Näyttääkö jonkun mielestä alaselkään ulottuvat hiuset muka hyvältä?
Minusta ei...jotenkin antaa sellasen vanhanaikaisen ja mummomaisen kuvan. Niin pitkä tukka ei kyllä näytä tyylikkäältä muuta kuin ylös laitettuna.
Kommentit (29)
sehän siinä oleellista on. Joillekin ei sovi kasvoihin lyhyet hiukset ollenkaan, joillekin ei pitkät tai edes puolipitkät (itselleni)
Siitä ei tule yhtään mitään, koska hiukseni ovat lisäksi piikkisuorat ja tosi jäykät. Eli pidän hiukseni kohtalaisen pitkinä, tällä hetkellä puoliväliin selkää. Eikä kiinnosta onko se muodikasta tai epämuodikasta tai mitä hyvänsä, aivan sama. Mikähän sitten eteen, kun " joudun" joskus vanhempana leikkaamaan lyhyemmän mummotukan, voi apua.
Oli poninhännällä ja tajusin heti mistä se nimi on tullut.
Eli hiukset saavat mielellään olla suht paksut ja tietysti hyväkuntoiset. Hampputukka ei kaunista ketään. Jos ihminen on lyhyt esim.150 ja hiukset ovat hyvin pitkät näyttää se epäsuhtaiselta ja mennikäiseltä kun koko ihminen on yhtä tukkaa, eriasia jos kropalla pituutta yli 170,175 etc.
Väriinkin kannattaa kiinnittää myös huomiota, sellainen ylipitkä maantienvärinen on tosi tylsän näköinen,tulee mieleen että on jämähtänyt siihen pitkään tukkaan,jota ei saa leikata/värjätä...
Siitä tulee myös mieleen jenkeistä nämä amissit...
Jos kävelen tukka auki niin miesten päät kääntyy. En ole edes mikään hoikka vaan pikkusen ylipainoinen. Arvatkaa vaan kun mulla oli joskus luonnonkiharamainen kerroksittain leikattu pitkä punainen tukka : ) Kyllä pitkät hiukset on naiselliset ja kauniit! Suomalaisia naisia muutenkin haukutaan rumiksi ja sen kyllä kruunaa miesmäinen tyyli ja lyhyt kynitty kampaus...
Vierailija:
Oli poninhännällä ja tajusin heti mistä se nimi on tullut.
Sit ne jo putoo pois päästä...
t: alaselkään oleva luuta
Keskimitta on tietenkin olemassa, mutta osalla voivat hiukset kasvaa hyvinkin pitkiksi.
ap:lla on vähemmän kadehdittavaa ;)
Pitkä tukka on ihana! Ja minä taas pidän siitä maantienvärisestä; kyllä jokaiselle sopii oma luonnollinen väri. Värjätty näyttää lähes aina keinotekoiselta, varsinkin jos eroa luonnolliseen on asteita.
Itse kuulun sukuun, jossa naisten tukka on alkanut toden teolla vahvistua 25-vuotiaana. Omat hiukseni ovat pitkät ja luonnontaipuisat; rakastan niitä :)
Jotta kyllä se maksaa muillekin.