Raaskitko heittää pois kirjoja, joita et tiedä enää lukevasi?
Mulla on kirjoja, jotka vievät tilaa ja myydessä niistä ei saisi kuin muutaman euron kpl, mutta jotenkin ottaa vastaan heittää ehjiä kirjoja roskiin. En jaksa lähteä viemään niitä mihinkään kierrätyskeskuksenkaan.
Kommentit (38)
Vie lähikirjastoon pienissä erissä.
Olen lahjoittanut eteenpäin, aina jollekin kelpaa.
Laita ilmoitus roskalavaryhmään, niin kirjoistasi kiinnostunut tulee hakemaan ne oveltasi.
Olen nakannut menemään vaikka kuinka paljon lukemattomia kirjoja. Veisin niitä jonnekin fiksuun paikkaan muiden iloksi, jos tietäisin sellaisen paikan, mutta kun en tiedä. Niin paljon olen viisastunut, että en osta enää kirjoja, vaan kuuntelen äänikirjoja. Tänäänkin olen kuunnellut neljä tuntia Anni Swanin elämäkertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nakannut menemään vaikka kuinka paljon lukemattomia kirjoja. Veisin niitä jonnekin fiksuun paikkaan muiden iloksi, jos tietäisin sellaisen paikan, mutta kun en tiedä. Niin paljon olen viisastunut, että en osta enää kirjoja, vaan kuuntelen äänikirjoja. Tänäänkin olen kuunnellut neljä tuntia Anni Swanin elämäkertaa.
Nämä on kirppikseltä halvalla ostettu aikoinaan. En enää osta kirjoja. Ap
En heittäisi vaan veisin johonkin. Lähiökeskus, turvakoti, Fida...
Kannet irti ja sivut paperinkeräyslaatikkoon.
Kierrätyskeskukseen voi viedä siistit kirjat, joita jonkun voi vielä olettaa lukevan. Ei siis tietosanakirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ok, että ovat kiinnostuneita teoreettisesta saksankielisestä kirjallisuudesta?
Joissakin kirjastoissa on eteisessä vaihtohylly, johon saa viedä lukukelpoisia kirjoja pl. tietosanakirjat ja kirjaston poistokirjat.
Vien kirjaston poistohyllyyn pikkuhiljaa kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, että ovat kiinnostuneita teoreettisesta saksankielisestä kirjallisuudesta?
Kannet irti ja paperinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kirjastoissa on eteisessä vaihtohylly, johon saa viedä lukukelpoisia kirjoja pl. tietosanakirjat ja kirjaston poistokirjat.
Meiillä ei ole eroteltu etteikö saisi tietokirjoja tai kirjaston poistoja viedä. Miksi ihmeessä jossain on noin tyhmä sääntö? Tuolla on lautapelejäkin yms, voisin kuvitella että esim. kahvakuula tai muu urheilutarvikekin olisi hitti.
Tottakai. Todella harvat säilytän. Sellaiset, joita tiedän lukevani uudelleen.
Mun mielestä parikin euroa kirjasta on ihan riittävästi. Myyn niitä sillä parilla eurolla, annan ilmaiseksi torissa tai annan tuttaville.
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus roskalavaryhmään, niin kirjoistasi kiinnostunut tulee hakemaan ne oveltasi.
MIKSI alapeukut! Tottaki jokainen innokas lukija hakee ilmaiseksi!
Juu, kirjastojen poistohyllyt hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyskeskukseen voi viedä siistit kirjat, joita jonkun voi vielä olettaa lukevan. Ei siis tietosanakirjoja.
Tietosanakirjat jne ovat kultaakin kalliimpaa matskua modernille askartelijalle 🙂
Älä laita roskiin vaan tarjoa askartelijoille
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne viedä omalle roskikselle vaikka lootassa ja siihen lappu: SAA OTTAA! Jos eivät häviä niin sitten roskiin.
Siis kirjoja joita tiedät ettet enää lue.
Ap korjaa epäselvää aloitusta.