtään katso miltä mä näytän kuvassa ja laittaa vain vaikka parempiakin kuvia olisi. Luulisi että häntäkin hävettäisi sellaisia julkaista.

Vierailija
9/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan miehiä on. Hoikkia, pitkiä miehiä.

Vierailija
10/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi myös 

a) katsonut vaan miltä itse näyttää kuvassa, että ei ole huomannut miltä sinä näytät siinä

b) pitänyt kuvaa sinusta hyvänä/normaalina ja itse kiinnität liikaa huomiota piirteisiin, joita muut eivät huomaa

Ei kaikki ole kyse siitä, että joku olisi kateellinen. Tai vaikka kyseinen henkilö ei pitäisi sinusta, ei kyse välttämättä silti ole kateudesta, hän voi olla ihan muistakin syistä pitämättä sinusta. Ei kaikkien kanssa vaan tule toimeen, eikä kaikista tarvitse pitää

Vierailija
11/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaista käyttäytymistä, kateuden kohde yritetään nolata laittamalla epäonnistuneita kuvia esille, vähän niin että kattokaa ny, ei se niin kaunis ole, tässä on todellisuus. 

Tekeekö jotkut oikeasti näin? 

Vierailija
12/12 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö jotkut oikeasti näin? 

Kyllä tekee, valitettavasti-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä