Vaimo kertoi varanneensa risteilyn
Ilahduin ja aloin suunnitella käytännön järjestelyjä sekä päivää Tukholmassa.
Tänään vaimo sai sanotuksi, ettei varannut toista matkaa minulle.
Kommentit (17)
Mikä laiva ja koska? Voisin varata samalle laivalle pussientyjennys matkan.
Pahinta olisi joutua akan kanssa laivalle. Odottaisi jotain romantiikkaa ja seksiä. Mene sinäkin yksin.
Mun mies varas matkan ja kysy mua mukaan. Sanoin ei kiitos,olen mielummin töissä. Pyhä vielä,en kieltäydy pyhätöistä. Arkena vois lähteä.
Varaat ite oman risteilyn samalle laivalle samaan aikaan. Sitten shoppailet siellä kaikkea hyvää itsellesi taxfreestä etkä qnna qkqlle mitään. Käyt syömässä hyvin Tukholmassa ja pidät hauskaa. 🛳🍸🍾
Kerroit hänelle tietysti, että ex-vaimosi vei sinut Karibian risteilylle.
🇺🇦🇮🇱
Mieheni kävi risteilyllä ja löysin kortsupaketin sen tavaroista. Se oli 5 paketin kortsupaketti ja kaksi puuttui. En kertonut miehelle että löysin ja aloin vahtimaan milloin se jättää puhelimensa vartiomatta. Löysin sen puhelimesta viestejä jossa pettäminen tuli ilmi. Hain välittömästi avioeroa ja vaadin puolta mieheni omaisuudesta. Mieheni tietysti kiisti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi risteilyllä ja löysin kortsupaketin sen tavaroista. Se oli 5 paketin kortsupaketti ja kaksi puuttui. En kertonut miehelle että löysin ja aloin vahtimaan milloin se jättää puhelimensa vartiomatta. Löysin sen puhelimesta viestejä jossa pettäminen tuli ilmi. Hain välittömästi avioeroa ja vaadin puolta mieheni omaisuudesta. Mieheni tietysti kiisti kaiken.
En oikeasti käyttänyt niitä, vaan paketti löytyi hytistä.
justiinsa oltiin vaimon kanssa risteilyllä ja seksiä niin ettei Tukholmaan päästy
Ap mikä on vaimosi puolison sukupuoli?
Ei niitä turhaan kutsuta porauslautoiksi