Voiko luonnostaan tosi vaaleatukkaisella muka olla luonnostaan tummat kulmat???
Eräällä palstalla yksi akka väittää, mutta en usko kyllä! kusettaa...
Kommentit (26)
Mulla on ollut lapsesta lähtien suht vaaleat hiukset mutta mustat, vahvat kulmat ja ripset.
Ai kun tuli muisto mieleen tokalta luokalta koulussa.. meillä oli meikkauskielto ja luokan tytöt olivat päätelleet, että koska mulla on ihan vaaleat hiukset ja musta ripset ja kulmat, mulla on pakko olla meikkiä, Edes opettajan suorittama saippuapesu koko luokan edessä ei vakuuttanut. Ja tämä siis 70-luvulla, kun noita kestovärejä ei ollut edes keksitty vielä. Nykyäänhän se opettaja saisi varmaan potkut moisesta tempusta, ainakin jos omalle lapselle tehtäsiin noin, varmasti räjähtäisin.[/quote]
Samaa kertoi äitini koulutoveristaan, tyttö itki ja pesi kulmakarvojaan opettajan käskystä, mutta väri ei tietenkään lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tuli muisto mieleen tokalta luokalta koulussa.. meillä oli meikkauskielto ja luokan tytöt olivat päätelleet, että koska mulla on ihan vaaleat hiukset ja musta ripset ja kulmat, mulla on pakko olla meikkiä, Edes opettajan suorittama saippuapesu koko luokan edessä ei vakuuttanut. Ja tämä siis 70-luvulla, kun noita kestovärejä ei ollut edes keksitty vielä. Nykyäänhän se opettaja saisi varmaan potkut moisesta tempusta, ainakin jos omalle lapselle tehtäsiin noin, varmasti räjähtäisin.
Samaa kertoi äitini koulutoveristaan, tyttö itki ja pesi kulmakarvojaan opettajan käskystä, mutta väri ei tietenkään lähtenyt
Kyllä 70-luvulla oli jo ripsien ja kulmakarvojen kestovärjäysaineet.
Poikani kaverilla (12 v) on aivan vaalea tukka ja todella mustat kulmakarvat. Lapsen äiti on vaalea, isää en nyt ihan muista. Voi olla tietysti, että tukka tuosta tummuu vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lapsesta lähtien suht vaaleat hiukset mutta mustat, vahvat kulmat ja ripset.
Sama.
Oon blondi, kulmakarvat ja pimpinkavat pikimustat.