Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva asuinalue lapsiperheelle Espoosta. Ja huom! Ei Westend, Nuottaniemi yms. " rikkaiden" mestat

Vierailija
29.06.2007 |

vaan sellainen sopiva keskituloisten paikka. Tarvitsisimme 4h ja keittiön, hintaa saisi olla max. 270 000 e. Kaikki asumismuodot huomioidaan tässä vaiheessa. Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen asunut sekä Olarissa että Latokaskissa. Kumpikaan ei ole muuttunut edukseen viimeisten 10 - 15 vuoden aikana.

Vierailija
22/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä ne Kirstinmäet, Espoon keskukset, Sunat, Suvelat ja Soukat sitten on? Noin esimerkiksi. Eikä siellä Leppävaarassakaan välttämättä kauhean kiva ole yksin liikkua...

Minä kyllä meinasin juuri kehua Soukkaa erittäin kivaksi alueeksi. Asuimme siellä monta vuotta. Ostoskeskuksen lähellä olevat isot kerrostalot näyttävät kieltämättä siltä että niissä olisi sosiaalisia ongelmia, mutta minä en kyllä ikinä kokenut liikkumista alueella turvattomaksi. Läheiset Kivenlahden kerrostalot on kuulemma " huonoa aluetta" , mutta tämä on vain kuulopuhetta. Omia huonoja kokemuksia ei ole niistäkään. Soukassa on luonto lähellä ja erittäin hyvät päiväkodit. Ruokakaupatkin löytyy kävelymatkan päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, koska olen muuttanut pois.

Ja tätini asuu Olarissa edelleen, veljentyttäreni asuu Latokaskessa.

25

Vierailija
24/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki pientaloalueet ovat kivoja, olivat ne missä tahansa, vaikka lähellä espoon keskustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi