muita jotka menneet naimisiin maistraatissa?
itseä vähän jäänyt harmittamaan ettei tullut vietettyä mitään juhlia vaan mentiin salaa vihille:;
Kommentit (3)
Sen jälkeen syömään (olin varannut etukäteen paikan) ja sieltä me kaksi menimme mukavaan hotelliin hääsviittiin yöksi. Häät olivat tismalleen sellaiset jotka nytkin järjestäisimme jos pitäisi nyt järjestää. Hääkuvat ammattikuvaajalla ja vain mukavia muistoja.
Todistajat talon puolesta. Sain silloin anopin vihat päälleni, kun eivät kelvanneet edes todistajiksi. Silloin ei harmittanut. Ja ei vieläkään se vihkiminen, mutta olis ollut kiva järjestää jotkut juhlat silloin. Mutta toisaalta, eipä mennyt rahaa kuin 10e kukkakimppuun. Ja itse vihkiminen oli mun mielestä kuitenkin mukava. Meidän eka yhteinen tuhisi yhden todistajan sylissä.
Ja oikeastaan noissa juhlissakin harmittaa ainoastaan se, että mä en ole ollut ennen naimisissa, joten mä jään ilman hääjuhlia. Tosin sen takia en aio uudelleen naimisiin mennä ;o)
Korjattiin asia niin että esikoisen kastejuhlassa (kirkossa) meidän avioliitto siunattiin. Mummikin tuli onnelliseksi :)
Ja mikä tärkeintä, avioliitto siunattiin, oli aiemmin sellainen olo ettei oikeasti olla naimisissa ennen papin aamenta.
Muilla varmaan eri juttu, meillä näin.