Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko luonnostaan tosi vaaleatukkaisella muka olla luonnostaan tummat kulmat???

Vierailija
29.06.2007 |

Eräällä palstalla yksi akka väittää, mutta en usko kyllä! kusettaa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena liki valkoiset, ja pikimustat kulmat ja ripset.

Isäni oli mustatukkainen ja -kulmainen.

Vierailija
2/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aito suomalainen maantie-blondi, mutta tummemmat kulmakarvat kyllä voivat olla ja usein ovatkin. Kuitenkin sellaiset " värittömät" , ei mitkään oikeasti mustat tai ruskeat.

Eli vaikka hiukset ovat ihan vaaleat niin kulmat voivat olla tummemmat, eivät ole hiustenväriset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän valkohiuksisella tytöllä on mustat kulmat ja ripset. tosin toi tukka varmana tummuu kun tulee aikuiseks. mutat kulmat on anopin perintöä ja hiukset itseni.

Vierailija
4/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 4v näkyy olevan samanlainen.

Vierailija
5/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsillamme.

Vierailija
6/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa ainakin on useampi vaaleatukkainen, mutta kulmat ovat tummat ja vahvat

Vierailija
7/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä sitten miten vanhemmiten k äy...

Vierailija
8/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vauvasta asti tummat kulmat ja vaaleat hiukset, en ole käyttänyt mitään tuotteita. Olen mies btw

Vierailija
9/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena ja nuorena blondit hiukset ja tummat kulmat ja ripset. Aina epäiltiin että olisin laittanut kulmaväriä, mikä närkästytti silloin älyttömästi. Nyt vanhemmuuttaan hiusten väri on muuttunut maantieväriseksi ja ero kulmiin siten tasoittunut.

Vierailija
10/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aina ollut tummat kulmat ja ripset, lapsena tukka oli tosi vaalea. Aikuisena hiusten väri on sellainen vaaleanruskea, ripset ja kulmat on pysyneet tummina. Itseä ärsytti kun pitkistä ripsistäni on kyselty joskus, onko ne tekiripset- ei ole, tervettuloa nykimään mutta älä revi kiitos kun se sattuu.

Vierailija
11/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ainakin miehillä olen nähnyt tätä paljonkin. Suomessa ehkä vähän harvinaisempaa, mutta muuallla yleisempää. 

Vierailija
12/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nyt vaalea lapsi jolla on tummemmat kulmakarvat ei ole enää blondi aikuisena.

Vierailija
13/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on aina ollut tummat kulmat ja ripset, lapsena tukka oli tosi vaalea. Aikuisena hiusten väri on sellainen vaaleanruskea, ripset ja kulmat on pysyneet tummina. Itseä ärsytti kun pitkistä ripsistäni on kyselty joskus, onko ne tekiripset- ei ole, tervettuloa nykimään mutta älä revi kiitos kun se sattuu.

Ai kun tuli muisto mieleen tokalta luokalta koulussa.. meillä oli meikkauskielto ja luokan tytöt olivat päätelleet, että koska mulla on ihan vaaleat hiukset ja musta ripset ja kulmat, mulla on pakko olla meikkiä, Edes opettajan suorittama saippuapesu koko luokan edessä ei vakuuttanut. Ja tämä siis 70-luvulla, kun noita kestovärejä ei ollut edes keksitty vielä. Nykyäänhän se opettaja saisi varmaan potkut moisesta tempusta, ainakin jos omalle lapselle tehtäsiin noin, varmasti räjähtäisin.

Vierailija
14/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla ainakin on. Nyt jo aikuinen. Kyllä mä tiedän monia ihmisiä joila on vaaleat hiukset mutta tosi tummat/mustat kulmakarvat ja ripset.

Vierailija
15/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. On ollut aina. Tosi tummat kulmat ja luonnostaan vaalea tukka.

Vierailija
16/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleat hiukset ja vähän tummemmat kulmakarvat ja ripset mutta olen siis aito blondi.

Vierailija
17/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tummemmat ovat kuin hiukset aidolla blondilla, mutta kesäisin vaalenevat aivan vaaleiksi.

Vierailija
18/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talvella maantienruskea ja loppukesästä vaalea. Aurinko tuntuu vaikuttavan.

Kulmat on myös tummat talvella ja kesällä vaaleat. Jopa ripsen kärjet vaalenee. Kun tulee oltua vesillä. Joskus fillaroidessq kävi niin että naamakarvat pysyi tummenpina mutta kypärän allakin hiukset vaaleni

Vierailija
19/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset ja tummat ovat vaalean ruskeat. Samoin kainalokarvat, häpykarvat jne. 

Vierailija
20/26 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni mustat kulmat ja pitkät mustat silmäripset, täysin vaaleat hiukset. Jäänsininiset silmät.

Luulin aina etten mene vaaleatukkaisen kanssa naimisiin, mutta toisin kävi. Tosin ei ollut onnellinen liitto.