Hei te imettäjät;Onpa hyvä asia,että voitte
Kommentit (10)
Päivästä toiseen imettäjät hysterio,ja provosoituu joka alotuksesta
Elämässä on,tällä palstalla ei näemmä REPS-ap
Mutta kyllähän se sydämestä ottaa, kun 2, 5v nukutetaan maitopulloon kun tyttö tykkää sitä " lussutella" . eikä ihme, kun se imetyskin oli ihan pakko " tunnesyistä" lopettaa... tytöllä on näemmä jäänyt suuri läheisyyden tarve täyttymättä ja nyt raukka saa siitä kärsiä.
Vierailija:
Mutta kyllähän se sydämestä ottaa, kun 2, 5v nukutetaan maitopulloon kun tyttö tykkää sitä " lussutella" . eikä ihme, kun se imetyskin oli ihan pakko " tunnesyistä" lopettaa... tytöllä on näemmä jäänyt suuri läheisyyden tarve täyttymättä ja nyt raukka saa siitä kärsiä.
Toisilla toimii, toisilla ei ja kaikkien meidän elämän tilanne ja vartalo on yksilöllinen. Aivan turhaa täällä sitä puida.
T. Enpä kerro kumpaan " kastiin" kuulun
että kohta ilmoittavat lastensuojeluun, että meillä ei lapselle lehmänmaitoa tarpeeksi juoteta. Ei ole vieroitettu aiemmin, koska lapsi on halunnut imetyksen jatkuvan tai ainkain roikuskelee päivät pitkät rinnuksissa.
Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?
Vierailija:
että kohta ilmoittavat lastensuojeluun, että meillä ei lapselle lehmänmaitoa tarpeeksi juoteta. Ei ole vieroitettu aiemmin, koska lapsi on halunnut imetyksen jatkuvan tai ainkain roikuskelee päivät pitkät rinnuksissa.Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?
Kun ne näkee sut ne ei näe äitiä vaan potentiaalista syötävää.
Vierailija:
Millähän sitä tän jälkeen pätisi? Vai pitäiskö tehdä viides vauva, jotta saa taas imettää?
En minä ajattele sekuntiakaan mitään pätemisiä jos vauvallani on nälkä ja annan hänelle rintaa.
Elämässä on paljon muutakin millä voisi " päteä" . Hyvä alku lapselle on vaan se tärkein juttu.
T: Imettäjä-uraäiti.