Lue keskustelun säännöt.
Lomailu elokuun lopulla
29.06.2007 |
tulemme keski-euroopasta suomeen lomailemaan n elokuun 13-27. isäni kehottaa aikaistamaan verailua, jotta lapset voisivat kunnolla nauttia jarvesta ja uimisesta - elokuun lopulla saattaa olla jo liian viileää. eikö ilmat kuitenkin ole vielä ihan ok tuohon aikaan???
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla