Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te imettäjät;Onpa hyvä asia,että voitte

Vierailija
05.07.2007 |

päteä edes jollaki ; )

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon muutakin millä voisi " päteä" . Hyvä alku lapselle on vaan se tärkein juttu.



T: Imettäjä-uraäiti.

Vierailija
2/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä toiseen imettäjät hysterio,ja provosoituu joka alotuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on,tällä palstalla ei näemmä REPS-ap

Vierailija
4/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän se sydämestä ottaa, kun 2, 5v nukutetaan maitopulloon kun tyttö tykkää sitä " lussutella" . eikä ihme, kun se imetyskin oli ihan pakko " tunnesyistä" lopettaa... tytöllä on näemmä jäänyt suuri läheisyyden tarve täyttymättä ja nyt raukka saa siitä kärsiä.

Vierailija
5/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mutta kyllähän se sydämestä ottaa, kun 2, 5v nukutetaan maitopulloon kun tyttö tykkää sitä " lussutella" . eikä ihme, kun se imetyskin oli ihan pakko " tunnesyistä" lopettaa... tytöllä on näemmä jäänyt suuri läheisyyden tarve täyttymättä ja nyt raukka saa siitä kärsiä.

Vierailija
6/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla toimii, toisilla ei ja kaikkien meidän elämän tilanne ja vartalo on yksilöllinen. Aivan turhaa täällä sitä puida.



T. Enpä kerro kumpaan " kastiin" kuulun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohta ilmoittavat lastensuojeluun, että meillä ei lapselle lehmänmaitoa tarpeeksi juoteta. Ei ole vieroitettu aiemmin, koska lapsi on halunnut imetyksen jatkuvan tai ainkain roikuskelee päivät pitkät rinnuksissa.



Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?

Vierailija
8/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että kohta ilmoittavat lastensuojeluun, että meillä ei lapselle lehmänmaitoa tarpeeksi juoteta. Ei ole vieroitettu aiemmin, koska lapsi on halunnut imetyksen jatkuvan tai ainkain roikuskelee päivät pitkät rinnuksissa.

Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne näkee sut ne ei näe äitiä vaan potentiaalista syötävää.

Vierailija:


Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?

Vierailija
10/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ajattele sekuntiakaan mitään pätemisiä jos vauvallani on nälkä ja annan hänelle rintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi