Osaatko sanoa mitä sairastan?
[color=red][b]Käyn lääkärillä joko kerran viikossa tai joka toinen viikko.
Lääkehoito on hyväksi siinä samalla.
Tästä voi parantua, mutta se kestää muutaman vuoden.
Tähän voi myös kuolla!! Jos ei hoida itseään kuntoon!!
Liikunnalla saa kanssa apua oloon.
Osaatko sanoa näiden perusteella mitä sairastan??[/color][/b]
Kommentit (7)
" Minä olen parantunut. Kesti pari vuotta. Käytkö psykoanalyysissä, kun sulla on noin tiheään lääkärikäyntejä?"
Vielä en ole aloittanut, mutta aloitan nyt tässä syksyllä. Ensin pitää käydä psykiatrilla juttusilla joka lähettää lähetteen kelaan ja sieltä tulee päätös maksaako ne osan käynneistä.
-ap-
veikkaan kuitenkin, narkomania tai alkoholismi
[color=red][b]Olin varma ettei kukaan osaisi arvata jo noin nopsaan... =)
Sairastan masennusta. =' (
Ja se on vakavaa!!
Sillä olen nuorena yrittänyt tappaakin itseni sen takia.
Nyt mulla on pieni lapsi ja viimeinkin hoidatan itseni kuntoon, jotta lapsellani olisi äiti !!!
Eikä hän joudu kärsimään siitä, kun sairastan!!
Siksi otin lääkehoidonkin, vaikka aluksi sitä vastustin.[/color][/b] ap
Eipä täällä muut kirjoittele kirkkaan punaisella värillä. Ensinnäkin monet eivät edes tiedä, miten se tehdään. Toisaalta se on kovin eri näköistä kuin monen muun teksti. Tämän lisäksi sen tekeminen vaatii muutaman näppiksen painalluksen enemmän ja sellaiseen ei kovin moni ole valmis.
Eli olet erittäin valoisa ja pirteä ihminen masentuneeksi.
Vierailija:
Eipä täällä muut kirjoittele kirkkaan punaisella värillä. Ensinnäkin monet eivät edes tiedä, miten se tehdään. Toisaalta se on kovin eri näköistä kuin monen muun teksti. Tämän lisäksi sen tekeminen vaatii muutaman näppiksen painalluksen enemmän ja sellaiseen ei kovin moni ole valmis.Eli olet erittäin valoisa ja pirteä ihminen masentuneeksi.
[color=blue]Ja sinäkö olet sit asiantuntija masentuneiisuudessa???
Ja mitä tekemistä sillä on millä värillä kirjoittelen??
Sairastan masennusta!! Ja käytössä lääkehoito.
Ja jos et tiennyt niin masennus asteita on MONIA !! [/color]
Sitä sanaa kun moni käyttää jos vaikka vaan tympii niin helposti sanotaankin sitten et " voi kun mua nyt masentaa!"
" jaa-a kuolet kolmen viikon päästä!" - Kommentti on kyllä pohja noteeraus toiselta sanoa masentuneelle!!
Kun saan toisinaan pahimman masennuksen ( eli ei siis ole masennus koko ajan " päällä" ) on ensimmäisenä mielessäni itsemurha!!!
Jos ei lasta olisi tekisin sen! Tai siis olisin jo tehnyt.
Tämä ei siis ole leikin asia. Mut hyvä jos jostain on hauskaa, masentuneen kustannuksella!
Minusta tässä ei ole mitään hauskaa, kun ei jaksa elää! Vaan jokainen päivä on yhtä taistelua, että jaksaa taas edes sen päivän eteenpäin.
Olen ollut sairaala hoidossakin.