Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomailu elokuun lopulla

Vierailija
29.06.2007 |

tulemme keski-euroopasta suomeen lomailemaan n elokuun 13-27. isäni kehottaa aikaistamaan verailua, jotta lapset voisivat kunnolla nauttia jarvesta ja uimisesta - elokuun lopulla saattaa olla jo liian viileää. eikö ilmat kuitenkin ole vielä ihan ok tuohon aikaan???

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä