**Etsin kaveria-ketju**
Tässä on ketju kaikille niille, jotka etsivät kaveria. Kerro mistä olet ja mitä etsit. Jos tasaisin väliajoin nostellaan muutama päivä niin luulisi edes jonkun löytävän itselleen kaverin.
Kommentit (174)
Itse olen keski-ikäinen ja lapisia kolme. Nuorin pian 2- vuotias ja olen vielä kotosalla vuoden. Kaipaan seuraa etupäässä päiväasaikaan. Joten olisi mukava jos sinäkin olisit kotona vielä jonkin aikaa.. nykyiset äiti-ystäväni ovat palanneet jo työelämään.
Olen seurannut jo vuosien ajan kirjoituksiasia, ja vaikutat hyvin mielenkiintoiselta ihmiseltä.
Minulla hieman sama tilanne, eli uusperhe, ja toinen lapsi tulossa uuden miehen kanssa ja rutkasti aikaa tulossa syksyllä, kun työssä kävyät kaverit eivät päivisin ehdi enää tapailla.
Jos kiinostaa, niin laita s-postia celinda0202 (at) hotmail piste com.
en asu turussa mut ihan lähellä. olen vielä toistaseks 24 vuotias. yks lapsi ja toinen tulossa, mieskin löytyy.
Onkohan täällä muita huuhaahörhöjä, eli henkisen tien kulkijoita? Iällä ei väliä, itse 30+
Mä olen myös satakunnasta, kolmen lapsen äiti. Meilaa susanna61 at jippii piste fi
Ikää mulla on nyt 34, vanhempi lapsi menee tosiaan kouluun elokuussa ja ensi viikolla on tuoreemman laskettu aika. Uusperhe-elämää tosiaan elellään täällä pääkaupunkiseudulla.
34v. lapsi täyttää 2v. ja tietty esikoinen 16v..
varsinainen mörkö, viihdyn kotona, ärsyttää, kun tarvitsee tervehtiä naapureita, varsinainen erakko:))
mutta kirppareilla kiertelen ja shoppailen hulluna.. kunhan myyjät eivät häiritse..
palaan osa-päivätöihin syksyllä.
Olen 23 vuotta ja mulla 4 vee tyttö. Jos voit laittaa meiliosotteen ni meilaan sulle. Mulla on noi meiliosotteet kaikki nimellisiä ni en viitti laittaa niit tänne yleiselle palstalle.
Heh, olen tosiaan helposti tunnistettavissa tuntomerkkien perusteella. Pieni kylä kun tää on. Huvikseni kirjottelin eilen kun en järkevämpääkään tekemistä keksinyt:))
Vähän kiukun vastapainoksi jotain muuta. (no en mä nyt oikeesti niin kiukkunen oo, välillä vaan;)
pistä ihmeessä postia delfiini82@luukku. com
kaikki muutkin jotka kaipaavat uusia ystäviä:)
T:Äiti Turun läheltä
Olen myös aloittamassa agilityn nuoremman haukun kanssa elokuussa.
Kiva harrastus se:) n.10 vuotta sitten kisattiin kahden erirotuisen kanssa 1.luokassa. Toivottavasti pääsisimme tämän koiran kanssa myös kisakuntoon jossain vaiheessa.
Jätin jo tuonne meiliosoitteenkin mutta eipä taida ketään kiinnostaa oikeasti!
Mut muualtakin Suomea ovat meilit tervetulleita!
" susanna"
" Kuulostaisi" kovin sellaiselta ihmiseltä joka voisi olla minun ystävä.
Melkein Tikkurilasta
täällä 81!
laitappa postia tulemaan osoitteeseen muumipeikko2 at netti. fi
ja kaikki muutkin, jotka haluaisivat tutustua itä-vantaan epäsosiaaliseen mörköön päiväkummusta:)
-81
olen 27 ja olisitko sinä n. 24-30v?
olen oulusta. mutta jos et sinä ole oulusta niin meseily, kirjeenvaihto mailailu?????? 6v ja 4v tytöt on