Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva asuinalue lapsiperheelle Espoosta. Ja huom! Ei Westend, Nuottaniemi yms. " rikkaiden" mestat

Vierailija
29.06.2007 |

vaan sellainen sopiva keskituloisten paikka. Tarvitsisimme 4h ja keittiön, hintaa saisi olla max. 270 000 e. Kaikki asumismuodot huomioidaan tässä vaiheessa. Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku muu kuin minä väittänyt, että Espoossa ei ole huonoja alueita? Ei kai? Ja olenko jossain sanonut, että Itä-Helsinki olisi nou nou? Sotketkohan nyt jotain? Vai onko minun silmieni ohi mennyt että joku muukin olisi tuosta tutkimuksesta jotain sanonut? Se on toki mahdollista.

Vierailija
2/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän upea luonto aivan vieressä. Se että Espoon keskus on muutaman kilometrin päässä ei ainakaan meidän elämää haittaa lainkaan. Ördääjät pyörivät tiiviisti aseman seudulla, ei niitä kiinnost tänne " korpeen" tulla kun ei täällä ole niille mitään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmastikaan, meitä on muitakin. ;-) Ja monet muutkin espoolaiset uskoo, että Itä-Helsinki ei ole Espoossa (vrt. alkuperäinen kysymyksenasettelu).

Öllön töllön tönttö, olen vessanpönttö.

Vierailija
4/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kerrostalo ja hissittömyys on ok, niin suosittelen Matinkylän vanhaa puolta (Iirislahden puoleinen pää). Jos ei asumismuotoa ei olisi tarvinnut vaihtaa, niin asuisimme Matinkylän niemellä edelleen.

Suna myös kiva ja älyttömän rauhallinen, mutta julkiset ei niin hyvät kuin Matinkylässä.

Vierailija
5/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan rauhallinen merellinen asuinalue. Tosin asuntojen hinnoista en tiedä.

T.saunalahtelainen

Vierailija
6/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitetaan jotain raittia vaan, jossa spurgut viettää aikaa. Ei tarvii tulla kuin ylemmäksi esim. Vallikallio, Kyyhkysmäki, niin rauhallista on. Ei tosiaan tarvitse pelätä päivällä eikä yöllä. Tervetuloa vaan katsomaan. Täällä on paljon lapsiperheitä ja mammoja lapsineen liikkuu päivällä puistoon ja kotiin.

Vierailija
7/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuvaara, Kauklahdesta osa, Eestinkallio, Laaksolahti, Lippajärvi ja Mankkaasta iso osa

Samat luettelisin, vaikka käytössä olisi miljoonia. En siis muuttaisi mistään hinnasta esim. Westendiin tai Tapiolaan.

Vierailija
8/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät päiväkodit, kiva koulu, Kauniaisten palvelut (konsertit, kaupat, punttis yms) kävelyetäisyydellä. Pieni, kylämäinen yhteisö, jossa saa helposti lapsiperhetuttuja.

Vierailija
9/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alueista en tiedä, sori!

Vierailija
10/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle ihania paikkoja. Koulut ja päiväkodit on. Hyvät ulkoilumaastot. Isoa kauppaa ei ole, mutta Selloon pääsee helposti autolla tai bussilla.

Vierailija
11/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon keskus aika lähellä mutta kuitenkin tarpeeksi kaukana :-)

Vierailija
12/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

100000 pienemmälläkin summalla voi saada Espoosta kt 4h+k ja oikeasti Espoossa ei ole ns. huonoja alueita (toisin kuin Helsingissä ja Vantaalla on ihan tutkimustenkin mukaan), joten ihan rohkeasti vaan katselemaan kaikkia teille sopivan hintaisia paikkoja ja huomioon kannattaa ottaa myös teidän työpaikkojen sijainnit. Itsekin olen sitä mieltä, että ns. hienot alueet eivät ole meitä varten ja siksi itse kiertäisin kaikki ihan rannikkoalueet ja Mankkaan ja mahdolliseti Laaksolahden (ja ymmärrän taas kyllä, että monelle muulle nämä ovat juuri niitä ihanimpia paikkoja). Itse voisin muuttaa esim. Matinkylään, Olariin tai sinne seutuville, jos ei olisi duuni ihan toisessa suunnassa. Sitten Tapiolassa tykkään vanhoista taloista, mutta niihin moneen on nyt tulossa putkiremontti, joten ne vähän hankalia lapsiperheelle. Sitten itse olen viihtynyt enemmän kuin hyvin Leppävaarassa (nyt jo 8 vuotta) ja uskoisin, että tällä seutuvilla Karakallio ja Viherlaakso olisi meidän maailmaan sopivia. Ihan Pohjois-Espoota en tunne ja se olisi meille taas töidenkin ja liikenneyhteyksien kannalta hankala.

Vierailija
13/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja keskituloisten alueita on Nöykkiö, Tapiola, Mankkaa ja Niittykumpu.

Vierailija
14/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne Kirstinmäet, Espoon keskukset, Sunat, Suvelat ja Soukat sitten on? Noin esimerkiksi. Eikä siellä Leppävaarassakaan välttämättä kauhean kiva ole yksin liikkua...

Vierailija
15/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Vierailija
16/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin esim. Myllypurossa on parempaa ja huonompaa puolta.

10

Vierailija
17/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tutustumaan.

Vierailija
18/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämäsiä paikkoja nekin... Kauhistuin suorastaan, miten alas Olari esimerkiksi on viime aikoina vajonnut ja rappeutunut. Ei pelkästään Kuitinmäki, vaan ihan se Olari.

Vierailija
19/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan Laurinlahti hyvää.

Vierailija
20/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienkerrostaloja on alkanut putkahtelemaan pikkuhiljaa aika monelle pientaloalueelle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme