Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko laittomia kyttääjiä kotiisi?

Vierailija
25.09.2026 |

Perustele miksi ei olisi mukavaa jos hakkeritidiootit tunkeutuisivat koneellesi, peilaisivat näyttöäsi, salakuuntelisivat laittomasti, ehkä jopa salakuvaisivat sinua kotonasi? Haluaisitko että kaappisi ja laatikkosi pengottaisiin kun et ole kotona,

Kerro miksi et halua, että julkkikset, poliitikot, toimittajat ja muut osallistuvat tällaiseen laittomasti tapahtuvaan toimintaan?

Miksi on huono idea perusoikeuksien kannalta, ettei asiasta tietävä poliisi puutu tällaiseen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo että kesäisin näyn kännykän kamerassa kotona, ilman paitaa. 

Vierailija
2/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli spurgu minua seuraamassa. Varmasti oli israelilainen Sayeret Matkal erikoisyksikön mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluaisin. Olisi hienoa olla merkkihenkilö, että joku tai jotkut kokisivat minut niin tärkeäksi, että seuraisivat jokaista liikettäni. Tuntisin itseni aivan pop-tähdeksi, presidentiksi tai muuksi merkkihenkilöksi!

Vierailija
4/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla oli kerran sivusuhde, joka olisi halunnut asentaa piilokameran meidän kotiin. Ilmeisesti kiinnostunut minun ja mieheni välisestä seksielämästä.

Vierailija
5/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa, eli tervetuloa

Vierailija
6/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta mulla oli kerran sivusuhde, joka olisi halunnut asentaa piilokameran meidän kotiin. Ilmeisesti kiinnostunut minun ja mieheni välisestä seksielämästä.

Kuullostaa tämä kirjoittaja niin WT:ltä, että tuli vähän aamukahvia takaisin ylävirtaan suuhun.

Vierailija
7/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa tämä kirjoittaja niin WT:ltä, että tuli vähän aamukahvia takaisin ylävirtaan suuhun.

Olemme akateemisia ihmisiä kaikki kolme: yksi tohtori, yksi tuplamaisteri ja yksi maisteri.

Se on kuulostaa, ei kuullostaa.

Vierailija
8/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Mulla on aina tavaroita hukassa, niin voisi niiltä kysellä.

Vierailija
9/9 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalaukaus lopettaa hakkerin hulluuden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi