Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko alkuraskauden väsymys tulla jo viikon päästä ovulaatiosta?

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljon ennen menkkojen alkua yhtäkkiä haukottelin ja mun ystävä sanoi: HAUKOTTELIK SÄÄ????!!! ja vastasin ihmeissäni,e ttä joo.......

Ja sit mä viikon päästä plussasin :D

Vierailija
2/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvasin siitä jo monta päivää ennen kuukautisten poisjääntiä, että olen raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti arvasikin heti että olin raskaana vaikka itsellä ei käynyt silloin mielessäkään.

Samaten kuopuksen kohdalla olin ihan poikki. Vein esikoisen kahdesti saman viikon aikana äidille hoitoon kun tuntui silti että kuolen jos en saa nukkua. Taas äiti oli arvannut. Enkä minä tajunnut vaikka oli jo toinen raskaus.

Vierailija
4/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äiti arvasikin heti että olin raskaana vaikka itsellä ei käynyt silloin mielessäkään.

Samaten kuopuksen kohdalla olin ihan poikki. Vein esikoisen kahdesti saman viikon aikana äidille hoitoon kun tuntui silti että kuolen jos en saa nukkua. Taas äiti oli arvannut. Enkä minä tajunnut vaikka oli jo toinen raskaus.

Vierailija
5/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen ei heittäisi veikkauksen " raskaus" , jos hedelmällisessä iässä oleva valittaa väsymystä tai pahoinvointia. Ja jos teillä vielä on annettu ymmärtää, että pentu olisi tervetullut, niin jopas on yllättävää. Yrittäkää nyt vähän tsempata.

Vierailija
6/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka ikinen ei heittäisi veikkauksen " raskaus" , jos hedelmällisessä iässä oleva valittaa väsymystä tai pahoinvointia. Ja jos teillä vielä on annettu ymmärtää, että pentu olisi tervetullut, niin jopas on yllättävää. Yrittäkää nyt vähän tsempata.

Vierailija
7/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rintojen aristusta? Pahoinvointia??

Vierailija
8/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan lapsen kohdalla, vasymys alkoi noin viikkoa ennen menkkojen alkamispaivaa. Ihan uskomaton vasymys, ihan outoihin aikoihin. Mies silloin oli varma, etta nyt tarppasi, vaikka ite epailin viela. Ehka hankin on meedio, :). Tokan kohdalla vasymys tuli vasta myohemmin.

Vierailija
9/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oireilisi jo muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen.... ei ainakaan omalla kohdallani ole pitänyt paikkaansa

Vierailija
10/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovulaatiosta on 12 päivää ja olen asiasta aina vain varmempi :)

Vierailija
11/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis rintojen aristusta? Pahoinvointia??

Tiiä sit uskoakko vai ei.

Vierailija
12/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon menkat myöhässä, mutta en halua vielä testata, kun pelkään pettyväni. Väsynyt kylläkin olen.

Vierailija
13/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viikon menkat myöhässä, mutta en halua vielä testata, kun pelkään pettyväni. Väsynyt kylläkin olen.

Vierailija
14/14 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olisi juhlat ja voisi sitten hyvällä omallatunnolla ottaa viiniäkin, jos siis en ole...Jotenkin en halua nähdä sitä yhtä viivaa, vaan kaksi ja kun en ole tehnyt niin, en muka ole vielä kuvitellutkaan olevani raskaana. Että en silloin voi pettyäkään?!? Onkohan tässä mitään järkeä? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä