Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei oo kavereita

Vierailija
29.06.2007 |

masentaa joskus, kun mulla ei taida enää olla paljon kavereita. Oon muuttanut, oon ollut lasten kanssa kotona. Liekö minussa jotain vikaakin, en tiedä. Vanhat kaverit on jääneet. Kukaan ei koskaan pyydä mua illanistujaisiin tai lähtemään jonnekin porukalla. Yksi kaveri on, eikä sekään koskaan halua minnekään mitä ehdotan. Ennen vietettiin paljon kivaa vapaa-aikaa yhdessä, mutta enää ei ehdi. Voi että mä kaipaan huoletonta nuoruutta. Jos mua joku joskus pyytäis jonnekin, niin varmasti lähtisin. Ei kyllä olis varaa kieltäytyä. :o(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kauan aikaa sitten jo tälle paikkakunnalle missä asun nyt. Oli vain sellaisia baarikavereita silloin alkuvuosina, jotka jäi sitten kun löysin nykyisen mieheni ja muutettiinkin toiseen kaupunginosaan jne. Työpaikoista olen muutamia kavereita saanut ja yhden tosi mukavan harrastuksestani. Olen kuitenkin heidän kanssa täysin erilaisessa elämänvaiheessa ja intressit on myös ihan erit, niinpä ei tule heitä edes pyydettyä. Toivottavasti en ihan näivety, joskus tuntuu tosi kurjalta.

Oletko sinä koittanut harrastusten kautta löytää uusia ystäviä?

Vierailija
2/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyit missä päin asun?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut pyytää kavereita kylään itse? Joskus sekin auttaa kun muutaman kerran putkeen on itse aktiivisempi.

Vierailija
4/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rätä...

Mä kaipaisin sellaista kaveria, jonka kanssa voisi soitella ilman mitään elämää suurempaa asiaa.

Ja sellaista kaveria, joka tykkäisi tulla miehensä kanssa vaikkapa grillailemaan, joskus voitaisiin vaikka vuokrata mökki kimpassa, lähteä risteilylle tai kylpylään koko porukka....

Haaveita, haaveita vain...

Vierailija
5/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ihmettelen miksei voi puhua jos lapsi nukkuu? Mä ainakin voin jutella puhelimessa lapsen nukkuessa. Ei kai niin hiljaista tarvitse olla? Tai voihan aina mennä toiseen huoneeseen ja laittaa oven kiinni tai vaikka pihalle?

On vaan sellanen juttu ettei kaikkien ihmisten kemia synkkaa, vaikka niin toivoisi.

Alottaja, etkö voisi laittaa mistäpäin suomea olet. Ite oon Hämeestä.

T. kakkonen

Vierailija
6/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni yksinäiseksi.

Vierailija
7/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai mulla kavereita toisaalta, mutta kun kukaan ei ehdi mitään kivaa mun kanssa..

ap

Vierailija
8/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan saunassa ja hetken poissa koneelta.

t. 3 (Tampereelta muuten)

Vierailija
9/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaa vaan s-postia (niitä kiertojutsia lähinnä) ja tekstailee( ja niissä usein sanoo, että soitellaan, mulle sopii 12-14 kun muksu nukkuu ), mutta sitten kun soittelen niin puhelin ei ole ollut äänettömällä ja sitten lapsi herää. Ja kun olen kaksi kertaa jo herättänyt lapsi-raasun, niin eipä huvita enää soitella, vaikka kaveri itse näin toivoo. Ja sitä paitsi, miksi ei koskaan soita itse niiden tekstareiden sijaan...

Ja muilla kavereilla on kaikilla se joku kaveripariskunta ylitse muiden (yleensä jomman kumman sisaruksia tai kavereita lapsuudesta lähtien) joiden kanssa tehdään ne kesäreissut ja mökkeilyt.

Ja meidän perhe sitten tekee reissut oman porukan kesken... Kivaahan se niinkin on, mutta olisi isommalla joukolla joskus kiva mennä myös.

t. joku joka ei enää muista numeroaan, mutta asustelee etelä-pohjanmaalla, jos sattuisi muita samanlaisia olemaan lähettyvillä :)

Vierailija
10/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka aina jaksaa vain marista ja narista kuinka tylsää ja yksinäistä hänen elämänsä on?

Joskus minulle tulee tunne, että olen vain hetkellinen vapaa-ajan täyte, mutten kuitenkaan kelpaa OIKEAKSI kaveriksi. Siihen tehtävään en varmaan ole riittävän erikoinen, taiteellinen tai jännästi pukeutunut.

Voisiko olla, että sinulla on kritterit hiukan korkealla? Hävettääkö kenties mennä ihmisten ilmoille minunlaiseni lievästi ylipainoisen taviksen kanssa?

Vierailija
11/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ajatukset olivat kuin omiani. JOku muukin kaipasi isommalla porukalla tekemistä. Laittakaa s-postiosoitteitanne niin kirjoittelen. Samoin voisin kirjoittaa myös ap:lle. Eikä haittaa vaikka asuisitte jossain kauempana.

Vierailija
12/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti vihaan kaikkia. Olen päällepäin suloinen ja mukava mut kun pitäs jonkun kanssa tavata, alkaa ahistaa, että pitää taas alkaa näyttelee kivaa ja mukavaa tyyppiä, vaikka oikeesti ahistaa ihan saatanasti eikä kukaan jaksa kuunnella mun valituksia. Olen tyytyny tähän yksinoloon :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä