Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Etsin kaveria-ketju**

Vierailija
29.06.2007 |

Tässä on ketju kaikille niille, jotka etsivät kaveria. Kerro mistä olet ja mitä etsit. Jos tasaisin väliajoin nostellaan muutama päivä niin luulisi edes jonkun löytävän itselleen kaverin.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsiskelee kivaa kahvittelu-, ulkoilu- ja mitä vaan-seuraa :) Tenava on pian 2v vanha.

Vierailija
82/174 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta (3 ja 4v), koiria, mies. Akateeminen ja työssäkäyvä olen. Juttuseuraa haeskelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lohjalainen äiti. Nysvään kotona ja lihon. Olen laiska ja saamaton enkä ihmeemmin kärsi siitä. En ole erityisen sosiaalinen enkä harrasta juuri mitään.

Jos joku tahtoo kuolla tylsyyteen kanssani, kirjoita

naapurin_akka at yahoo dot com

Vierailija
84/174 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sähköpostiosoitteesi?

Vierailija
85/174 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi ja toinen tulossa

Vierailija
86/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut monta mielenkiintoista ilmoitusta, johon vastata, mutta omassa osoitteessani myös näkyy nimeni.

Vierailija
87/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v äiti pk-seudulta.

amy. haisurotta@hotmail. com

Vierailija
88/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mailia -> nedraq @ luukku .com

Vierailija
89/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin 251? Minä kirkonkylältä

Vierailija
90/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuu nyt loma mutta illat ja viikonloput on vapaita... Onko sinulla anonyymiä sp-osoitetta, minulla ei.

252

Vierailija
91/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaivataan seuraa, lenkille, puistoon, shoppaamaan ja miksei joskus vaikka baari kierrokselle.. tylsät koti tantat ei kiitos..!!

Vierailija
92/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kolmekymppinen, uusperheen äiti ja kun teen töitä kotona, niin kaipaisin välillä vaikka lenkkiseuraa, tai ihan vain sähköpostin vaihtoa uusperheen arjesta. Ja miksei tietty muustakin!

Meiliä voi laittaa; sammakkopino @ luukku . com

Vierailija
93/174 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ronjarusina @ luukku. com

Vierailija
94/174 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostiosoite on

raparperi06 @ suomi24.fi

postia saa heittää.

Vierailija
95/174 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 38-vuotias kahden pojan äiti(10kk ja 4v)Helsingistä.Kaipailen seuraa muista äideistä päivisin kahvittelun ja lenkkien merkeissä.Olisi kiva saada myös ystäväperheitä muista perheistä.

Vierailija
96/174 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan joukkoon vaan! Kyllä se postirotta sposti toimii.

t. postirotta ;)

Vierailija
97/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ois tarjolla, kerro hieman itsestäsi!

En minä nyt ihan sikaa säkissä osta ja meiliosoitetta heti tuntemattomalle anna!

2

Vierailija
98/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis asuinpaikasta ja harrastuksesta. Henkilökohtaisesti en sinua tunne mutta koska minulla on koira (samaa rotua jota teillä on), tunnistin sinut noilla tiedoilla. Minulla on briteistä mukanani tullut uros (en ole edes rekisteröinyt Suomeen).

Toivottavasti löydät ystävän tätä kautta. Itse asun Uudellamaalla joten en voi ilmoittautua lähiystäväksi. Meillä 1,5 v. lapsi ja tosiaan koira. Koiran kanssa harrastelen agilityä enimmäksen nykyisin, kisavalmis on, oma pää ei ole vaan vielä uskaltanut ilmoittaaekoihin virallisiin.

Vierailija:

Täällä kiukkuinen epäsosiaalinen äiti pian 32-v.

Lapsina 8- ja 4- vuotiaat tytöt. Harrastan ja juoksen hullunlailla koirien koirien kanssa ja ystäviä on vähän.

Käyn päivätyössä ja mielellään myös satunnaisesti nollaamassa pään Tampereen yössä;)

Vierailija
99/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi ainakin kirjeenvaihtokaveri, jos joku on sitä mieltä, että ei juokse minua karkuun tämän palstan kirjoitusten perusteella ;-)

Monta ystävää on, mutta ei ketään, joka olisi näin paljon vapaa-ajalla kuin mitä minä nyt varmaan tulevan vuoden tai puolitoista. Töissä käyvien perheellisten aika on taatusti rajallinen, mutta jos löytäisin tätä kautta vaikka pääkaupunkiseudulta seuraa päiviksikin, niin ei haittaisi yhtään - toisaalta " pelkkä" kirjeenvaihtokaverikin kelpaa.

Vierailija
100/174 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelias, aktiivinen, iloinen.. monenlaiset asiat kiinnostavat, voidaan puhua mistä vaan vaikkapa lenkkeilyn, shoppailun, kahvittelun merkeissä. Lapsia minulla 3 ja mies. Aika ulospäinsuuntautunut olen, joten muustakin osaan puhua kuin lapsista =) Ikää kohta 30 v ja samanikäistä tai vanhempaa ystävää etsin..