Gallup: Kuinka usein harrastatte seksiä?
Ja oletteko koti/uraäiti
Montako lasta ja minkäikäisiä?
Kiinnostaa kun aina sanotaan, että pikkulasten perheistä seksi loppuu/ vähenee. Miten on? Ja palautuuko kaikki ennalleen kuin lapset kasvavat?
Kommentit (31)
1 lapsi, mies työssä käyvä, itse työtön. Nykyinen tahti noin 2krt/kk. On tässä saanut vuodenkin kärvistellä ilman :-( Mut jospa tämä tästä..
Vierailija:
joskus useammin joskus harvemmin, riippuen tilanteesta. toisinaan useasti päivässä. onneksi meillä kummallakin kohtaa aika hyvin halut ja tarpeet keskenämme.opiskeleva kotiäiti olen nyt mutta töihin palailemassa juuri,
yhdessä oltu reilu 10 vuotta miehen kanssa, lapsia kaksi, ikähaarukka 2-6v.
Nyt mies on laihduttanut ja haluaa ainakin 3 krt viikossa. Olen erittäin tyytyväinen..!! =)
koskaan??
hassu tosiaan kun meillä ei tartte kenenkään koskaan kieltäytyä tai asiasta ärsyyntyä, kumpikin nautimme seksistä keskenämme ja mielellämme vähintään kerran päivässä sitä harrastamme. ei kai parivuotias enää niin pieni ole että se esteenä olisi? kyllä meidän kuopus ainakin nukkuu ihan koko yön aina omassa sängyssään ttä johan siinä ehtii hyvinkin pari kertaa harrastaa seksiä vanhemmat, esim. nukkumaan mennessä ja aamulla.
T:11
Vierailija:
koskaan??
hassu tosiaan kun meillä ei tartte kenenkään koskaan kieltäytyä tai asiasta ärsyyntyä, kumpikin nautimme seksistä keskenämme ja mielellämme vähintään kerran päivässä sitä harrastamme. ei kai parivuotias enää niin pieni ole että se esteenä olisi? kyllä meidän kuopus ainakin nukkuu ihan koko yön aina omassa sängyssään ttä johan siinä ehtii hyvinkin pari kertaa harrastaa seksiä vanhemmat, esim. nukkumaan mennessä ja aamulla.T:11
ja toinen lapsi sitten herää aamulla kuudelta, että ei tule ees mieleen laittaa kelloa herättään aikaisemmin että aamulla ehtisi...
Kerran viikossa seksiä.
Meillä seksielämä tulee palautumaan normaaliksi (eli 2-3 kertaa viikossa) sitten kun vauva muuttaa asumaan isosisaruksen kanssa samaan huoneeseen :)
Nyt ei ole spontaania seksiä, vaan sellaista alkuillan (eli kun lapset käyneet nukkumaan, niin äkkiä vierashuoneeseen puuhastelemaan ennen kuin vauva ehkä alkaa itkeä...) pikaseksiä tosiaan se kerran viikossa.
Tietysti on aikoja et ei huvita....
Tässä kuussa on ollut vain yhden kerran, edellisessä kuussa taisi olla melkein joka päivä (poislukien kuukautiset).
n. viikon kuukaudesta joka toinen pv. Muuna aikana ei mitään.
Ei vaan kiinnosta.
koneella yli yhden, 5 lasta ja yli 20 v. aviossa, molemmat tosi aktiivisia aina, seksi on pitänyt yhdessä silloinkin kun mikän muu ei ole toiminut. Äiti kotona.
joskus useammin joskus harvemmin, riippuen tilanteesta. toisinaan useasti päivässä. onneksi meillä kummallakin kohtaa aika hyvin halut ja tarpeet keskenämme.
opiskeleva kotiäiti olen nyt mutta töihin palailemassa juuri,
yhdessä oltu reilu 10 vuotta miehen kanssa, lapsia kaksi, ikähaarukka 2-6v.