Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Etsin kaveria-ketju**

Vierailija
29.06.2007 |

Tässä on ketju kaikille niille, jotka etsivät kaveria. Kerro mistä olet ja mitä etsit. Jos tasaisin väliajoin nostellaan muutama päivä niin luulisi edes jonkun löytävän itselleen kaverin.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen postiasi!!!

" susanna"

Vierailija
122/174 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mottoni: Aina ei voi voittaa, mutta silti voi olla paras.

Me lähdetään nyt parin tunnin päästä viikoksi lomailemaan. Palailen sitten katsomaan mitä tänne kuuluu.

Toivottavasti en nukahda rattiin, miestä ei arvaa väsyneenä päästää ajamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta. Toivoisin ystävää vapaa-ajan viettoon ja leikkikaveriksi lapsille. Kahviseuraa yms muuta pientä arjen piristystä.

Vierailija
124/174 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamukahvilla on ihana mies. 40v hoikka ja hyvin säilynyt, huumorintajuinen mies. Hänellä on moottoripyörä. Jos kaipaat vakavampaa suhdetta niin voisin parittaa teitä :) Asutaan Vantaalla.

Vierailija
125/174 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja minkä näköinen?

Vierailija
126/174 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-savo taitaa olla huonosti edustettuna tällä listalla. Olen reilusti yli 3-kymppinen kahden pikkukoululaisen äiti. Työelämässä olen ja kotonaviihtyvää sorttia. Harrastan lähinnä puuhastelua kotona, intohimona sisustus =) Kaipaisin kaveria vaikka kävelylenkeille ja kyläilemään puolin ja toisin.

Vierailija
127/174 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ja kouluikäinen poika. Itse olen 30 v. Työ vie paljon aikaa, mutta lenkki-, shoppailu- ja bileseura aina tervetullutta!

Vierailija
128/174 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta.

Vierailija
129/174 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v pojan naimisissa oleva työtön 26v äiti täällä.

Perheemme omaa arvoja joita kaikki eivät sulata ja joihin on tässäkin ketjussa jo viitattu,mutta leikkikavereria pojalle ja jutteluseuraa itselle haen siltikkin :) mailijuttelukin ok,jos olet jostain kauempaa,meseosoitteen saa sähköpostilla kun siinä on nimi.

nunju @ luukku . com

Vierailija
130/174 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUUKKU osoite ei toiminutkaan!!!

Eli jos kirjoittaa niin osoite onkin nunju80 @ gmail. com

Anteeksi sotku :D

Vierailija
131/174 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 37 v räväkkä mimmi. 3 koiraa löytyy ja yhden kanssa niistä käyn näyttelyissä, Tervakoskelle elokuun lopussa menossa. 2 poikaa ja mies löytyy. Lapset ovat 4 v ja 11 v.

Terassille olis joskus kiva lähteä ilman ukkoa joskus.

P.s jag inte tala svenska

Vierailija
132/174 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pitkä vastaus väli. Kiukkusuus (tai impulsiivisuus) nosti päätä kun meni mieheen hermo ja lähdin ajolähtönä muksujen kanssa yhtenä iltana miehen töppäilyjen jälkeen muutamaksi päiväksi pois aj nyt vasta taksin koneen ääressä.

Mulla on yli 40 ikää ja jollet ole ikärasisti, niin ainakin luotettavan kaverin musta saa.

Anteeksi uteliaisuuteni, millaisia koiria sinulla?

Jos haluat, voin laittaa sähköpostiosoitteeni

Vierailija
133/174 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias, kolmen lapsen äiti. Vanhin asuu isänsä luona. Olemme muuttamassa Helsinkiin kuukauden sisällä.

Mies siis stadilainen ja minä pohjoisen hedelmä eli jutustelu-, höpöttely-, p:n-jauhantaseuraa KAHVIn merkeissä olisi ainakin kiva. Toki terassi tms voi olla kivaa vaihtelua jossakin vaiheessa. Tai leppoisa akkain-ilta viinin merkeissä. Pariskunnatkin käy, ei se miehellekään pahaa tee tutustua uusiin ihmisiin.

Kysy enemmän sähköpostitse, jos kiinnostaa. Varsinkin, jos olet myös junan tuoma ja myös ne naapurin moikkauksesta ahdistuneet kuulostivat ihmisiltä. ;D

En ole akateeminen, hoitoalalla, joten lienee syntymässä saatua, että annan kaikkien kukkien kukkia.

Polttaa saa, hajuvesiä saa käyttää, saa sitä ja saa tätä. :D

Että kaikenlaiset kaveeraajat, laittakaa postia, niin katellaan, josko elo kirkastuisi.

maizukka

miukumauku

suomi24

piste

fi

Vierailija
134/174 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat viestit on nyt vaihdettu, lupaavalta näyttää :)

Vierailija
135/174 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti.

Meilläkin on uusperhe ja olen henkisen tien kulkija, miehestä en saa selvää. Eli tykkäisin sellaisesta väestä joka ei myrkyttele nurkkia eikä kauheasti shoppaile, ja meditaatio- yms. kokemus olisi myös plussaa. Asumme Tampereella. En syö pullaa, harrastan käsitöitä ja säitten seuraamista, ja olen siis pienten lasten kanssa kotona.

Yhdessä voisi vaikka kuljeskella ulkona ja puuhailla sisällä?

Vierailija
136/174 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
137/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä shoppailuun, kuntoiluun, mihin vaan. välillä olisi kiva ottaa lapset mukaan tapaamisiin.

Ja sellaista kaveria, joka tykkäisi tulla miehensä kanssa vaikkapa grillailemaan, joskus voitaisiin vaikka vuokrata mökki kimpassa, lähteä risteilylle tai kylpylään koko porukka.... (tämä oli toisen ilmoituksesta, mutta samoin ajatuksin olen itsekin liikkeellä).

iällä eikä paikkakunnalla väliä. lapsemme täyttää ensi viikolla 2v.

Vierailija
138/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ystävä shoppailuun, kuntoiluun, mihin vaan. välillä olisi kiva ottaa lapset mukaan tapaamisiin.

Ja sellaista kaveria, joka tykkäisi tulla miehensä kanssa vaikkapa grillailemaan, joskus voitaisiin vaikka vuokrata mökki kimpassa, lähteä risteilylle tai kylpylään koko porukka.... (tämä oli toisen ilmoituksesta, mutta samoin ajatuksin olen itsekin liikkeellä).

iällä eikä paikkakunnalla väliä. lapsemme täyttää ensi viikolla 2v.

Eli se että naisten välillä kemiat synkkää, ei vielä tarkoita että miesten välillä synkkäisi. Moni mun hyvän ystävän mies on sellainen jonka kanssa esim. mun miehellä ei ole mitään puhuttavaa.

Samoin myös toisin päin että mieheni kavereiden tyttöystävät/vaimot on ollut sellaisia että ovat niiiiin kovin erilaisia että minulle ei ole heidän kanssa paljon yhteistä puheenaihetta.

Vierailija
139/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. espoo

46

Vierailija
140/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 03-alueelta äkäinen ja epäsosiaalinen enkä käytä alkoa. Jos puhut pienestä paino-ongelmasta, ei varmaan kyse oo minusta :), taitaa paino-ongelma olla vähän isompi :)

Mutta, jos tällanen (seuraava sis. varoituksen sanoja)

-yli 4-kymppinen

-ei tupakoiva

-ei alkoholia käyttävä

-ei shoppailusta kiinnostunut

-ei lainkaan kapakoissa/baareissa käyvä

-mökissään mielellään möhkivä

-usein äkäinen

seura kiinnostaa, niin täällähän minä lasten ja elukoiden kanssa.