Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia remeronista aka mirtazapin orion tai ratiopharm

Vierailija
28.06.2007 |

mulle määräs tohtori sitä 15 mg iltaisin. meneekö sillä pää ihan sekasin vai koheneeko mieliala? mulla vähän mieli maassa tällä hetkellä :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulle määräs tohtori sitä 15 mg iltaisin. meneekö sillä pää ihan sekasin vai koheneeko mieliala? mulla vähän mieli maassa tällä hetkellä :)

Vierailija
2/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt pää sekaisin, mutta ei oikein toiminutkaan minulla! Ei ollut siis mitään huomioitavaa vaikutusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin itse viime vuonna pari kuukautta, kunnes vaihdettiin. En tykänny sillä aloin paisua pahasti, mieliala laski entisestään kun ei vaatteetkaan enää mahtuneet päälle. Väsyttää myös pienenä annoksena rankasti, toimii hyvin jos univaikeuksia (itselläni oli), mutta aluksi kyllä tekee seuraavallekin päivälle " hitaan" olon. Mutta kokeile, ja vaihda sitten jos tuntuu ettei sovi. Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ne turvotukset/lihoamiset katosivat kyllä pian kun lopetin lääkkeen käytön. Olen aina ollut kova syömään, eikä masennus vaikuttanut ruokahaluun heikentävästi. En sitten tiedä että söinkö tosiaan vielä enemmän, vai oliko enempi pöhöä tuo paisuminen.....Ja siis olen " normikroppainen" , about 160 cm ja 53 kg.

Vierailija
5/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähdössä matkallekin tuossa 1,5 viikon päästä (viisi päivää brysselissä) ja aina tuo uusi lääke huolestuttaa, että jos siellä sitten jysähtää joku ihme sivuoire päälle. surffailin vähän ja siitä on joillain mennyt ihan tokkuraan kun aina väsyttää ja siis joku oli saanut siitä semmoisen kammon antidepressiivoja kohtaan ettei uskaltanut mitään enää syödä pitkän aikaan.

eniten pelkään just tokkuraista, sekavaa oloa, sydämen jyskytystä jne ... että ei tule semmoinen normaali olo, vaan huonompi.

se painon nousukin huolestuttaa. ärsyttää kun esim bentsoista tulee sellainen drinksut tyhjään mahaan olo, sellainen tööt.

Vierailija
6/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on nyt pieni kriisi meneillään, eräs asia painaa niin että mielikin menee maahan ja lekuri arvioi että mulle ois sellainen 3 kk sopiva aika.

siis tuoko 15 jo väsyttää vai silleen että nimenomaan pienet annokset tekee sitä. Illaksihan tuo lääke on kirjoitettu.

Mites alkon kanssa? Lomakin tulossa niin jääkö nyt sitten belgialaiset oluet ja viinit maistamatta :)? Mitään änkyräkännejä en tähän tilanteeseen halua, mutta jotain 4-6 drinkkiä helposti menee kesälomalla illassa tai päivällä piknikillä, kun seurustellaan ja pelataan.

Vierailija
7/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin toimi, tosin en ollut niin rankasti masentunut että oisin ollut ihan kuutamolla. Niissä on tosiaan tuo ruokahalua nostava vaikutus ja uni tulee kyllä aika nopsaan kun sen illalla ottaa.

Itsellä auttoi koska juuri noissa oli vaikeuksia, eli en pystynyt syömään kun ahdisti niin paljon joten olin lähes luuranko. Paino nousi noiden kans sitten normaalilukemiin ja sain nukuttuakin.

Alussa väsyttää, varsinkin se pieni annos, jonkun aikaa kun syö niin tasottuu. Tuon lääkkeen kanssa kyllä helposti lihoo liikaakin jos jää vaan kotiin ja mässyttää kun ne tosiaan kiihottaa sitä ruokahalua.

Sanoisin että lievään masennukseen ok lääke, vakavampaan tilaan suosittelisin jotain muuta. Siinä mielessä myöskin kyllä hyvä lääke oli, että ei tullut viekkareita kun lopetin.

Siitä vaan kokeilemaan, jos ei tunnu hyvälle voit vaihtaa :)

Vierailija
8/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei voi myöntää mielenvikaisuutta kun kerran on mielenterveysongelmia. Mulla ei ole. 8

Vierailija
9/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään hillittömästi ryypännyt, silloin tällöin kävin ulkona ja joskus kotona saunakaljan. Jos tiesin että otan sen kaljan illalla niin sitten otin lääkkeen vasta myöhemmin pari tuntia sen alkon jälkeen. Jos baarissa kävin niin lääkkeen otin vasta pari tuntia baarireissun jälkeen tai jätin siltä illalta ottamatta.

t.11

Vierailija
10/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sulle vaan. Toivottavasti et koskaan joudu elämässäsi tilanteeseen jossa voit tarvita esim. masislääkettä. Eli vaikka läheisen kuolema, raastava työtilanne, oma vaikea fyysinen sairaus etc. Ihmettelen suuresti jos kukaan aikuinen ihminen viitsii provoilla tuolla tavalla. Yleensä sairauksissa ei ole paljonkaan vitsailun aihetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän